
893 arvostelua tuotteelleRoyal Canin Ageing 11+
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Ranska
400 g
Kissani rakasti näitä raksuja
Kissani rakasti tätä tuotetta. Se sai takaisin energiaa ja vireyttä. Pakkauksessa on kätevä koko ja se pitää nappulat rapeina. Hinta on myös varsin hyvä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Iso-Britannia
400g
Pettynyt uuteen nappulaan
Olen surullinen siitä, että he päättivät tehdä uusista kekseistä niin kovia, että niitä on vaikea pureskella. Kissani ovat jo vanhoja ja niiltä puuttuu hampaita, joten minun täytyy liottaa nämä keksit liemessä tai vedessä. Ei ole mitään mahdollisuutta, että ne voisivat syödä näitä muuten kuin nielaisten kokonaisina, mikä ei ole turvallista ja aiheuttaa oksentelua.
En oikein ymmärrä, miksi jotkut sanovat näiden olevan öljyisiä, koska rasvapitoisuus vaikuttaa matalalta. Ehkä se johtuu omega-3-öljyistä, joilla ne on päällystetty nivelten hyvinvointia varten.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ranska
400 g
Täydelliset kroketit
[Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan] Kissani oli todella tyytyväinen, nappuloiden koko on juuri sopiva. Maku on täydellinen, ja pussi sulkeutuu tosi hyvin. Ruoansulatus toimii erinomaisesti. Hyvä sulavuus.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
400 g
Ihanaa!
[Sain tämän tuotteen vastineeksi rehellisestä arvostelustani] Meidän 13+ vuotias persialainen vanhaherra oli todella tyytyväinen koostumukseen, ja ilmeisesti ainesosatkin maistuivat tosi hyvältä!
Ulkonäöltään ruoka näytti herkullisen pehmeältä, ja se, kuinka nopeasti se katosi kiposta sekä maiskutuksen äänet, kertoivat kaiken!!! Kätevästi pakattu pieniin pusseihin, mikä tekee säilytyksestä helppoa – todellinen huipputuote!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ranska
400 g
Super
Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan. Super tuote,
Huomasin parannusta kissojen oksentelussa, eli vähemmän karvapalloja ja pehmeämpi turkki.
Raksujen ulkonäön suhteen kissat rakastivat sitä, että ne olivat hieman kosteita ja paksumpia, niin paljon että jättivät vanhat raksunsa ja söivät näitä mieluummin.
En huomannut painon laskua siirtyessä näihin raksuihin, eikä ollut virtsaamisongelmia, päinvastoin.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ranska
400 g
Hyväksytty, olen tyytyväinen
Sain tämän tuotteen vastineeksi rehellisestä mielipiteestäni. Vihdoin sain kissani kuivaruokapaketin – Belgian postilakon takia paketti kesti kauan saapua. Annoin kissani kokeilla ruokaa kahden viikon ajan. Johtopäätös: Hän rakasti sitä heti! Vaikka kissani on yleensä aika nirso kuivaruokien suhteen, tällä kertaa ei ollut mitään valittamista. Paketin avatessa huomaa heti, että nappulat ovat oikeasti terveellisiä – tuoksu on luonnollinen, ei keinotekoinen eikä epämiellyttävä. Tämä on nyt meidän uusi suosikki!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
4 kg
Ei vertailua 12+:aan
Kissani syövät uutta tuotetta vain vastahakoisesti, se jää kuppeihin pidemmäksi aikaa toisin kuin 12+, jota sai olla täyttämässä koko ajan. Olisi hienoa, jos 12+ tulisi taas saataville.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ranska
400 g
Erinomainen
[Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan] Seniorikissani pitää todella paljon näistä Royal Canin Ageing 11+ -nappuloista. Tuoksu vaikuttaa houkuttelevalta ja nappulat ovat helppoja pureskella. Sen jälkeen kun aloin käyttää näitä, kissallani on pysynyt hyvä ruokahalu ja se vaikuttaa olevan hyvässä kunnossa. Pakkaus on kätevä ja uudelleensuljettava. Tuotetta on helppo löytää kaupasta tai netistä. Hyvä ravinto vanhemmille kissoille.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Todella innoissani
Sain tämän tuotteen vaihdossa rehellistä arviotani vastaan. Ei kestänyt kovin kauaa. Pienet palat katosivat nopeasti. Ulkonäöltään ja sisällöltään erinomainen, myös ruoansulatukselle hyvä. Kissa ei ole ollut kuivaruokien kanssa usein näin onnellinen.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Täysin syömäkelvoton, sanovat kissani
Tämän pitäisi olla paranneltu versio Royal Canin Ageing 12+ -tuotteesta. Tässä on ilmeisesti muutettu reseptiä ja nappuloiden rakennetta, luultavasti valmistuskustannusten säästämiseksi. Kissani eivät syö tätä, eivät edes sekoitettuna toiseen kuivaruokaan. En ymmärrä, miksi hyvää pitää aina muuttaa. Kun kissat syövät vuosia samaa ruokaa ja yhtäkkiä sitä ei enää saa, se on vain vastuutonta eikä käy järkeen. En voi enää ostaa Royal Caninia.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Puutteellinen – ei parannuksia, vain säästöjä!
Tämän pitäisi olla uudistettu versio Royal Canin Ageing 12+ -tuotteesta. Tämä kuivaruoka on nykyään aivan surkea. Kissat eivät syö sitä lainkaan. Edellinen versio oli loistava, kissani rakastivat sitä. Nyt joudun etsimään uuden korvaavan tuotteen. Tätä en osta enää uudestaan. Jouduin heittämään sen pois. Uudistettu ja parannettu resepti tarkoittaa tässä vain halvempaa tuotantoa. Olisitte vain tehneet vanhasta kalliimman, olisin silti ostanut sitä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ranska
400 g
Mahtava
[Sain tämän tuotteen vastineeksi rehellisestä mielipiteestäni] Kissani rakasti näitä nappuloita, vaikka hän on todella nirso ruoan suhteen. Kun näin hänen syövän niitä ilman vastustelua, se vahvisti minulle, että nämä ovat todella hyvä hinta-laatusuhde. Pakkaus on myös erittäin kestävä. Hän on tämän tuotteen fani.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Roskiin vaan
Sen jälkeen kun ruoka uudistettiin, kissani oksentaa sitä. Markkinoilta poistettua ruokaa rakastettiin. Tämä on vain roskikseen kaadettavaksi.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Täydellinen vanhemmille kissoille
[Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan] Kissani täytti hiljattain 11 vuotta ja halusin löytää hänelle iän mukaisen ruoan. Royal Canin Ageing 11+ kelpasi hänelle heti, vaikka hän on yleensä todella nirso. Nappulat ovat hyvän kokoisia ja vaikuttavat helpoilta pureskella. Ruokinnan aloittamisen jälkeen kissa on ollut aktiivisempi ja turkki näyttää paremmalta.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Bulgaria
4 кг
Huonompi kuin edellinen
Ruoka ei ole enää samanlaista kuin ennen, ja kissani sai siitä vatsavaivoja.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Alankomaat
400 g
Ei hyvä korvaaja Healthy Ageing 12+ -ruualle
Koska Healthy Ageing 12+ ei ole enää saatavilla, etsin sille vaihtoehtoa. Nämä Ageing 11+ -nappulat ovat todella kovia! Eivät sovi ollenkaan vanhemmille kissoille. Kissani nielee ne kokonaisina eikä syö niitä kovin mielellään.
Ei hyvä korvike! Tuokaa vanhat Healthy Ageing 12+ -nappulat takaisin, kiitos!
Meidän kissalla oli paljon vatsan ja suoliston ongelmia, kunnes annoimme sille Healthy Ageing 12+:aa. Kaikki oli hyvin, ei enää oksentelua eikä ripulia. Nappulat olivat helppoja pureskella seniorille, jolla ei ole enää kaikkia hampaita.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ranska
400 g
Kissani rakastaa näitä nappuloita
[Sain tämän tuotteen vastineeksi rehellisestä mielipiteestäni] Kissani rakastaa näitä nappuloita. Hänellä on herkkä vatsa, mutta näiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Nappulat eivät ole liian isoja eikä liian pieniä. Pakkaus on kaunis.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen