
893 arvostelua tuotteelleRoyal Canin Ageing 11+
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Iso-Britannia
400g
Pettynyt uuteen nappulaan
Olen surullinen siitä, että he päättivät tehdä uusista kekseistä niin kovia, että niitä on vaikea pureskella. Kissani ovat jo vanhoja ja niiltä puuttuu hampaita, joten minun täytyy liottaa nämä keksit liemessä tai vedessä. Ei ole mitään mahdollisuutta, että ne voisivat syödä näitä muuten kuin nielaisten kokonaisina, mikä ei ole turvallista ja aiheuttaa oksentelua.
En oikein ymmärrä, miksi jotkut sanovat näiden olevan öljyisiä, koska rasvapitoisuus vaikuttaa matalalta. Ehkä se johtuu omega-3-öljyistä, joilla ne on päällystetty nivelten hyvinvointia varten.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Alankomaat
400 g
Ei hyvä korvaaja Healthy Ageing 12+ -ruualle
Koska Healthy Ageing 12+ ei ole enää saatavilla, etsin sille vaihtoehtoa. Nämä Ageing 11+ -nappulat ovat todella kovia! Eivät sovi ollenkaan vanhemmille kissoille. Kissani nielee ne kokonaisina eikä syö niitä kovin mielellään.
Ei hyvä korvike! Tuokaa vanhat Healthy Ageing 12+ -nappulat takaisin, kiitos!
Meidän kissalla oli paljon vatsan ja suoliston ongelmia, kunnes annoimme sille Healthy Ageing 12+:aa. Kaikki oli hyvin, ei enää oksentelua eikä ripulia. Nappulat olivat helppoja pureskella seniorille, jolla ei ole enää kaikkia hampaita.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Tanska
400 g
Siirtyminen uuteen Ageing-ruokaan
13-vuotias kissani, jolla ei enää ole kaikkia hampaita jäljellä, ei todellakaan pidä uudesta R.C-ruoasta; se tyynynmuotoinen versio OLI nimenomaan vanhemmille – ja helppo pureskella. Todella huono idea lopettaa sen valmistus 😪😳
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Iso-Britannia
4kg
Kissat eivät pidä siitä.
He rakastivat vanhoja Square 12+ -keksejä, mutta eivät suostu syömään näitä 11+ -keksejä. Todella ärsyttävää ja kallista rahanhukkaa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Ei suositeltava
[Sain tämän tuotteen vaihdossa rehellistä arviotani vastaan] Valitettavasti tämä ruoka ei sopinut kissalleni kovin hyvin. Hän söi sitä kyllä mielellään, mutta oksensi hetken kuluttua. Kokeilin useamman kerran, mutta tulos oli aina sama. Mielestäni lihapitoisuus voisi myös olla korkeampi.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Puola
400 g
Heikko veto
Valitettavasti Royal on taas muuttanut ruoan koostumusta ja ulkonäköä. Ensin näin kävi Digestive Care -ruoalle ja nyt Ageing +12:lle. Valitettavasti molemmissa tapauksissa kissat kieltäytyvät nyt syömästä sitä. Asiakasarviot ovat laskeneet ja yhtäkkiä ilmestyy paljon positiivisia kommentteja ihmisiltä, jotka saivat ruoan ilmaiseksi promokampanjassa. Heikko veto.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Puola
400 g
Ok, mutta tärkeintä on se, mitä "mutta"-sanan jälkeen tulee
[Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan] Kissat syövät tätä mielellään, mutta mitkäpä kissat eivät söisi mielellään pikaruokaa? Palat ovat pieniä ja helppoja pureskella, mutta koostumus jättää paljon toivomisen varaa. Ymmärrän, että tämä on dieettiruokaa, mutta uskon, että olisi mahdollista tehdä sairaille kissoille tuote, jossa olisi parempi koostumus. :)
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Italia
400 g
Ei sopinut kissalleni
[Sain tämän tuotteen rehellistä arvostelua vastaan] Yritin useaan otteeseen antaa näitä nappuloita 14-vuotiaalle kissalleni, mutta ei onnistunut. Ensimmäisellä kerralla hän kieltäytyi kokonaan, ehkä pakkauksen avaamisen jälkeen liian voimakkaan hajun takia. Myöhemmin hän suostui maistamaan, mutta aina kun annoin niitä ohjeiden mukaisella annostuksella, seuraavana päivänä uloste oli liian löysää. Kun palasin tavalliseen ruokaan, ongelma katosi.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen