
893 arvostelua tuotteelleRoyal Canin Ageing 11+
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Saksa
400 g
Yksilöllistä kissan mukaan
Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan.
Royal Canin Ageing 11+ -ruoan koostumus on todella laadukas ja sopii hyvin vanhemmille kissoille.
Seniorikissani ei kuitenkaan halunnut syödä sitä ollenkaan 🙈
Sen sijaan 3-vuotias kissani söi kaiken heti 😅🙏🏼
Yhteenveto: Huippulaatuinen sisältö, mutta hyvin kissakohtaista 🐱
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
400 g
Ei ihanteellinen kissalleni
Kissani Rysia söi Royal Canin Ageing 11+ -näytepaketin, jonka saimme testattavaksi, mutta hän ei ollut siitä kovin innoissaan. Minusta tuntuu, että nappulat olivat hänelle vähän liian isoja, joten hänellä oli vaikeuksia pureskella niitä ja menetti nopeasti kiinnostuksensa. Kaiken kaikkiaan tuote vaikuttaa ihan hyvältä, mutta valitettavasti se ei toiminut kovin hyvin minun kissalleni.
#influenster #royalcanin #zooplus
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Valitettavasti sisältää liikaa viljaa
[Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan] Kissani rakastaa Royal Caninin Healthy Age7 Complex -ruokaa. Pienet pelletit ovat hyvän kokoisia ja tuoksuvat miedosti.
Kissani näyttää pitävän niistä kovasti... Kuitenkin minusta on huono juttu, että maissi ja vehnä ovat ainesosaluettelossa ensimmäisinä. Yleensä ostan vain viljatonta kuivaruokaa kissoille, joten en ostaisi tätä jatkossa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Ranska
400 g
Hyvä tuote kokonaisuudessaan
[Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan] Pyöreän litteän muotoisia nappuloita.
Ei epämiellyttävää hajua, mutta melko voimakas tuoksu. Minusta tuntui, että nappulat haisivat kalalle.
400 g pussi on ihanteellinen kokeiluun.
Todella hyvä 11-vuotiaille ja sitä vanhemmille kissoille, jotta heidän terveytensä säilyisi mahdollisimman hyvänä.
Mausta en osaa sanoa tarkkaan, koska kissallani oli vähän vaikeuksia. Hän ei nauttinut niistä yhtä paljon kuin tavallisista nappuloistaan, vaikka ei yleensä ole nirso.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Ne söivät sen, mutta innostus oli kaukana
[Sain tämän tuotteen vaihdossa rehellistä arviotani vastaan] Kesti hetken saada meidän molemmat seniorikissat syömään tätä ruokaa. Toinen kissa söi sitä, mutta toinen heitti sitä pois kupista etsiessään tuttua ruokaansa. Lopulta he söivät sitä, mutta olivat koko ajan kiinnostuneempia nuorempien kissojen ruoasta. En ostaisi tätä uudelleen.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Espanja
400 g
Se on ihan ok
Sain tämän tuotteen vaihdossa rehellistä arviotani vastaan. Se on suunniteltu yli 11-vuotiaille kissoille, joten sopii hyvin, jos kissasi on seniori.
Yleensä kissoille maistuu hyvin ja se on monille vanhemmille kissoille helposti sulava ruokavalio.
Heikompana puolena Royal Canin yleensä painottaa reseptiä ja sulavuutta enemmän kuin korkeaa lihapitoisuutta ainesosaluettelossa.
Hinta-laatusuhde on yleensä kohdallaan, jos etsit erityisesti vanhemmille kissoille tarkoitettua ruokaa, mutta se ei yleensä ole se vaihtoehto, joka...
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
400 g
Ei minun kissalleni
[Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan] Annoin tätä kissanruokaa kissalleni. Pakkaus näyttää esteettiseltä ja siistiltä. Ainesosat vaikuttavat sopivilta vanhemmille kissoille (11+) ja tiedon mukaan ne tukevat mm. turkkia ja hampaita. Ruoka tuoksuu melko miedolta. Valitettavasti kissani ei ole kovin innoissaan tästä. Yleensä hänellä on hyvä ruokahalu, mutta tämän ruoan kanssa hän on vain keskivertaisen kiinnostunut ja syö sitä lähinnä silloin, kun hänellä on oikeasti nälkä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Iso-Britannia
4kg
muoto ja resepti muuttuneet huonompaan suuntaan
Ei ole yhtä aromaattinen ja pehmeä kuin edellinen resepti, täytyy sanoa että pidimme edellisestä 1000 % enemmän, siis ihan todella paljon enemmän. Nämä ovat paljon kovempia pureskella :( en tykkää, tuokaa vanha resepti takaisin, myös sen koostumus, muoto ja tuoksu :) Annan 3 tähteä vain siksi, että kissani syö tätä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen