
893 arvostelua tuotteelleRoyal Canin Ageing 11+
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Saksa
4 kg
Ei vertailua 12+:aan
Kissani syövät uutta tuotetta vain vastahakoisesti, se jää kuppeihin pidemmäksi aikaa toisin kuin 12+, jota sai olla täyttämässä koko ajan. Olisi hienoa, jos 12+ tulisi taas saataville.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Täysin syömäkelvoton, sanovat kissani
Tämän pitäisi olla paranneltu versio Royal Canin Ageing 12+ -tuotteesta. Tässä on ilmeisesti muutettu reseptiä ja nappuloiden rakennetta, luultavasti valmistuskustannusten säästämiseksi. Kissani eivät syö tätä, eivät edes sekoitettuna toiseen kuivaruokaan. En ymmärrä, miksi hyvää pitää aina muuttaa. Kun kissat syövät vuosia samaa ruokaa ja yhtäkkiä sitä ei enää saa, se on vain vastuutonta eikä käy järkeen. En voi enää ostaa Royal Caninia.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Puutteellinen – ei parannuksia, vain säästöjä!
Tämän pitäisi olla uudistettu versio Royal Canin Ageing 12+ -tuotteesta. Tämä kuivaruoka on nykyään aivan surkea. Kissat eivät syö sitä lainkaan. Edellinen versio oli loistava, kissani rakastivat sitä. Nyt joudun etsimään uuden korvaavan tuotteen. Tätä en osta enää uudestaan. Jouduin heittämään sen pois. Uudistettu ja parannettu resepti tarkoittaa tässä vain halvempaa tuotantoa. Olisitte vain tehneet vanhasta kalliimman, olisin silti ostanut sitä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Roskiin vaan
Sen jälkeen kun ruoka uudistettiin, kissani oksentaa sitä. Markkinoilta poistettua ruokaa rakastettiin. Tämä on vain roskikseen kaadettavaksi.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Bulgaria
4 кг
Huonompi kuin edellinen
Ruoka ei ole enää samanlaista kuin ennen, ja kissani sai siitä vatsavaivoja.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Tanska
4 kg
Ei hyvä…
Minun 17- ja 13-vuotiaat kissani, joilla ei ole hampaita, ovat todella pettyneitä siihen, että vanha Ageing-versio on lopetettu ja korvattu tällä uudella.
He nielevät nämä tabletit kokonaisina, mikä johtaa oksenteluun.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Espanja
400 g
He pitivät enemmän VAATIVASTA TUOKSUSTA TAI VAATIVASTA MAUSTA
Viidestä kissastani, joista kaksi on 18-vuotiaita, ei yksikään pitänyt tästä ruoasta, eikä myöskään siitä Fuxi-nimisestä (en ole varma, kirjoitetaanko se noin). Minulla on melkein koko 2 kg:n paketti jäljellä. Kissani pitivät AROMA EXIGENTE- tai Savor EXIGENTE -ruoasta, mutta Royal Caninilla ei niitä enää ole.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Espanja
400 g
Huono laatu
Kommentit ovat toistuvia eikä yksikään kissoistani pidä siitä... heidän turkkinsa jää tosi huonoon kuntoon...
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ranska
400 g
Voimakkaat ripulit
Kokeilin näitä senior-kuivaruokia, koska Virbacin nappulat ovat liian isoja ja kissallani tuli voimakasta ripulia. Mikä rahan tuhlausta. Palaan takaisin Virbaciin ja leikkaan nappulat kahtia.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Iso-Britannia
2kg
Pettynyt uuteen ruokaan.
Kissani RAKASTIVAT vanhoja tyynytyylisiä 12+ Ageing -keksejä, mutta eivät suostu syömään tätä oletettua korviketta. Ikävä kyllä en aio ostaa näitä enää, joten Royal Canin ja Zooplus menettävät minusta asiakkaan – olin heidän pääasiallinen ostajansa. Todella pettynyt omistaja (ja kissat).
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Espanja
2 kg
Kauhea
Vanha oli todella hyvä, mutta nämä ovat pyöreitä, tahmeita nappuloita, joita ei syö edes 14-vuotias... Eikä 6-vuotias... Eikä nuorinkaan. Kukaan ei koske näihin!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Espanja
2 kg
Ei kelpaa kissalleni
14-vuotias kissani oli käyttänyt vanhaa versiota vuosia, ajattelin ettei vaihdoksesta olisi haittaa, mutta nyt hän ei syö tätä ollenkaan. En tiedä mitä kokeilla seuraavaksi, kun mikään muu ei tunnu olevan samanlainen.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Espanja
2 kg
Vanhanaikainen muoto
Kissani vihaa tätä, se oli tottunut edelliseen. Näyttää siltä, että monet arviot eivät ehkä ole ihan rehellisiä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Ei hyväksyntää
Valitettavasti valmistaja on poistanut vanhan, rakastetun Ageing 12 -ruoan valikoimasta ja korvannut sen uusilla Ageing 11+ ja 15+ -versioilla. Vaikka kokeilin niitä monin eri tavoin, Coonieni eivät hyväksyneet niitä lainkaan. Harmi, joudun varmaan vaihtamaan toiseen merkkiin. Ärsyttää aina, kun valmistajat päättävät vaihtaa tai muuttaa tuotettaan!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Bulgaria
4 кг
Uusi koostumus ei ole hyvä.
Vanhuskissani, jolle ostan tätä ruokaa, ei suostu edes haistamaan uutta koostumusta. Vanhaa se tykkäsi tosi paljon.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Bulgaria
4 кг
En pidä
Olen todella pettynyt tähän Royal Caninin parannukseen. Kissani kieltäytyy syömästä sitä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen