
893 arvostelua tuotteelleRoyal Canin Ageing 11+
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Ranska
400 g
Vaativalle kissalleni maistui hyvin
[Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan] Kissani on vaativa ja nirso, mutta näitä nappuloita se rakastaa. Tuoksu ei ole liian voimakas ja ne pysyvät hyvin kupissa useita päiviä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
400 g
Herkullista!
[Sain tämän tuotteen vastineeksi rehellisestä arvostelustani] Roger pitää ruoasta todella paljon! Hän jättää jopa muut nappulat syömättä tämän vuoksi. Yksi pussi riittää viikoksi ja sen saa helposti suljettua, jotta ruoka säilyy pidempään. Rogerilta puuttuu kaksi poskihammasta, mutta hän pystyi silti puremaan nappulat helposti rikki, ja kaikki oli syöty ennen kuin huomasinkaan! Kaiken kaikkiaan herkullista ruokaa hyvään hintaan!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Alankomaat
400 g
Epäilykset poissa
Ollakseni rehellinen, minulla oli vähän ristiriitaisia tunteita muiden arvostelujen perusteella, joissa Royal Caninia syöneet kissat olivat alkaneet oksentaa. Mutta minun kissani ei saa tästä tarpeekseen! Hän on oikea diva ruoan suhteen, ja jos jokin maistuu, hän ei edes anna täyttä huomiota, mutta näiden Royal Canin -nappuloiden kanssa hän nuuski lautasen ympärillä etsiäkseen lisää. Itse asiassa, kun vielä sekoitin ruokaa, hän valikoi Royal Canin -nappulat muiden joukosta.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
400 g
Maku hyvä. Ei huomiota virtsarakkovaivoihin.
[Sain tämän tuotteen vastineeksi rehellisestä arvostelustani]
Molemmat kissat olivat heti innoissaan ja söivät ruokakupin kerralla tyhjäksi, pureskelivat nappulatkin hyvin.
Valitettavasti tässä ei ole selkeää suolan vähennystä, vaikka monilla kissoilla on vanhemmalla iällä virtsarakko-ongelmia. Siksi en jatkanut tämän ruoan käyttöä, joten on epäselvää, mitä tämä tarkoittaa lemmikeillemme pitkällä aikavälillä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Alankomaat
400 g
Me vaihdamme palvelua!
[Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan] Olin rehellisesti sanottuna vähän kahden vaiheilla, koska olin lukenut muiden arvosteluja, joissa heidän kissansa olivat jo syöneet Royal Caninia ja alkoivat sitten oksentaa, mutta Sparkle ei saa tästä tarpeekseen. Hän on oikea ruokadiva, eikä yleensä edes kiinnitä huomiota, vaikka pitäisi jostain, mutta näiden Royal Canin -nappuloiden kanssa hän jopa nuuski lautasensa ympärillä lisää ruokaa etsien. Me vaihdamme tähän!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Kissani piti siitä.
Sain tämän tuotteen arvostelua vastaan. Kissani piti siitä todella paljon. Hän on oikea diiva eikä syö ihan mitä tahansa. Hyvää on myös se, ettei tämä haise pahalta, joten sitä voi huoletta jättää esille pidemmäksi aikaa päivän aikana. Henkilökohtaisesti kuitenkin pidän hintaa hieman korkeana 400 grammasta.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Hyvää laadukasta ruokaa
[Sain tämän tuotteen vaihdossa rehellistä arviotani vastaan] Saimme testata Royal Canin -ruokaa rehellistä arviota varten. Meidän kissaneiti sieti ruokaa hyvin ja piti siitä. Koostumus on kuin tavallisessa kuivaruokassa, pakkauksen ulkoasu on houkutteleva ja kaikki tiedot on selkeästi merkitty. Luulen, että ruoka säilyy pitkään, mutta en osaa sanoa siitä tarkemmin, koska se loppui nopeasti. Meidän vanha kissaneiti on melko nirso uuden ruoan suhteen ja...
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Alankomaat
400 g
Royal-nappulat
[Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan] Meidän kaksi kissaa (joilla on erilaiset mieltymykset) pitivät tästä ruoasta heti todella paljon. Niin paljon, että ne söivät sitä joskus liian nopeasti ja oksensivat. Nyt annamme vain vähän kerrallaan, jotta näin ei enää käy. Ostimme ison säkin, koska vihdoin löysimme jotain, mistä molemmat pitävät. Royal Canin on hyvä merkki, mutta aika kallis. Onneksi Zooplussalla on usein hyviä tarjouksia!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ranska
400 g
Erittäin hyvä laatu
Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan. Ainesosat ovat todella korkealaatuisia, kissani on hyvin aktiivinen, annostelu on tosi helppoa pienen palan ansiosta, valmistus on todella yksinkertaista. Turkki on todella kiiltävä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ranska
400 g
Helppo koostumus
Se on helposti pureskeltava koostumus ja erityisesti suunniteltu kaava tukemaan niiden elinvoimaisuutta.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ranska
400 g
Arvostelu: Royal Canin Ageing 11+ (400 g)
Plussat:
- Sopii vanhemmille kissoille
- Hyvä maistuvuus
- Näkyviä vaikutuksia turkkiin ja energisyyteen
Miinukset:
- Melko korkea hinta
- Koostumus ei täysin luonnollinen
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Ranska
400 g
Laadukkaat nappulat, 400 g pakkaus sopii hyvin kokeiluun
Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan. Testasin Royal Canin Ageing 11+ -kuivaruokaa ja kissani on siihen todella tyytyväinen. 400 g pakkaus on tosi hyvä kokeiluun ennen isomman pussin ostamista.
Laadun puolesta vaikuttaa luotettavalta ja sopivalta vanhemmille kissoille. Kissani hyväksyi ruoan heti. Kaiken kaikkiaan hyvä tuote, vähän kallis mutta luotettava.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Italia
400 g
Todella arvostettu
Kaksi kissaani olivat tosi tyytyväisiä päästessään maistamaan näitä nappuloita.. söivät niitä oikein mielellään, tarpeeksi maukkaita ja antavat paljon energiaa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
400 g
Ehdottomasti suositeltava kaikille seniorikissan omistajille!
[Sain tämän tuotteen vaihdossa rehellistä arviotani vastaan]
Se saattaa olla hieman kalliimpaa kuin tavallinen kissanruoka, mutta laatu ja vaikutus tekevät sen ehdottomasti hintansa arvoiseksi. Minusta tuntuu todella, että annan kissalleni parasta mahdollista tukea hänen vanhemmilla vuosillaan.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Italia
400 g
Hyvä tuote
[Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan] Kokeilin näitä nappuloita kissalleni. Koko sopii hyvin heidän ikäänsä. Ruoansulatus sujui hyvin, eikä ollut mitään ongelmia. Tuotteen kesto on keskitasoa ja tuoksu miellyttävä. Erinomainen maistuvuus, sillä yleensä kissani ei syö paljon nappuloita.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Italia
400 g
Erittäin arvostettu
Kissani pitivät näistä raksuista erityisen paljon... todella maistuvia ja antavat kunnon energiapiristyksen.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Ranska
400 g
Lisää kissasi elinvoimaa.
Sain tämän tuotteen rehellistä arviotani vastaan. Arvostelu: Royal Canin Ageing 11+ ★★★★☆
Erityisesti senioreille kissoille suunniteltu.
Plussat: Tukee munuaisia ja niveliä (EPA/DHA), erittäin maistuva ja helppo pureskella herkille hampaille.
Miinukset: Viljoja mukana reseptissä.
Yhteenveto: Täydellinen valinta kissasi elinvoiman lisäämiseen.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
400 g
Laadukas, mutta makuasia
Royal Caninin kuivaruoka yli 11-vuotiaille kissoille jätti minulle ristiriitaisen vaikutelman.
Minulla on kaksi kissaa: toinen syö sitä oikein mielellään ja pärjää hyvin nappuloiden koolla, mutta toinen ei valitettavasti juuri välitä siitä.
Laadukas vaikutelma ja hyvin vanhemmille kissoille sopiva, mutta ilmeisesti kaikki kissat eivät pidä mausta.
Suosittelen kokeilemaan ensin pienellä määrällä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen