
1657 arvostelua tuotteelleNatural Paradise Magnolia XL Plus raapimispuu
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Vakaa ja kaunis puu
Kasatessa vähän arvelutti, kun jotkut ruuvit tuntuivat pyörivän tyhjää, mutta hyvin on pystyssä pysynyt ainakin kahden pentukissan käytössä. Kiipeily vaatii vähän taitoa ja ylimmälle tasolle ovat aika harvoin vielä uskaltautuneet, mutta riippumattoon liidetään jo valonnopeudella. Kaunis puu myös sisustuksellisesti.
Erittäin hyvä
Meidän 2 kissalasta rakastavat tätä puuta! Nukkuvat aina yhdessä ylimässä pedissä. Muutenkin on mieluinen leikkipaikka ja hyvin kestää kahden kissan riehumista.
Hintansa arvoinen
Todella tukeva ja voi pyörittää tasoja, joten puuta saa muokattua halumallaan tavalla :)
|
Erittäin hyvä
Korkea, mutta tukeva. Ei keiku.
Huippu
Hieno ja tukeva, kissa ei tykännyt pehmusteiden reunojen korkeudesta mutta ne oli onneksi helppo tyhjentää vanusta. Oli helppo koota ja raapimistolpat ovat tosi kestäviä, näyttävät edelleen uusilta monen kuukauden jälkeen.
|
Cheese tykkää
Meidän Cheese kisu tykkää tosi paljon tästä puusta. Valittiin tämä kun siinä on paksut pylväät joita se tykkää raapia ja kiipeillä ylös. Puu on tosi tukeva eikä paljon heilu, tietysti tekee vähän ääntä kun se tulee sinne vauhdilla mutta tosiaan turvallinen eikä huoju ollenkaan.
|
Cheese tykkää
Meidän Cheese kisu tykkää tosi paljon tästä puusta. Valittiin tämä kun siinä on paksut pylväät joita se tykkää raapia ja kiipeillä ylös. Puu on tosi tukeva eikä paljon heilu, tietysti tekee vähän ääntä kun se tulee sinne vauhdilla mutta tosiaan turvallinen eikä huoju ollenkaan.
Paras
Paras merkki raapimapuissa
|
Usean vuoden puu
On hyvin kestänyt 7 kissan kotona.
Olisi hyvä jos pehmusteita saisi ostaa myös erikseen niin helpottaisi jokapäiväistä käyttöä.
Kestävä tukeva puu joka on hyvin kestänyt kollipoikien 7+ kg kiipeilyä!
|
Hyvä
Ollut melkeen vuoden käytössä ja kissat tykkää. Vähän heilahtaa, kun kissat ponnistavat riippumatosta ylös, mutta muuten on hyvin tukeva kolmella 3-5 kiloisella kissalla. En ole kiinnittänyt seinään. Toisen samanlaisen laitan tilaukseen
|
Kissat tykkää.
Hyvä ja edullinen laadukas raapimapuu. Todella hyvä ja vaikuttaa kestävältä. Helppo kasata. Omat työkalut kyllä kannattaa olla.
Erinomainen
Onni rakastui puuhun välittömästi. Rakastaa myös kiivetä tolppaa pitkin kynsillään. Puu on tarpeeksi tukeva kutsun leikkeihin.
Kaunis ja tukeva kiipeilypuu
Käytössä on aiemmin saman sarjan raapimistolppa, uusille pennuille mainio teline. Kissat viihtyvät. Tukeva.
|
Hintansa arvoinen
Todella tukeva, helppo kasata ja tarvittavat välineet paketissa. Pedit pehmeät.
|
Hyvä hinta-laatusuhde
Isoille kissoille on ollut oikein sopiva. Maine coonin (9 kg) riehuessa huojuu kyllä, mutta yllättävän hyvin osat on pysynyt koossa, eikä ole näkynyt löystymistä. Ei myöskään näytä siltä että kaatuisi. Puu on ollut käytössä pian kaksi vuotta. Erinomainen tuote hintaansa nähden.
|
Täydellinen usean kissan raapimapuu
Tämä raapimapuu on todella hyvä usean kissan talouteen, erityisesti vankan rakenteen ja paksujen tolppien takia. Ei heilu mihinkään suuntaan kun 3 kissaamme siinä riehuvat. Juuri sopivasti nukkumapaikkoja ja iso plussa että kaikki kangasosat saa irti ja pestyä pesukoneessa.
Loistava isoille kissoille.
Meillä oli aluksi aivan liian pieni puu kasvavalle ragdollillemme. Runko on hyvä olla paksu ja puu tukeva. Tämä on meistä loistava ja parvekkeella on myös paksurunkoinen puu missä oleilla. Kaikenlisäksi tyylikäs, helppo koota ja tyynyt saa irti. Isoille kissoille on ollut vaikea löytää mieleistä tai yleensä kunnon puuta ja tämä on ollut loistava ostos. Puu on hyvin kestänyt ja ylimmässä pesässä nukutaan eniten.
Hyvää laatua edullisesti
Kissat aristelivat aluksi mutta nyt ne ovat jo hyväksyneet kiipeilypuun. Tuote on premiumlaatua ja todella tukeva. Sen voi hyvin pitää olohuoneessa paraatipaikalla. Samantasoista hyvää ja tukevaaa puuta ei saa ns. kivijalkaliikkeistä. Kissoja oudoksutti alussa ns. uuden puun tuoksu.
|
Tosi hieno!
Puu on ollut meillä nyt hetken ja jo kootessa yllätyin sen tukevuudesta ja harmittelin että miksi en tilannut tätä pari vuotta sitten vaan silloin päädyin ohuempi tolppaiseen puuhun joka sitten hajosikin aika hyvin nopeasti. Meidän n 7kg kollikaa ei saa tätä natisemaan ja heilumaan vaikka se aika remuten kömpii tohon riippumattoon 😄
Kaunis ja tukeva
Puu oli helppo ja mukava koota, laatu on erittäin hyvä myös. Tilasin mustan värisenä, sopii erittäin hyvin mihin tahansa sisustukseen! On tosi kätevää, että päälliset on irrotettavissa ja pestävissä, lisäksi kun ovat tarroilla kiinni, kissani tykkää kun työntelen lelukeppiä päällisten välistä. Etenkin isokokoisemmalle kissalle tämä on loistava, sillä mahtuu mille tahansa makuualustalle makaamaan.
Arvostelut muista maista

||Kreikka
Ανοιχτό Γκρι
Erinomainen kissapuu
Ostin kissapuun joulukuussa 2025. Aluksi kissani oli varovainen 2. ja 3. tasolla korkeuden takia, mutta tottui nopeasti ja nyt joko makoilee riippumatossa ja "siunaa" kaikki ohikulkijat tassullaan tai nukkuu kolmannen tason pesässä. Rakenteeltaan kissapuu on todella laadukas. Ainoa, mitä olisin toivonut, on mahdollisuus ostaa erikseen lisätyynyjä ja verkkokankainen riippumatto kesäkuukausia varten.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen|Slovenia
Super puu
Todella hyvä puu, kaikki osat saa irti ja pestyä, myös varaosia on saatavilla.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
creme
Erittäin hyvä
Antaisin enemmän tähtiä, jos se olisi mahdollista. Todella hyvä hinta-laatusuhde. Se on erittäin tukeva, raapimapylväät ovat sopivan leveitä ja muutenkin kokonaisuus vaikuttaa todella vankalta.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Saksa
hellgrau
Kissani rakastavat sitä
Ostin tämän kolme vuotta sitten ja sitä käytetään säännöllisesti ja rakastetaan.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Tšekki
světle šedé
Laadukas tuote
Henkilökohtaisesti en pidä perinteisistä matolla päällystetyistä raapimispuista, koska niitä on vaikea puhdistaa, joten valitsin tämän puisen version. Pedin voi helposti irrottaa ja pestä pesukoneessa. Minulla on neljä kissaa, ja vähintään yksi, mutta joskus jopa kolme nukkuu niissä joka päivä – suosituin on kerros, jossa on riippumatto. Ylimmäistä petiä kissat eivät käyttäneet, joten kokeilin ottaa sen pois, ja ilman sitä taso on kuulemma kiinnostavampi – no, kissat nyt vaan ovat sellaisia... Raapimistolpat ovat tähän mennessä (vajaat 2 vuotta) pysyneet todella hyvinä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Ranska
crème
Erinomainen
Epäilin pitkään, mutta olen kuullut paljon hyvää tästä brittikissalleni, ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Pitää nähdä, miten toimii pitkällä aikavälillä, mutta vaikuttaa todella tukevalta ja ulkonäöltään upealta.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen