
1657 arvostelua tuotteelleNatural Paradise Magnolia XL Plus raapimispuu
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Kroatia
Siva
Todella huono raapimisalusta
Raapimispuu tulee osissa, mukaan lukien rumpu, joka koostuu noin 20 laudasta, jotka täytyy asetella ja säätää niin, että ne menevät ylä- ja alalovien sisään. Kun olet 30 minuuttia asetellut ja yrittänyt saada jokaisen laudan oikein uraansa, jos nostat raapimispuuta yläosasta, rummun yläosa nousee ja kaikki laudat putoavat pois.
Joka kerta kun siirrät raapimispuuta, on vaarana että rumpu hajoaa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
creme
Huonosti tehty
Raapimapuu on todella hutera, kun kissa (noin 4 kg) hyppää ylös, ja se heiluu voimakkaasti edes seinäkiinnityksestä huolimatta. Makuupehmuste ja riippumatto menivät rikki ja niihin tuli reikiä jo lyhyen käytön jälkeen. Raapimapylväs, puulevyt ja koppi ovat hyvin tehtyjä. Sisalissa näkyy tähän mennessä vain vähäisiä käytön jälkiä ja se vaikuttaa hyvin tehdyltä. (Ostopäivä 13.12.2025)
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Tšekki
krémové
Huonolaatuinen
Kaksi kertaa tuli rikkinäisellä kopalla. Puolen vuoden jälkeen etutolpan sisal purkautui. Reklamoin, sain uuden. Kolmen neljäsosan vuoden päästä sama juttu, lisäksi pesät ja riippumatto repeilevät. Pestynä yhteensä 5 kertaa tänä aikana. Onneksi meillä on vielä kaksi muuta raapimispuuta. En ostaisi enää uudestaan.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Puola
Kremowy
Heikko, ei kestävä, täynnä tikkuja ja haisee etikalle vähintään 3 viikkoa
Ostin tämän tuotteen uudestaan. Ensimmäinen kesti 5 vuotta. Toinen... no, mitäpä tuohon sanoisi. Ensisilmäyksellä laatu on huonompi kuin edellisessä. Jouduin hiomaan lautoja, koska niissä oli paljon sojottavia tikkuja. Ja tämä tuote hajosi. Kahden viikon jälkeen. Laatikko hajosi, ja sen myötä koko torni. En suosittele.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen