
1657 arvostelua tuotteelleNatural Paradise Magnolia XL Plus raapimispuu
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Saksa
Limitierte Edition: grüngrau
En ostaisi uudestaan
Hankin tämän raapimispuun limited edition -vanharosa -värissä kahdelle 5-vuotiaalle BKH-kissalleni. Raapimispuu on hutera, joten jouduin tukemaan sitä pahvilaatikolla kulmasta. Ylin taso on melko pieni, eivätkä kissani pysty makoilemaan siinä mukavasti. Lisäksi sinne on vaikea päästä: riippumattotasolla ei ole tarpeeksi tukea, joten otin sen pois. Valitettavasti kallis hutiostos..
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
creme
Innostuksesta pettymykseen
Ostimme tämän mallin jo vuonna 2016 ja olimme todella innoissamme siitä. Melkein 10 vuoden käytön jälkeen, kun meidän kaksi isoa BKH-kissaa olivat käyttäneet sitä, piti viime vuonna hankkia uusi. Laatu ei ole enää lähelläkään sitä, mitä se oli 10 vuotta sitten. Jo nyt, vain muutaman kuukauden käytön jälkeen, kangas on osittain todella kulunut ja reikäinen. Pohjalevy on lisäksi erittäin hutera ja paljon vähemmän tukeva. Olemme todella pettyneitä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ruotsi
Crème
Ei vakaa
Kokosimme tuotteen Ragdoll-pennullemme, mutta huomasimme, että se ei ole lainkaan tukeva. Pohjalevy ei ollut hyvin valmistettu ja siinä on pieni kaarevuus, mikä tekee siitä epävakaan.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
hellgrau
Olen todella pettynyt
Ostin tämän raapimispuun ensimmäisen kerran reilut 10 vuotta sitten. Sinä aikana vaihdoin kaksi tolppaa. Nyt kun vanhasta puusta meni tyynyt rikki ja useampi tolppa olisi pitänyt vaihtaa, päätin ostaa suoraan uuden puun. Virhe.
Uusi puu on menettänyt paljon laadussaan. Puulevyt ovat ohuempia, minkä takia puu on kevyempi eikä enää yhtä tukeva. Ei enää sovi minun ragdolleilleni.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen