
890 arvostelua tuotteellePiparkakkutalo XXL -raapimispuu, mukana ramppi
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut

|
vaaleanharmaa (2 pakettia*)
Kaunis raapimapuu
Erittäin helppo kasata. Plussaa myös että on erittäin kaunis ja tukeva raapimapuu sekä hyvä hinta-laatu suhde. Sopii todella hyvin usean kissan talouksiin/isoille kissoille. Vihdoin on iso kokoinen raapimapuu, johon mahtuu kaikki 5 kissaa tässä taloudessa❤️

|
vaaleanharmaa (2 pakettia*)
Kissojen paras raapimispuu
Minulla on aiemminkin ollut tämä raapimispuu, mutta lopulta se oli niin huonossa kunnossa että täytyi uusia. Ostin toisenlaisen, kissat eivät siitä kuitenkaan kauheasti välittäneet ja lopulta ostin tämän uudestaan. Kaikkein paras raapimispuu joka on tehty. Kissat tykkää 10/10. Kaverikin osti samanlaisen, kun näki luonani koottuna.
|
Mainio oleilukeskus
Meillä on ollut jo 6 vuotta ahkerassa käytössä tämä malli. Freya-kissamme hallitsee ylimmästä tornista koko kotia lempeän katselin. Tyttären vierailevat isot kissat ottavat aina ilon irti, ja parhaillaan joka tasolla on katti tyytyväisenä kellimässä. Kestäväkin on kuin mikä.
|
Kestävä
Ostin tämän muutama vuosi sitten kahdelle kissalle ja heillä ehti olla käytössä n. 2 vuotta. Viimeisen kissan poistuttua sateenkaarelle, päätin pitää puun mahd.tulevia kissoja varten. Myöhemmin hankin 1 kissan ja hänellä puu on ollut käytössä jo 3 vuotta ja vain yhdestä pilarista naru on purkautunut.
Kokoaminen oli alkuun haastavaa kun aloitin luontevasti alhaalta (kuka niitä ohjeita lukee 🤦) jätin sitten mökin omaksi makuualustakseen ja puu toimii oikein hyvin myös ilman sitä 🙂
|
Piparkakkutalo XXL
Todella iso kokoinen sopii useammalle kissalle. Kissat tykkäävät paljon, pidemmät palkit toimivat myös kynsien teroittamiseen. Tukevan oloinen käytössä eikä huoju. Aika yksinkertainen koota. Voi koota useammalla eri tavalla eli sopii eri tiloihin.
|
Vastinetta hinnalle koko rahan edestä
Meillä oli vuosia sitten Piparkakkutalon pienempi versio. En kadu isompaan päivittämistä. Kestää hyvin kolmen kissan leikit ja ryminät. Ainoa miinus kasausohjeista ja itse kasaamisen toteutuksesta. Pari tuntia siinä meni, ja lopulta jouduttiin tekemään DIY -ratkaisu. Muuten kookas ja pätevä tuote.
Toimii
Todella tukeva ja kaikki kolme kissaa tykkää kovasti!
|
Ihan huippu
Meillä ollut käytössä jo yli kolme vuotta ja kaikki kolme kissaa tykkäävät kovasti, kestää riehumiset ja leikit, ei mitään ongelmaa, SUOSITTELEN
3 kissan sviitti
Itselläni on iso ja energinen maatiaiskolli ja kaksi maatiaisnarttua, joista toinen on isompi. Rallit, hypyt ja vaudikkaat menot teline kestää loistavasti, on tukeva ja tarvittaessa löytyy paikka unille. Edellinen teline oli pitkä kattoon ylttävä joka ei pysynyt mirrien tahdissa täysin tolpillaan, mutta tämä pysyy.
Helppo koota ohjeita seuraten.
|
Kissoja todella kiinnostava kiipeilypuu
Piparkakku XXL -kiipeilypuu oli loisto hankinta, sillä kissani ottivat sen heti omakseen. Sieltä on hyvä tiirailla, mitä missäkin tapahtuu, sekä molemmille on oma nukkupaikka, jonne käpertyä päiväunille.
Arvostelut muista maista

|Ranska
gris clair (2 paquets*)
Super kissapuu
Todella hyvä ja tukeva kissapuu. Todella helppo koota, en ole samaa mieltä muiden arvostelujen kanssa. Meillä meni kahdestaan 45 minuuttia, kun kokosimme sen alhaalta ylöspäin emmekä mökin kautta, ja lopputulos on täydellinen.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ranska
gris clair (2 paquets*)
Täydellinen
Tämä kissapuu on yksinkertaisesti upea. Ostin pienemmän mallin neljä vuotta sitten, ja se on todella tukeva.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen