
890 arvostelua tuotteellePiparkakkutalo XXL -raapimispuu, mukana ramppi
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
|
Surkea
Puolet ruuveista ja ruuvien reijistä vääntyneet, koko höskä siis nyt vinossa, aivan surkeat ohjeet
|
Kokoaminen vaikeaa
Kokoamisohjeet ovat surkeat, 2h jo koottu eikä ole edes puolessavälissä, ylimääräisiä reikiä joilla ei ole virkaa ja osassa kangasta ruuvienpaikalla ei ole reikiä ollenkaan. Ohjeet ovat todella sekavat
Arvostelut muista maista

||Unkari
Világosszürke (2 csomag*)
En suosittele!
Muutaman viikon jälkeen kangas alkoi repeillä, ja muutaman kuukauden päästä siinä oli jo reikiä joka puolella. Raapimapuun päällystekin rispaantuu, kadun että ostin tämän.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen