
22 arvostelua tuotteelleMaisonette-lemmikintalo
Lataa tuotekuvasiIhana
Kissojen lempitalo
Pupujen suosikki
Kaikkien puoujen ehdoton suosikki. Peitin portaikon taustan ja tein portaisiin liukuesteet, muuten täydellinen.
|
Hyvä laatu/ hintasuhde
Helppo koota.
Kelpasi heti 10 vuotiaalle lsolle kissa herralle.
Itse maalasin talon heti ulkomaaleilla oman taloon sopivaksi tuotteen värit kun ei mielyttänyt ja haju peittyi ja kestää nyt paremmin Suomen ilmastoa.
Yläterasilla ja kopin pohjalla on lämmikkeenä Finfom.
|
Kestävä ja hyvä
Toista talvea jo katottomassa ulkotarhassa sateessa ja lumessa ja hyvin pysyy kasassa. Kerran olen ruuveja kiristellyt.
Kestävä
Talo on ollut talven ulkona, okt:n seinän vieressä ns. katon alla. Ei ole rikkoutunut. Hyvä ostos.
Kissatalo
Sopu sijaa antaa. Useampi kissa viihtyy kissatalossa samanaikaisesti.
|
Kissan arvoinen talo
Kissamme, 7-vuotias Laku, nauttii voidessaan päivällä syödä raksuja ylätasanteella. Öisin taas, kun herra ei ole illalla tullut sisälle, hän odottaa kopin suojassa, että joku avaa hänelle oven. Tosi hyvä ja mukava, monikäyttöinen talo, kissamme arvolle sopiva. Helppo koota ja kauniskin vielä.
Erinomainen
Tämä on ollut kissallamme käytössä ulkohäkissä jo parina kesänä ja kissa on kyllä tykännyt.
|
Ihana kesämökki!
Ostin tämän tarhaan kissoilleni, ovat tykänneet kovasti! Siinä kiipeillään, sisällä nukutaan, terassilla nautitaan kesän tuoksuista ja katolla ihmetellään lentäviä lintusia :) . Tätä mökkiä ovat asuttaneet 2 isoa ragdollia ni ja 4 pentua, hyvin mahtuvat! Mökki on myös kaunis ja helppo koota :)
|
Ihana <3
Ihana "huvila" kolmelle kissalleni ulkotarhaan. Muovisen verhon jätin pois oviaukosta koska uskoisin että kissani arastelisivat sitä. Tosi hyvä ostos !! Suosittelen !! t.mp
Kaunis ja toimiva
Ostimme tämän mökin kylmiä säitä ajatellen jos kissamme joutuu oleilemaan ulkona. Todella helppo koota ja hyvälaatuinen. Kannattaa tosiaan pitää osat pari päivää ulkosalla tuulettumassa ennen kokoamista, sen jälkeen ei kissaamme eikä meitäkään, mitkään hajuhaitat vaivanneet. Lisäksi kaunis koristus terassillemme.
|
suloinen mökki
ihanan kiva mökki kissoille ulos terassille, kaunis ja sopii ympäristöön. Vielä ei meidän kissat ole löytänyt muovioven takaa koppia mutta makoilevat ylätasanteella tai katolla. Talvella varmasti kiva kun kissat saavat maata lämpimän alustan päällä mökissä :)
|
Tukeva ja kivannäköinen mökki
Helppo ja nopea kasata! Todella tyytyväinen tähän ostokseen! Ainut huono puoli oli maalin(?)tosi paha haju kun mökin otti paketista, mutta sekin on haihtunut ulkona!
Toimiva ulkomökki
Maisonette-mökki osottautui erinomaiseksi hankinnaksi kissamme ulkoilutarhaan. Kissamme viettää suurimman osan ulkoiluajastaan mökin katolla tai keskivälikössä ihmetellen lintuja, oravia ja muita elukoita. Mökin sisätilat eivät ole tosin kiinnostaneet lainkaan, sieltä kun ei tahdo nähdä mihinkään. Tästä huolimatta mökki oli hyvä ostos! Se on lisäksi kevyt ja helppo koota.
kiva mökki
Helppo koota ja kivannäköinen, talvella varmasti kissojen käytössä ulkoilessa :)
