
2404 arvostelua tuotteelleCosma Snackies XXL -säästöpakkaus
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Iso-Britannia
Chicken (30g)
Ei enää entisellään
Kissani rakasti tätä ennen. Mutta pakkauksen muutoksen jälkeen murenemista on paljon enemmän eikä kissani ole enää kiinnostunut. Putken viimeinen neljännes on melkein pelkkää pölyä. Täytyy etsiä jokin toinen herkku tilalle.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Saksa
5 x Hühnchen (150 g)
Oli meidän suosikkituote
Harmi, että niillä on nyt erilainen pakkaus ja sisältökin vaikuttaa poikkeavan vanhasta versiosta. Valitettavasti meidän kissat eivät enää syöneet uutta Cosmaa, en ymmärrä mitä on muutettu.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Romania
Pui 30 g
laatu muuttunut
Aivan kuten 200 g tuotteen kohdalla, jotain on muuttunut – ulkonäkö on erilainen kuin ennen. Kissat, jotka ennen pitivät siitä kovasti, kieltäytyvät nyt syömästä sitä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
Hühnchen, Thunfisch (55 g)
Kana erinomaista, tonnikala ei enää – tosi harmi
Olen käyttänyt tätä tuplapakettia jo vuosia, jotta saisin nirsojen nenien ruoan maistumaan paremmin. Kana on kuten aina loistavaa, sitä voi hyvin murustella ruoan päälle. Tonnikalassa on kuitenkin ollut muutosta jo ainakin puoli vuotta. Sitä ei enää voi murustella ja se on todella säikeistä. Jopa sähköinen silppuri ei pysty pilkkomaan säikeitä pieniksi. Eli aina puolet pakkauksesta menee hukkaan, koska meidän kissat (osittain hampaaton) eivät pysty syömään sitä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen