
2404 arvostelua tuotteelleCosma Snackies XXL -säästöpakkaus
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Saksa
Hühnchen (30 g)
Maku on hyvä, mutta suurin osa jauhemaista
Kananpalat ovat todella hauraita. Kuten jo sanottu, puolet toimituksesta koostuu pölystä ja murusista.
Meillä kaikki Snackies-herkut heitetään kissalle, jotta se saa juosta ja etsiä niitä, eikä niitä anneta suoraan. Koska isommatkin palat eivät pysy ehjinä, ne eivät sovi leikkiin ollenkaan. Lisäksi meillä on nyt säännöllisestä siivouksesta huolimatta inhottava ötökkäongelma olohuoneessa.
En aio tilata enää uudestaan.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Puola
Białoryb, 18 g
dramaattinen laadun heikkeneminen
Nämä herkut olivat ennen aivan erilaisia – isoja, rapeita ja laadukkaista raaka-aineista tehtyjä. Nykyään sekä tonnikala että valkoinen kala ovat kuivia ja kovia paloja, joita kissa ei halua syödä. Eikä niiden koko ole mitään xxl:ää – aiemmin palat olivat suuria, nyt ne ovat puolet pienempiä kuin classic-versiossa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
Hühnchen (30 g)
XXL???
Toisin kuin lohi, toinen pakkaus näyttää surkealta. Vain muutama iso pala, loput ovat pelkkiä pieniä paloja ja murua… Kaksi tähteä, koska kissa rakastaa makua. Miksi kuvaa ei voi lisätä?
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
Lachs 22 g
Ei todellakaan XXL
Samaa mieltä, liikaa murusia ja tuskin lainkaan xxl-kokoisia paloja.
Valitettavasti huono laatu.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen