Ostoskori

zooplus Club Premium-tason käyttöehdot

Voimassa alkaen: [9. joulukuuta 2025]

Zooplus Club on kanta-asiakasohjelmamme, jonka tarkoituksena on palkita asiakkaitamme heidän jatkuvasta luottamuksestaan ja sitoutumisestaan. Nämä ehdot koskevat osallistumista zooplus Club -kanta-asiakasohjelmaan, jota ylläpitää zooplus SE, Herzog-Wilhelm-Strasse 18, 80331 München, Saksa.

Liittymällä zooplus Club -jäseneksi hyväksyt nämä ehdot.

1. Osallistuminen zooplus Club Premium -kanta-asiakasohjelmaan

1.1 Kelpoisuus

  • Kaikki asiakkaat, joilla on voimassa oleva zooplus.fi-asiakastili ja toimitusosoite Suomessa, Latviassa, Liettuassa tai Virossa, rekisteröidään automaattisesti Basic-tasolle.
  • Lisäksi asiakkaiden on ostettava voimassa oleva zooplus Premium –tason jäsenyys näiden ehtojen alla olevan 5. kohdan mukaisesti.

1.2 Premium-tason edut

  • 5% alennusta jokaisesta tilauksesta (katso tiedot yhdistettävyydestä alta)
  • zooPisteiden ansaitseminen ehdot täyttävillä ostoksilla
  • zooPisteiden lunastaminen palkintoihin palkkiokaupassa
  • 100 zooPistettä ensimmäisestä tilauksesta tervetuliaislahjana
  • 200 zooPistettä, kun asiakas rekisteröityy tai uusii Premium-tason jäsenyyden
  • Club Days –jäsenpäivät (kohta 5.4)
  • 250 zooPistettä syntymäpäiväkuponkina, kun asiakas luo lemmikkiprofiilin
  • Arvonnat (kohta 5.5)

1. Osallistuminen zooplus Club Premium -kanta-asiakasohjelmaan

1.1 Kelpoisuus

  • Kaikki asiakkaat, joilla on voimassa oleva zooplus.fi-asiakastili ja toimitusosoite Suomessa, Latviassa, Liettuassa tai Virossa, rekisteröidään automaattisesti Basic-tasolle.
  • Lisäksi asiakkaiden on ostettava voimassa oleva zooplus Premium –tason jäsenyys näiden ehtojen alla olevan 5. kohdan mukaisesti.

1.2 Premium-tason edut

  • 5% alennusta jokaisesta tilauksesta (katso tiedot yhdistettävyydestä alta)
  • zooPisteiden ansaitseminen ehdot täyttävillä ostoksilla
  • zooPisteiden lunastaminen palkintoihin palkkiokaupassa
  • 100 zooPistettä ensimmäisestä tilauksesta tervetuliaislahjana
  • 200 zooPistettä, kun asiakas rekisteröityy tai uusii Premium-tason jäsenyyden
  • Club Days –jäsenpäivät (kohta 5.4)
  • 250 zooPistettä syntymäpäiväkuponkina, kun asiakas luo lemmikkiprofiilin
  • Arvonnat (kohta 5.5)

2. zooPisteet

2.1 Yleistä

Zooplus-kanta-asiakasohjelma perustuu zooPisteisiin, jotka lisätään asiakkaan zooplus-tilille. zooPisteitä voidaan käyttää ainoastaan näissä ehdoissa mainittuihin tarkoituksiin. Muiden kanta-asiakasohjelmien (esim. muiden yritysten) pisteitä ei voida muuntaa zooPisteiksi. Zooplus-tiliä ja zooPisteitä ei voi siirtää muiden asiakkaiden käyttöön, eikä niitä voi muuttaa rahaksi. Asiakkaan zooplus-tilin zooPisteiden tämänhetkinen saldo on nähtävissä zooplus-verkkosivustolla kohdassa ”Oma zooplus”, ja asiakas voi tarkastella sitä milloin tahansa.

2.2 zooPisteiden ansaitseminen

Jokaisesta täysin maksetusta zooplus-tilauksesta asiakkaan zooplus-tilille hyvitetään automaattisesti zooPisteitä. Asiakas saa tilauksensa loppusumman jokaisesta eurosta yhden zooPisteen. Tietyistä erikoistarjouksista asiakkaat voivat ansaita enemmän zooPisteitä. Tällöin zooPisteiden määrä on mainittu erikseen zooplus-verkkosivustolla ko. tarjouksen yhteydessä.

2.3 zooPisteiden kertymisen rajoitukset ja zooPisteiden enimmäismäärä

zooPisteitä ei voi ansaita tuotteista, joiden myyntihinta on 0 € (esim. ilmaislahjat, zooplus-palkkiot), lunastetuista lahjakorteista ja alennuskupongeista sekä muista alennuksista, eikä myöskään palautetuista tuotteista tai uudelleen toimituksista. Myös muissa erikoistapauksissa zooPisteiden saaminen saattaa olla poissuljettua. Hyvitämme kalenterivuodessa maksimissaan 10 000 zooPistettä asiakasta kohden. Tämän rajan ylittäviä pisteitä ei hyvitetä, vaan asiakas voi kerätä zooPisteitä uudelleen seuraavana kalenterivuotena. Zooplus pidättää oikeuden olla hyvittämättä zooPisteitä niille ostosopimustarjouksille, jotka näyttävät olevan tehty tavaroiden kaupallista jälleenmyyntiä varten.

2.4 zooPisteiden hyvitysmenettely, useita tilejä

zooPisteet hyvitetään automaattisesti asiakkaan zooplus-tilille, kun asiakaan tilaus on kokonaan maksettu ja maksutapahtuma on kirjattu zooplussan järjestelmään. Hyvitys myönnetään sille asiakastilille, jolle tilaus on tehty. Jos asiakas tilaa useiden asiakastilien kautta, zooPisteet hyvitetään sille yksittäiselle tilille, jolle kyseinen tilaus on tehty. zooPisteiden siirtäminen yhdeltä asiakastililtä toiselle ei ole mahdollista.

2.5 zooPisteiden vanheneminen

Jos zooPisteitä ei lunasteta palkkioiksi 12 kuukauden kuluessa niiden hyvittämisestä tilillesi, ne vanhenevat vuosineljänneksen lopussa. Voimassaolon päättymispäivämäärä ja pistemäärä ilmoitetaan selvästi zooplus-asiakastilillä. zooPisteet vanhenevat myös siinä tapauksessa, jos joudumme sulkemaan asiakkaan asiakastilin perustellusta syystä. Erityisillä kampanjapisteillä voi olla lyhyempi voimassaoloaika.

2. zooPisteet

2.1 Yleistä

Zooplus-kanta-asiakasohjelma perustuu zooPisteisiin, jotka lisätään asiakkaan zooplus-tilille. zooPisteitä voidaan käyttää ainoastaan näissä ehdoissa mainittuihin tarkoituksiin. Muiden kanta-asiakasohjelmien (esim. muiden yritysten) pisteitä ei voida muuntaa zooPisteiksi. Zooplus-tiliä ja zooPisteitä ei voi siirtää muiden asiakkaiden käyttöön, eikä niitä voi muuttaa rahaksi. Asiakkaan zooplus-tilin zooPisteiden tämänhetkinen saldo on nähtävissä zooplus-verkkosivustolla kohdassa ”Oma zooplus”, ja asiakas voi tarkastella sitä milloin tahansa.

2.2 zooPisteiden ansaitseminen

Jokaisesta täysin maksetusta zooplus-tilauksesta asiakkaan zooplus-tilille hyvitetään automaattisesti zooPisteitä. Asiakas saa tilauksensa loppusumman jokaisesta eurosta yhden zooPisteen. Tietyistä erikoistarjouksista asiakkaat voivat ansaita enemmän zooPisteitä. Tällöin zooPisteiden määrä on mainittu erikseen zooplus-verkkosivustolla ko. tarjouksen yhteydessä.

2.3 zooPisteiden kertymisen rajoitukset ja zooPisteiden enimmäismäärä

zooPisteitä ei voi ansaita tuotteista, joiden myyntihinta on 0 € (esim. ilmaislahjat, zooplus-palkkiot), lunastetuista lahjakorteista ja alennuskupongeista sekä muista alennuksista, eikä myöskään palautetuista tuotteista tai uudelleen toimituksista. Myös muissa erikoistapauksissa zooPisteiden saaminen saattaa olla poissuljettua. Hyvitämme kalenterivuodessa maksimissaan 10 000 zooPistettä asiakasta kohden. Tämän rajan ylittäviä pisteitä ei hyvitetä, vaan asiakas voi kerätä zooPisteitä uudelleen seuraavana kalenterivuotena. Zooplus pidättää oikeuden olla hyvittämättä zooPisteitä niille ostosopimustarjouksille, jotka näyttävät olevan tehty tavaroiden kaupallista jälleenmyyntiä varten.

2.4 zooPisteiden hyvitysmenettely, useita tilejä

zooPisteet hyvitetään automaattisesti asiakkaan zooplus-tilille, kun asiakaan tilaus on kokonaan maksettu ja maksutapahtuma on kirjattu zooplussan järjestelmään. Hyvitys myönnetään sille asiakastilille, jolle tilaus on tehty. Jos asiakas tilaa useiden asiakastilien kautta, zooPisteet hyvitetään sille yksittäiselle tilille, jolle kyseinen tilaus on tehty. zooPisteiden siirtäminen yhdeltä asiakastililtä toiselle ei ole mahdollista.

2.5 zooPisteiden vanheneminen

Jos zooPisteitä ei lunasteta palkkioiksi 12 kuukauden kuluessa niiden hyvittämisestä tilillesi, ne vanhenevat vuosineljänneksen lopussa. Voimassaolon päättymispäivämäärä ja pistemäärä ilmoitetaan selvästi zooplus-asiakastilillä. zooPisteet vanhenevat myös siinä tapauksessa, jos joudumme sulkemaan asiakkaan asiakastilin perustellusta syystä. Erityisillä kampanjapisteillä voi olla lyhyempi voimassaoloaika.

3. zooPisteiden lunastaminen palkkioiksi

3.1 Yleistä

Jokainen asiakastilin omaava asiakas voi lunastaa omat zooPisteensä palkkiotuotteiksi välittömästi, kun hän on ansainnut riittävän määrän zooPisteitä. Palkkiotuotteet ja niiden hankkimiseen tarvittavat zooPisteet ovat esillä zooplussan palkkiokaupassa. Palkkioita voi lunastaa vain normaalin tilauksen yhteydessä (vähimmäistilausarvo 19 €, toimituskulut pois lukien).

3.2 Ehdot zooPisteiden lunastamiseen

Palkkiotuotteita voidaan lunastaa vain asiakkaan henkilökohtaisen asiakastilin kautta ”Oma zooplus” -sivustolla tilauksen yhteydessä. Palkkiotuotteiden saatavuus voi vaihdella eri aikoina. Kaikkia palkkiotuotteita ei välttämättä ole aina saatavilla. Tiettyjen palkkioiden ehtoja voidaan muuttaa; muutoksista tai tarkistuksista ilmoitetaan erikseen.

3.3 Palkkiotuotteiden lähettäminen

Palkkiotuotteiden toimituskulut perustuvat zooplussan voimassa oleviin toimituskuluihin. Saat lisätietoja zooplussan toimituskuluista napsauttamalla tästä. zooplus-palkkiotuote voidaan lisätä ostoskoriin napsauttamalla ostoskärry-kuvaketta. Asiakas voi tämän jälkeen lisätä tilaukseensa myös muita tavallisia tuotteita tavallisin hinnoin.

Jos palkkiotuote on vaurioitunut tai muuten puutteellinen sen saapuessa asiakkaalle, asiakas voi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiin yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse maanantaista perjantaihin klo 08.00–18.00 seuraavaan numeroon: 00358-942-550-111.

3. zooPisteiden lunastaminen palkkioiksi

3.1 Yleistä

Jokainen asiakastilin omaava asiakas voi lunastaa omat zooPisteensä palkkiotuotteiksi välittömästi, kun hän on ansainnut riittävän määrän zooPisteitä. Palkkiotuotteet ja niiden hankkimiseen tarvittavat zooPisteet ovat esillä zooplussan palkkiokaupassa. Palkkioita voi lunastaa vain normaalin tilauksen yhteydessä (vähimmäistilausarvo 19 €, toimituskulut pois lukien).

3.2 Ehdot zooPisteiden lunastamiseen

Palkkiotuotteita voidaan lunastaa vain asiakkaan henkilökohtaisen asiakastilin kautta ”Oma zooplus” -sivustolla tilauksen yhteydessä. Palkkiotuotteiden saatavuus voi vaihdella eri aikoina. Kaikkia palkkiotuotteita ei välttämättä ole aina saatavilla. Tiettyjen palkkioiden ehtoja voidaan muuttaa; muutoksista tai tarkistuksista ilmoitetaan erikseen.

3.3 Palkkiotuotteiden lähettäminen

Palkkiotuotteiden toimituskulut perustuvat zooplussan voimassa oleviin toimituskuluihin. Saat lisätietoja zooplussan toimituskuluista napsauttamalla tästä. zooplus-palkkiotuote voidaan lisätä ostoskoriin napsauttamalla ostoskärry-kuvaketta. Asiakas voi tämän jälkeen lisätä tilaukseensa myös muita tavallisia tuotteita tavallisin hinnoin.

Jos palkkiotuote on vaurioitunut tai muuten puutteellinen sen saapuessa asiakkaalle, asiakas voi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiin yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse maanantaista perjantaihin klo 08.00–18.00 seuraavaan numeroon: 00358-942-550-111.

4. Lemmikkiprofiili ja syntymäpäiväkuponki

  • Asiakkaat, jotka luovat vähintään yhden lemmikkiprofiilin ”Oma zooplus” -tilillä ja hyväksyvät syntymäpäiväkupongin ehdot, saavat kertaluonteisen 250 zooPisteen vuosittaisen syntymäpäiväkupongin, joka hyvitetään heidän asiakastililleen lemmikin syntymäkuukauden aikana.
  • Vain yksi syntymäpäiväkuponki myönnetään tiliä kohden kalenterivuodessa.

4. Lemmikkiprofiili ja syntymäpäiväkuponki

  • Asiakkaat, jotka luovat vähintään yhden lemmikkiprofiilin ”Oma zooplus” -tilillä ja hyväksyvät syntymäpäiväkupongin ehdot, saavat kertaluonteisen 250 zooPisteen vuosittaisen syntymäpäiväkupongin, joka hyvitetään heidän asiakastililleen lemmikin syntymäkuukauden aikana.
  • Vain yksi syntymäpäiväkuponki myönnetään tiliä kohden kalenterivuodessa.

5. Premium-taso (aikaisemmin Säästöohjelma)

5.1 Yleistä

Premium-taso on maksullinen alennusohjelma, joka voidaan aktivoida vain tuotetilauksen yhteydessä. Premium-taso oikeuttaa asiakkaat 5 %:n alennukseen zooplus.fi-verkkokaupan tilauksista.

Premium-taso on tarkoitettu yksinomaan yksityisasiakkaille kotitalouskäyttöön. Siksi asiakkaat voivat ostaa Premium-tasolla tuotteita yhteensä enintään 2 500 euron arvosta (ei sisällä toimituskuluja ja ennen mahdollisten alennusten vähentämistä) vuodessa. Tuotteiden tilaaminen kaupalliseen käyttöön on kielletty. zooplus pidättää oikeuden olla hyväksymättä sopimuksia, jotka vaikuttavat olevan tehty tuotteiden kaupallista jälleenmyyntiä varten.

Valittu Premium-taso on sidottu siihen zooplus-asiakastiliin, jolle se on tilattu. Premium-tasoa ei voi siirtää toiselle asiakastilille eikä käyttää toisessa kaupassa. Vain yksi Premium-taso voidaan aktivoida asiakastiliä kohden. Lisäksi Premium-tasoa voidaan käyttää vain toimituksiin Suomeen, Latviaan, Liettuaan tai Viroon ja muutokset ovat mahdollisia.

5.2. Sopimuksen tekeminen

Asiakas liittyy ohjelmaan valitsemalla Premium-tason joko napsauttamalla zooplus-verkkosivuston "Tilauksen esikatselu" -sivulla olevaa painiketta ja liittymällä Premium-tasolle suoraan asiakastilillä tai zooplus Club -aloitussivulla ja viimeistelemällä tilauksen. Asiakas saa tällöin automaattisen vahvistuksen tilauksen vastaanottamisesta ja muiden tuotteiden ostamisen yhteydessä tilatusta Premium-tasosta sähköpostitse (tilausvahvistus). Automaattinen tilausvahvistus ei vielä merkitse ostotarjouksen hyväksymistä

Premium-tasoa koskeva sopimus astuu voimaan vasta, kun zooplus vahvistaa Premium-tason aktivoinnin lähettämällä erillisen sähköpostiviestin (Club Premium -vahvistus). Jos asiakas valitsee maksutavaksi ennakkomaksun, sopimus astuu voimaan heti, kun zooplus on lähettänyt maksutiedot. Nämä maksutiedot lähetetään asiakkaalle 24 tunnin kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

5.3. Alennukset ja alennusten rajoitukset

Premium-tason alennus lisätään automaattisesti asiakkaan verkkotilaukseen ennen toimituskulujen lisäämistä. Ellei toisin mainita, Premium-tason alennusta ei voida yhdistää muihin alennusohjelmiin (esim. kasvattajakerho, hyväntekeväisyysohjelma jne.), eikä zooplus Relax –kestotilauksen alennukseen. Premium-tason alennuksella säästettyjä rahoja ei hyvitetä käteisellä.

Tilapäiset tarjoukset sekä tuotteet, jotka on nimenomaisesti merkitty alennuksen piiriin kelpaamattomiksi, eivät kuulu Premium-tason alennuksiin. zooplus pidättää oikeuden jättää tuotteita alennuksen ulkopuolelle milloin tahansa ilman perusteluita.

5.4. Club Days -tarjoukset

Premium-jäsenet ovat oikeutettuja saamaan kaksinkertaisen määrän (2x) zooPisteitä kaikista Club Days –kampanjoiden aikana tehdyistä hyväksyttävistä ostoksista. Club Days -jäsenpäivien tarkat päivämäärät ilmoitetaan etukäteen zooplus-verkkosivuston tai muiden virallisten viestintäkanavien kautta. Club Days -kampanjan aikana ansaitut zooPisteet hyvitetään asiakkaan tilille neljäntoista (14) päivän kuluttua ostopäivästä, edellyttäen, että tilausta ei peruuteta tai palauteta. Tämä tarjous on voimassa vain ostohetkellä aktiivisille Premium-tason jäsenille.

5.5 Kuukausittainen arvonta – Premium-taso

Kaikki Premium-tason jäsenet voivat osallistua zooplussan kuukausittaiseen arvontaan joka kalenterikuukausi. Osallistuakseen arvontaan automaattisesti, Premium-tason asiakkaiden on tehtävä vähintään yksi (1) hyväksyttävä tilaus kyseisen kuukauden aikana. Lisärekisteröintiä ei vaadita.

Kussakin osallistuvassa zooplus-kaupassa arvotaan satunnaisesti kymmenen (10) voittajaa, jotka saavat zooplus-verkkokauppaan alennuskupongin, jonka kokonaisarvo on 50 €, tai zooPisteitä 50 €:n arvosta. zooPisteet tai alennuskupongit ovat voimassa kaksitoista (12) kuukautta myöntämispäivästä, eikä niitä voi siirtää tai palauttaa.

Voittajille ilmoitetaan voitosta heidän zooplus-tiliinsä liitettyyn sähköpostiosoitteeseen. Osallistumalla arvontaan asiakkaat, jotka eivät ole tilanneet markkinointiviestejä, suostuvat vastaanottamaan zooplussalta kertaluonteisen sähköpostiviestin, jossa ilmoitetaan kampanjan voittajista.

zooplus pidättää oikeuden muuttaa tai peruuttaa kampanjan milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta, jos se on tarpeen lakisääteisten, sääntelyyn liittyvien tai operatiivisten syiden vuoksi.

Asiakkaat, jotka eivät halua osallistua kuukausittaiseen arvontaan, voivat peruuttaa zooplus Club Premium-tason jäsenyytensä kohdan ”Premium-tason irtisanominen” mukaisesti.

5.6 Tervetuliais-zooPisteet

Kun asiakkaat rekisteröityvät tai uusivat Premium-tason jäsenyytensä, heidän tililleen hyvitetään 200 zooPistettä. zooPisteet ovat voimassa 12 kuukautta. Asiakkaat voivat tarkistaa zooPisteidensä saldon Oma zooplus -sivulla.

5.7 Premium-tason voimassaoloaika

Voimassaoloaika riippuu asiakkaan valitsemasta Premium-tasosta ja päättyy automaattisesti vanhenemispäivänä. Asiakkaalle ilmoitetaan olemassa olevan Premium-tason tilauksen vanhenemisesta sähköpostitse Premium-tason tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Ilmoitus lähetetään viimeistään 28 päivää ennen olemassa olevan Premium-tason jäsenyyden vanhenemista sekä olemassa olevan Premium-tason jäsenyyden vanhenemispäivänä. Automaattista uusimista ei ole.

5. Premium-taso (aikaisemmin Säästöohjelma)

5.1 Yleistä

Premium-taso on maksullinen alennusohjelma, joka voidaan aktivoida vain tuotetilauksen yhteydessä. Premium-taso oikeuttaa asiakkaat 5 %:n alennukseen zooplus.fi-verkkokaupan tilauksista.

Premium-taso on tarkoitettu yksinomaan yksityisasiakkaille kotitalouskäyttöön. Siksi asiakkaat voivat ostaa Premium-tasolla tuotteita yhteensä enintään 2 500 euron arvosta (ei sisällä toimituskuluja ja ennen mahdollisten alennusten vähentämistä) vuodessa. Tuotteiden tilaaminen kaupalliseen käyttöön on kielletty. zooplus pidättää oikeuden olla hyväksymättä sopimuksia, jotka vaikuttavat olevan tehty tuotteiden kaupallista jälleenmyyntiä varten.

Valittu Premium-taso on sidottu siihen zooplus-asiakastiliin, jolle se on tilattu. Premium-tasoa ei voi siirtää toiselle asiakastilille eikä käyttää toisessa kaupassa. Vain yksi Premium-taso voidaan aktivoida asiakastiliä kohden. Lisäksi Premium-tasoa voidaan käyttää vain toimituksiin Suomeen, Latviaan, Liettuaan tai Viroon ja muutokset ovat mahdollisia.

5.2. Sopimuksen tekeminen

Asiakas liittyy ohjelmaan valitsemalla Premium-tason joko napsauttamalla zooplus-verkkosivuston "Tilauksen esikatselu" -sivulla olevaa painiketta ja liittymällä Premium-tasolle suoraan asiakastilillä tai zooplus Club -aloitussivulla ja viimeistelemällä tilauksen. Asiakas saa tällöin automaattisen vahvistuksen tilauksen vastaanottamisesta ja muiden tuotteiden ostamisen yhteydessä tilatusta Premium-tasosta sähköpostitse (tilausvahvistus). Automaattinen tilausvahvistus ei vielä merkitse ostotarjouksen hyväksymistä

Premium-tasoa koskeva sopimus astuu voimaan vasta, kun zooplus vahvistaa Premium-tason aktivoinnin lähettämällä erillisen sähköpostiviestin (Club Premium -vahvistus). Jos asiakas valitsee maksutavaksi ennakkomaksun, sopimus astuu voimaan heti, kun zooplus on lähettänyt maksutiedot. Nämä maksutiedot lähetetään asiakkaalle 24 tunnin kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

5.3. Alennukset ja alennusten rajoitukset

Premium-tason alennus lisätään automaattisesti asiakkaan verkkotilaukseen ennen toimituskulujen lisäämistä. Ellei toisin mainita, Premium-tason alennusta ei voida yhdistää muihin alennusohjelmiin (esim. kasvattajakerho, hyväntekeväisyysohjelma jne.), eikä zooplus Relax –kestotilauksen alennukseen. Premium-tason alennuksella säästettyjä rahoja ei hyvitetä käteisellä.

Tilapäiset tarjoukset sekä tuotteet, jotka on nimenomaisesti merkitty alennuksen piiriin kelpaamattomiksi, eivät kuulu Premium-tason alennuksiin. zooplus pidättää oikeuden jättää tuotteita alennuksen ulkopuolelle milloin tahansa ilman perusteluita.

5.4. Club Days -tarjoukset

Premium-jäsenet ovat oikeutettuja saamaan kaksinkertaisen määrän (2x) zooPisteitä kaikista Club Days –kampanjoiden aikana tehdyistä hyväksyttävistä ostoksista. Club Days -jäsenpäivien tarkat päivämäärät ilmoitetaan etukäteen zooplus-verkkosivuston tai muiden virallisten viestintäkanavien kautta. Club Days -kampanjan aikana ansaitut zooPisteet hyvitetään asiakkaan tilille neljäntoista (14) päivän kuluttua ostopäivästä, edellyttäen, että tilausta ei peruuteta tai palauteta. Tämä tarjous on voimassa vain ostohetkellä aktiivisille Premium-tason jäsenille.

5.5 Kuukausittainen arvonta – Premium-taso

Kaikki Premium-tason jäsenet voivat osallistua zooplussan kuukausittaiseen arvontaan joka kalenterikuukausi. Osallistuakseen arvontaan automaattisesti, Premium-tason asiakkaiden on tehtävä vähintään yksi (1) hyväksyttävä tilaus kyseisen kuukauden aikana. Lisärekisteröintiä ei vaadita.

Kussakin osallistuvassa zooplus-kaupassa arvotaan satunnaisesti kymmenen (10) voittajaa, jotka saavat zooplus-verkkokauppaan alennuskupongin, jonka kokonaisarvo on 50 €, tai zooPisteitä 50 €:n arvosta. zooPisteet tai alennuskupongit ovat voimassa kaksitoista (12) kuukautta myöntämispäivästä, eikä niitä voi siirtää tai palauttaa.

Voittajille ilmoitetaan voitosta heidän zooplus-tiliinsä liitettyyn sähköpostiosoitteeseen. Osallistumalla arvontaan asiakkaat, jotka eivät ole tilanneet markkinointiviestejä, suostuvat vastaanottamaan zooplussalta kertaluonteisen sähköpostiviestin, jossa ilmoitetaan kampanjan voittajista.

zooplus pidättää oikeuden muuttaa tai peruuttaa kampanjan milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta, jos se on tarpeen lakisääteisten, sääntelyyn liittyvien tai operatiivisten syiden vuoksi.

Asiakkaat, jotka eivät halua osallistua kuukausittaiseen arvontaan, voivat peruuttaa zooplus Club Premium-tason jäsenyytensä kohdan ”Premium-tason irtisanominen” mukaisesti.

5.6 Tervetuliais-zooPisteet

Kun asiakkaat rekisteröityvät tai uusivat Premium-tason jäsenyytensä, heidän tililleen hyvitetään 200 zooPistettä. zooPisteet ovat voimassa 12 kuukautta. Asiakkaat voivat tarkistaa zooPisteidensä saldon Oma zooplus -sivulla.

5.7 Premium-tason voimassaoloaika

Voimassaoloaika riippuu asiakkaan valitsemasta Premium-tasosta ja päättyy automaattisesti vanhenemispäivänä. Asiakkaalle ilmoitetaan olemassa olevan Premium-tason tilauksen vanhenemisesta sähköpostitse Premium-tason tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Ilmoitus lähetetään viimeistään 28 päivää ennen olemassa olevan Premium-tason jäsenyyden vanhenemista sekä olemassa olevan Premium-tason jäsenyyden vanhenemispäivänä. Automaattista uusimista ei ole.

6. Maksu, maksuaika & erääntyminen

Premium-tason osto tulee maksaa samalla maksutavalla, jota on käytetty koko tuotetilauksen maksamiseen. zooplus pidättää oikeuden hyväksyä yksittäistapauksissa vain tiettyjä maksutapoja. Jos maksat pankki- tai luottokortilla, kortiltasi veloitetaan maksu viikon kuluessa Premium-tason lähettämisestä.

6. Maksu, maksuaika & erääntyminen

Premium-tason osto tulee maksaa samalla maksutavalla, jota on käytetty koko tuotetilauksen maksamiseen. zooplus pidättää oikeuden hyväksyä yksittäistapauksissa vain tiettyjä maksutapoja. Jos maksat pankki- tai luottokortilla, kortiltasi veloitetaan maksu viikon kuluessa Premium-tason lähettämisestä.

7. Peruuttamisoikeus

Kuluttajilla on 14 päivän peruutusoikeus tähän sopimukseen. Kuluttajaksi luokitellaan jokainen luonnollinen henkilö, joka hankkii kulutushyödykkeen tarkoitukseen, jota ei voida liittää kaupalliseen tai itsenäiseen ammatilliseen toimintaan. Peruuttamisoikeuteen pätevät alla kerrotut ehdot. Lisätietoja varten ota yhteyttä zooplussan asiakaspalveluun.

Asiakkaalla on oikeus perua sopimuksensa 14 päivän kuluessa ilman perusteluja selkeällä kirjallisella ilmoituksella (esim. kirjeitse tai sähköpostitse). Peruuttamisoikeuden määräaika alkaa kirjallisen ilmoituksen vastaanottamisesta lähtien, mutta ei ennen sopimuksen toimeenpanoa eikä ennen kuin olemme täyttäneet tiedonantovelvollisuutemme direktiivin (BGB) 246 artiklan 2 kohta 1 ja artiklan 1 kohdat 7-12, 15 ja 19 sekä direktiivin 248 artiklan 13 kohta 1 mukaiset ehdot täyttyvät. Peruutusilmoituksen lähettäminen ajoissa on riittävä ehto peruutusajan noudattamiselle.

Peruutusilmoitus tulee lähettää osoitteeseen:

zooplus SE

Customer Services

Herzog-Wilhelm-Strasse 18

80331 Munich

Germany

7. Peruuttamisoikeus

Kuluttajilla on 14 päivän peruutusoikeus tähän sopimukseen. Kuluttajaksi luokitellaan jokainen luonnollinen henkilö, joka hankkii kulutushyödykkeen tarkoitukseen, jota ei voida liittää kaupalliseen tai itsenäiseen ammatilliseen toimintaan. Peruuttamisoikeuteen pätevät alla kerrotut ehdot. Lisätietoja varten ota yhteyttä zooplussan asiakaspalveluun.

Asiakkaalla on oikeus perua sopimuksensa 14 päivän kuluessa ilman perusteluja selkeällä kirjallisella ilmoituksella (esim. kirjeitse tai sähköpostitse). Peruuttamisoikeuden määräaika alkaa kirjallisen ilmoituksen vastaanottamisesta lähtien, mutta ei ennen sopimuksen toimeenpanoa eikä ennen kuin olemme täyttäneet tiedonantovelvollisuutemme direktiivin (BGB) 246 artiklan 2 kohta 1 ja artiklan 1 kohdat 7-12, 15 ja 19 sekä direktiivin 248 artiklan 13 kohta 1 mukaiset ehdot täyttyvät. Peruutusilmoituksen lähettäminen ajoissa on riittävä ehto peruutusajan noudattamiselle.

Peruutusilmoitus tulee lähettää osoitteeseen:

zooplus SE

Customer Services

Herzog-Wilhelm-Strasse 18

80331 Munich

Germany

8. Peruuttamismenettely

Peruuttamismenettelyssä molemmat osapuolet palauttavat vastaanottamansa edut. Sinulla on velvollisuus palauttaa palvelun peruuttamiseen mennessä saamasi etu takaisin, mikäli sopimuksessasi on viitattu tähän ja olet nimenomaan toivonut sopimuksen toimeenpanoa meidän puoleltamme ennen peruuttamisoikeuden päättymistä. Jos olet velvollinen edun palauttamiseen, saatat joutua maksamaan sopimusehtojen mukaisesti peruuttamista edeltävältä ajanjaksolta. Peruuttamisoikeus päättyy ennenaikaisesti, jos sopimus on nimenomaisesta pyynnöstäsi toteutunut molempien osapuolten puolelta kokonaisuudessaan ennen peruuttamista.

Hyvitykset on maksettava 30 päivän kuluessa. Määräaika alkaa asiakkaan puolelta peruuttamisilmoituksen lähettämisestä ja meidän puolellamme sen vastaanottamisesta.

8. Peruuttamismenettely

Peruuttamismenettelyssä molemmat osapuolet palauttavat vastaanottamansa edut. Sinulla on velvollisuus palauttaa palvelun peruuttamiseen mennessä saamasi etu takaisin, mikäli sopimuksessasi on viitattu tähän ja olet nimenomaan toivonut sopimuksen toimeenpanoa meidän puoleltamme ennen peruuttamisoikeuden päättymistä. Jos olet velvollinen edun palauttamiseen, saatat joutua maksamaan sopimusehtojen mukaisesti peruuttamista edeltävältä ajanjaksolta. Peruuttamisoikeus päättyy ennenaikaisesti, jos sopimus on nimenomaisesta pyynnöstäsi toteutunut molempien osapuolten puolelta kokonaisuudessaan ennen peruuttamista.

Hyvitykset on maksettava 30 päivän kuluessa. Määräaika alkaa asiakkaan puolelta peruuttamisilmoituksen lähettämisestä ja meidän puolellamme sen vastaanottamisesta.

9. Premium-tason irtisanominen

a. Asiakas voi irtisanoa Premium-tason jäsenyytensä milloin tahansa välittömästi ja ilman perusteluita. Irtisanominen voidaan tehdä sähköpostitse osoitteeseen service@zooplus.fi tai postitse. Premium-tason jäsenyydestä jo maksettua summaa ei palauteta. Premium-tason asiakkaat palaavat automaattisesti zooplussan Basic-tason jäsenyyteen.

b. zooplussalla on oikeus irtisanoa Premium-tason jäsenyys ilman irtisanomisaikaa, mikäli siihen on hyvät perusteet. Premium-tason jäsenyyden irtisanomiseen oikeutettuja syitä ovat erityisesti, jos asiakas

  • rikkoo ehtoja tai muita sopimusehtoja,
  • antaa puutteellisia tai virheellisiä tietoja.

Irtisanominen on tehtävä kirjallisesti. Lähettämällä irtisanomisilmoituksen, zooplussalla on oikeus poistaa asiakkaan Premium-tason jäsenyys käytöstä.

9. Premium-tason irtisanominen

a. Asiakas voi irtisanoa Premium-tason jäsenyytensä milloin tahansa välittömästi ja ilman perusteluita. Irtisanominen voidaan tehdä sähköpostitse osoitteeseen service@zooplus.fi tai postitse. Premium-tason jäsenyydestä jo maksettua summaa ei palauteta. Premium-tason asiakkaat palaavat automaattisesti zooplussan Basic-tason jäsenyyteen.

b. zooplussalla on oikeus irtisanoa Premium-tason jäsenyys ilman irtisanomisaikaa, mikäli siihen on hyvät perusteet. Premium-tason jäsenyyden irtisanomiseen oikeutettuja syitä ovat erityisesti, jos asiakas

  • rikkoo ehtoja tai muita sopimusehtoja,
  • antaa puutteellisia tai virheellisiä tietoja.

Irtisanominen on tehtävä kirjallisesti. Lähettämällä irtisanomisilmoituksen, zooplussalla on oikeus poistaa asiakkaan Premium-tason jäsenyys käytöstä.

10. Sopimusehtojen muutokset, irtisanominen

Zooplus pidättää oikeuden muuttaa ohjelman käyttöehtoja milloin tahansa etukäteen ilmoittamalla, jos laki niin vaatii.

Olennaisista muutoksista ilmoitetaan sähköpostitse ja/tai verkkosivustolla. Jäsenyyden jatkaminen merkitsee uusien ehtojen hyväksymistä. Zooplus pidättää oikeuden lopettaa Zooplus Club –kanta-asiakasohjelman osittain tai kokonaan asianmukaisella ilmoituksella.

10. Sopimusehtojen muutokset, irtisanominen

Zooplus pidättää oikeuden muuttaa ohjelman käyttöehtoja milloin tahansa etukäteen ilmoittamalla, jos laki niin vaatii.

Olennaisista muutoksista ilmoitetaan sähköpostitse ja/tai verkkosivustolla. Jäsenyyden jatkaminen merkitsee uusien ehtojen hyväksymistä. Zooplus pidättää oikeuden lopettaa Zooplus Club –kanta-asiakasohjelman osittain tai kokonaan asianmukaisella ilmoituksella.

11. Yhteystiedot ja asiakaspalvelu

Jos sinulla on kysyttävää zooplus Club -jäsenyydestäsi, zooPisteistäsi tai Premium-tason eduista, ota yhteyttä:

Asiakaspalvelu-tiimi

Sähköpostiosoite: service@zooplus.fi

Puhelinnumero: 00358-942-550-111 (ma-pe klo 08:00 - 18:00 (suljettu juhlapyhinä)

Yhteydenottolomake: https://www.zooplus.fi/contact_form/

11. Yhteystiedot ja asiakaspalvelu

Jos sinulla on kysyttävää zooplus Club -jäsenyydestäsi, zooPisteistäsi tai Premium-tason eduista, ota yhteyttä:

Asiakaspalvelu-tiimi

Sähköpostiosoite: service@zooplus.fi

Puhelinnumero: 00358-942-550-111 (ma-pe klo 08:00 - 18:00 (suljettu juhlapyhinä)

Yhteydenottolomake: https://www.zooplus.fi/contact_form/

12. Lakisääteiset määräykset

  • zooplus Club –kanta-asiakasohjelmaan sovelletaan Suomen kuluttajansuojalakia.
  • Saksan lakia sovelletaan, ellei se ole ristiriidassa Suomen kuluttajansuojalain kanssa.
  • Jos jokin osa näistä käyttöehdoista todetaan pätemättömäksi, muut osat pysyvät voimassa.

12. Lakisääteiset määräykset

  • zooplus Club –kanta-asiakasohjelmaan sovelletaan Suomen kuluttajansuojalakia.
  • Saksan lakia sovelletaan, ellei se ole ristiriidassa Suomen kuluttajansuojalain kanssa.
  • Jos jokin osa näistä käyttöehdoista todetaan pätemättömäksi, muut osat pysyvät voimassa.

13. Tietosuoja

zooplus suhtautuu asiakastietojensa suojaamiseen vakavasti. zooplussan tietosuojaseloste on saatavilla täältä.

13. Tietosuoja

zooplus suhtautuu asiakastietojensa suojaamiseen vakavasti. zooplussan tietosuojaseloste on saatavilla täältä.