Ostoskori

zooplus Club Basic-tason käyttöehdot

Voimassa alkaen: [9. joulukuuta 2025]

Zooplus Club on kanta-asiakasohjelmamme, jonka tarkoituksena on palkita asiakkaitamme heidän jatkuvasta luottamuksestaan ja sitoutumisestaan. Nämä ehdot koskevat osallistumista zooplus Club -kanta-asiakasohjelmaan, jota ylläpitää zooplus SE, Herzog-Wilhelm-Strasse 18, 80331 München, Saksa.

Liittymällä zooplus Club -jäseneksi hyväksyt nämä ehdot. Ohjelma koostuu kahdesta tasosta: Basic-taso ja Premium-taso

1. Osallistuminen zooplus Club -kanta-asiakasohjelmaan

1.1 Kelpoisuus

Kaikki asiakkaat, joilla on voimassa oleva zooplus.fi-asiakastili ja toimitusosoite Suomessa, Latviassa, Liettuassa tai Virossa, rekisteröidään automaattisesti Basic-tasolle.

1.2 Basic-tason edut

Etuihin sisältyy:

  • zooPisteiden ansaitseminen ehdot täyttävillä ostoksilla
  • zooPisteiden lunastaminen palkintoihin palkkiokaupassa
  • saat 100 zooPistettä ensimmäisestä tilauksesta tervetuliaislahjana
  • saat 250 zooPisteen syntymäpäiväkupongin, kun luot lemmikkiprofiilin

1. Osallistuminen zooplus Club -kanta-asiakasohjelmaan

1.1 Kelpoisuus

Kaikki asiakkaat, joilla on voimassa oleva zooplus.fi-asiakastili ja toimitusosoite Suomessa, Latviassa, Liettuassa tai Virossa, rekisteröidään automaattisesti Basic-tasolle.

1.2 Basic-tason edut

Etuihin sisältyy:

  • zooPisteiden ansaitseminen ehdot täyttävillä ostoksilla
  • zooPisteiden lunastaminen palkintoihin palkkiokaupassa
  • saat 100 zooPistettä ensimmäisestä tilauksesta tervetuliaislahjana
  • saat 250 zooPisteen syntymäpäiväkupongin, kun luot lemmikkiprofiilin

2. zooPisteet

2.1 Yleistä

zooplus-kanta-asiakasohjelma perustuu zooPisteisiin, jotka lisätään asiakkaan zooplus-tilille. zooPisteitä voidaan käyttää ainoastaan näissä ehdoissa mainittuihin tarkoituksiin. Muiden kanta-asiakasohjelmien (esim. muiden yritysten) pisteitä ei voida muuntaa zooPisteiksi. Zooplus-tiliä ja zooPisteitä ei voi siirtää muiden asiakkaiden käyttöön, eikä niitä voi muuttaa rahaksi. Asiakkaan zooplus-tilin zooPisteiden tämänhetkinen saldo on nähtävissä zooplus-verkkosivustolla kohdassa ”Oma zooplus”, ja asiakas voi tarkastella sitä milloin tahansa.

2.2 Pisteiden ansaitseminen

Jokaisesta täysin maksetusta zooplus-tilauksesta asiakkaan zooplus-tilille hyvitetään automaattisesti zooPisteitä. Asiakas saa tilauksensa loppusumman jokaisesta eurosta yhden zooPisteen. Tietyistä erikoistarjouksista asiakkaat voivat ansaita enemmän zooPisteitä. Tällöin zooPisteiden määrä on mainittu erikseen zooplus-verkkosivustolla ko. tarjouksen yhteydessä.

2.3 zooPisteiden kertymisen rajoitukset ja zooPisteiden enimmäismäärä

zooPisteitä ei voi ansaita tuotteista, joiden myyntihinta on 0 € (esim. ilmaislahjat, zooplus-palkkiot), lunastetuista lahjakorteista ja alennuskupongeista sekä muista alennuksista, eikä myöskään palautetuista tuotteista tai uudelleen toimituksista. Myös muissa erikoistapauksissa zooPisteiden saaminen saattaa olla poissuljettua. Hyvitämme kalenterivuodessa maksimissaan 10 000 zooPistettä asiakasta kohden. Tämän rajan ylittäviä pisteitä ei hyvitetä, vaan asiakas voi kerätä zooPisteitä uudelleen seuraavana kalenterivuotena. Zooplus pidättää oikeuden olla hyvittämättä zooPisteitä niille ostosopimustarjouksille, jotka näyttävät olevan tehty tavaroiden kaupallista jälleenmyyntiä varten.

2.4 zooPisteiden hyvitysmenettely, useita tilejä

zooPisteet hyvitetään automaattisesti asiakkaan zooplus-tilille, kun asiakaan tilaus on kokonaan maksettu ja maksutapahtuma on kirjattu zooplussan järjestelmään. Hyvitys myönnetään sille asiakastilille, jolle tilaus on tehty. Jos asiakas tilaa useiden asiakastilien kautta, zooPisteet hyvitetään sille yksittäiselle tilille, jolle kyseinen tilaus on tehty. zooPisteiden siirtäminen yhdeltä asiakastililtä toiselle ei ole mahdollista.

2.5 zooPisteiden vanheneminen

Jos zooPisteitä ei lunasteta palkkioiksi 12 kuukauden kuluessa niiden hyvittämisestä tilillesi, ne vanhenevat vuosineljänneksen lopussa. Voimassaolon päättymispäivämäärä ja pistemäärä ilmoitetaan selvästi zooplus-asiakastilillä. zooPisteet vanhenevat myös siinä tapauksessa, jos joudumme sulkemaan asiakkaan asiakastilin perustellusta syystä. Erityisillä kampanjapisteillä voi olla lyhyempi voimassaoloaika.

2. zooPisteet

2.1 Yleistä

zooplus-kanta-asiakasohjelma perustuu zooPisteisiin, jotka lisätään asiakkaan zooplus-tilille. zooPisteitä voidaan käyttää ainoastaan näissä ehdoissa mainittuihin tarkoituksiin. Muiden kanta-asiakasohjelmien (esim. muiden yritysten) pisteitä ei voida muuntaa zooPisteiksi. Zooplus-tiliä ja zooPisteitä ei voi siirtää muiden asiakkaiden käyttöön, eikä niitä voi muuttaa rahaksi. Asiakkaan zooplus-tilin zooPisteiden tämänhetkinen saldo on nähtävissä zooplus-verkkosivustolla kohdassa ”Oma zooplus”, ja asiakas voi tarkastella sitä milloin tahansa.

2.2 Pisteiden ansaitseminen

Jokaisesta täysin maksetusta zooplus-tilauksesta asiakkaan zooplus-tilille hyvitetään automaattisesti zooPisteitä. Asiakas saa tilauksensa loppusumman jokaisesta eurosta yhden zooPisteen. Tietyistä erikoistarjouksista asiakkaat voivat ansaita enemmän zooPisteitä. Tällöin zooPisteiden määrä on mainittu erikseen zooplus-verkkosivustolla ko. tarjouksen yhteydessä.

2.3 zooPisteiden kertymisen rajoitukset ja zooPisteiden enimmäismäärä

zooPisteitä ei voi ansaita tuotteista, joiden myyntihinta on 0 € (esim. ilmaislahjat, zooplus-palkkiot), lunastetuista lahjakorteista ja alennuskupongeista sekä muista alennuksista, eikä myöskään palautetuista tuotteista tai uudelleen toimituksista. Myös muissa erikoistapauksissa zooPisteiden saaminen saattaa olla poissuljettua. Hyvitämme kalenterivuodessa maksimissaan 10 000 zooPistettä asiakasta kohden. Tämän rajan ylittäviä pisteitä ei hyvitetä, vaan asiakas voi kerätä zooPisteitä uudelleen seuraavana kalenterivuotena. Zooplus pidättää oikeuden olla hyvittämättä zooPisteitä niille ostosopimustarjouksille, jotka näyttävät olevan tehty tavaroiden kaupallista jälleenmyyntiä varten.

2.4 zooPisteiden hyvitysmenettely, useita tilejä

zooPisteet hyvitetään automaattisesti asiakkaan zooplus-tilille, kun asiakaan tilaus on kokonaan maksettu ja maksutapahtuma on kirjattu zooplussan järjestelmään. Hyvitys myönnetään sille asiakastilille, jolle tilaus on tehty. Jos asiakas tilaa useiden asiakastilien kautta, zooPisteet hyvitetään sille yksittäiselle tilille, jolle kyseinen tilaus on tehty. zooPisteiden siirtäminen yhdeltä asiakastililtä toiselle ei ole mahdollista.

2.5 zooPisteiden vanheneminen

Jos zooPisteitä ei lunasteta palkkioiksi 12 kuukauden kuluessa niiden hyvittämisestä tilillesi, ne vanhenevat vuosineljänneksen lopussa. Voimassaolon päättymispäivämäärä ja pistemäärä ilmoitetaan selvästi zooplus-asiakastilillä. zooPisteet vanhenevat myös siinä tapauksessa, jos joudumme sulkemaan asiakkaan asiakastilin perustellusta syystä. Erityisillä kampanjapisteillä voi olla lyhyempi voimassaoloaika.

3. zooPisteiden lunastaminen palkkioiksi

3.1 Yleistä

Jokainen asiakastilin omaava asiakas voi lunastaa omat zooPisteensä palkkiotuotteiksi välittömästi, kun hän on ansainnut riittävän määrän zooPisteitä. Palkkiotuotteet ja niiden hankkimiseen tarvittavat zooPisteet ovat esillä zooplussan palkkiokaupassa. Palkkioita voi lunastaa vain normaalin tilauksen yhteydessä (vähimmäistilausarvo 19 €, toimituskulut pois lukien).

3.2 Ehdot zooPisteiden lunastamiseen

Palkkiotuotteita voidaan lunastaa vain asiakkaan henkilökohtaisen asiakastilin kautta ”Oma zooplus” -sivustolla tilauksen yhteydessä. Palkkiotuotteiden saatavuus voi vaihdella eri aikoina. Kaikkia palkkiotuotteita ei välttämättä ole aina saatavilla. Tiettyjen palkkioiden ehtoja voidaan muuttaa; muutoksista tai tarkistuksista ilmoitetaan erikseen.

3.3 Palkkiotuotteiden lähettäminen

Palkkiotuotteiden toimituskulut perustuvat zooplussan voimassa oleviin toimituskuluihin. Saat lisätietoja zooplussan toimituskuluista napsauttamalla tästä. zooplus-palkkiotuote voidaan lisätä ostoskoriin napsauttamalla ostoskärry-kuvaketta. Asiakas voi lisätä tilaukseensa myös muita tavallisia tuotteita tavallisin hinnoin. Palkkiotuotteita voi sisällyttää vain tilauksiin, jotka ylittävät 19 € minimitilausarvon.

Jos palkkiotuote on vaurioitunut tai muuten puutteellinen sen saapuessa asiakkaalle, asiakas voi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiin yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse maanantaista perjantaihin klo 08.00–18.00 seuraavaan numeroon: 00358-942-550-111.

3. zooPisteiden lunastaminen palkkioiksi

3.1 Yleistä

Jokainen asiakastilin omaava asiakas voi lunastaa omat zooPisteensä palkkiotuotteiksi välittömästi, kun hän on ansainnut riittävän määrän zooPisteitä. Palkkiotuotteet ja niiden hankkimiseen tarvittavat zooPisteet ovat esillä zooplussan palkkiokaupassa. Palkkioita voi lunastaa vain normaalin tilauksen yhteydessä (vähimmäistilausarvo 19 €, toimituskulut pois lukien).

3.2 Ehdot zooPisteiden lunastamiseen

Palkkiotuotteita voidaan lunastaa vain asiakkaan henkilökohtaisen asiakastilin kautta ”Oma zooplus” -sivustolla tilauksen yhteydessä. Palkkiotuotteiden saatavuus voi vaihdella eri aikoina. Kaikkia palkkiotuotteita ei välttämättä ole aina saatavilla. Tiettyjen palkkioiden ehtoja voidaan muuttaa; muutoksista tai tarkistuksista ilmoitetaan erikseen.

3.3 Palkkiotuotteiden lähettäminen

Palkkiotuotteiden toimituskulut perustuvat zooplussan voimassa oleviin toimituskuluihin. Saat lisätietoja zooplussan toimituskuluista napsauttamalla tästä. zooplus-palkkiotuote voidaan lisätä ostoskoriin napsauttamalla ostoskärry-kuvaketta. Asiakas voi lisätä tilaukseensa myös muita tavallisia tuotteita tavallisin hinnoin. Palkkiotuotteita voi sisällyttää vain tilauksiin, jotka ylittävät 19 € minimitilausarvon.

Jos palkkiotuote on vaurioitunut tai muuten puutteellinen sen saapuessa asiakkaalle, asiakas voi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiin yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse maanantaista perjantaihin klo 08.00–18.00 seuraavaan numeroon: 00358-942-550-111.

4. Lemmikkiprofiili ja syntymäpäiväkuponki

  • Asiakkaat, jotka luovat vähintään yhden lemmikkiprofiilin ”Oma zooplus” -tilillä ja hyväksyvät syntymäpäiväkupongin ehdot, saavat kertaluonteisen 250 zooPisteen vuosittaisen syntymäpäiväkupongin, joka hyvitetään heidän asiakastililleen lemmikin syntymäkuukauden aikana.
  • Vain yksi syntymäpäiväkuponki myönnetään tiliä kohden kalenterivuodessa.

4. Lemmikkiprofiili ja syntymäpäiväkuponki

  • Asiakkaat, jotka luovat vähintään yhden lemmikkiprofiilin ”Oma zooplus” -tilillä ja hyväksyvät syntymäpäiväkupongin ehdot, saavat kertaluonteisen 250 zooPisteen vuosittaisen syntymäpäiväkupongin, joka hyvitetään heidän asiakastililleen lemmikin syntymäkuukauden aikana.
  • Vain yksi syntymäpäiväkuponki myönnetään tiliä kohden kalenterivuodessa.

5. Irtisanominen, peruuttaminen ja muutokset

5.1 Irtisanominen

Asiakkaat voivat peruuttaa zooplus Club Basic-tason jäsenyytensä milloin tahansa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

5.2 Käyttöehtojen muutokset

zooplus pidättää oikeuden muuttaa ohjelman sääntöjä tai käyttöehtoja milloin tahansa etukäteen ilmoittamalla, jos laki niin vaatii.

Olennaisista muutoksista ilmoitetaan sähköpostitse ja/tai verkkosivustolla. Jäsenyyden jatkaminen merkitsee uusien ehtojen hyväksymistä.

5.3 Ohjelman päättyminen

zooplus pidättää oikeuden lopettaa zooplus Club –kanta-asiakasohjelman osittain tai kokonaan asianmukaisella ilmoituksella.

5. Irtisanominen, peruuttaminen ja muutokset

5.1 Irtisanominen

Asiakkaat voivat peruuttaa zooplus Club Basic-tason jäsenyytensä milloin tahansa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

5.2 Käyttöehtojen muutokset

zooplus pidättää oikeuden muuttaa ohjelman sääntöjä tai käyttöehtoja milloin tahansa etukäteen ilmoittamalla, jos laki niin vaatii.

Olennaisista muutoksista ilmoitetaan sähköpostitse ja/tai verkkosivustolla. Jäsenyyden jatkaminen merkitsee uusien ehtojen hyväksymistä.

5.3 Ohjelman päättyminen

zooplus pidättää oikeuden lopettaa zooplus Club –kanta-asiakasohjelman osittain tai kokonaan asianmukaisella ilmoituksella.

6. Yhteystiedot ja asiakaspalvelu

Jos sinulla on kysyttävää zooplus Club -jäsenyydestäsi tai zooPisteistäsi, ota yhteyttä:

Asiakaspalvelu-tiimiSähköpostiosoite: service@zooplus.fiPuhelinnumero: 00358-942-550-111 (ma-pe klo 08:00 - 18:00 (suljettu juhlapyhinä)Yhteydenottolomake: www.zooplus.fi/contact_form/

6. Yhteystiedot ja asiakaspalvelu

Jos sinulla on kysyttävää zooplus Club -jäsenyydestäsi tai zooPisteistäsi, ota yhteyttä:

Asiakaspalvelu-tiimiSähköpostiosoite: service@zooplus.fiPuhelinnumero: 00358-942-550-111 (ma-pe klo 08:00 - 18:00 (suljettu juhlapyhinä)Yhteydenottolomake: www.zooplus.fi/contact_form/

7. Lakisääteiset määräykset

  • zooplus Club –kanta-asiakasohjelmaan sovelletaan Suomen kuluttajansuojalakia.
  • Saksan lakia sovelletaan, ellei se ole ristiriidassa Suomen kuluttajansuojalain kanssa.
  • Jos jokin osa näistä käyttöehdoista todetaan pätemättömäksi, muut osat pysyvät voimassa.

7. Lakisääteiset määräykset

  • zooplus Club –kanta-asiakasohjelmaan sovelletaan Suomen kuluttajansuojalakia.
  • Saksan lakia sovelletaan, ellei se ole ristiriidassa Suomen kuluttajansuojalain kanssa.
  • Jos jokin osa näistä käyttöehdoista todetaan pätemättömäksi, muut osat pysyvät voimassa.

8. Tietosuoja

zooplus suhtautuu asiakastietojensa suojaamiseen vakavasti. zooplussan tietosuojaseloste on saatavilla täältä.

8. Tietosuoja

zooplus suhtautuu asiakastietojensa suojaamiseen vakavasti. zooplussan tietosuojaseloste on saatavilla täältä.