
607 arvostelua tuotteelleLillebro-linnunruoka, kuorittu
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
|
Pakkaspäivien Herkku.
Hei. Tulipalopakkasilla kävi kova suihke pikkulinnuilta juuri tälle ruualle.
Ajattelin kyllä talipallojen menevän mutta ei tässä paljon enemmän ravintoa. Mulla näitten lisäksi oraville auringonkukkaa.
Lillebro linnunruoka
Meillä tämä linnunruokaseos oli erittäin suosittu. Ei löytynytkään paljon sotkua telineen alla, eli linnut syövät melkein kaikki ainesosat.
Meillä on aina tarjolla 4-6 erilaisia ruokia luonnonlinnuille talvina, ja tämä ruokintaseos on lähin aina ensimmäinen joka on loppu. Vieraiden määräkin on lisääntynyt.
Lisään vielä että kaverini joka asuu n. 25km päässä minusta kokeili ettei linnut syönyt tätä seosta hänen pihassa, eli riippuu kovasti paikasta, vieraiden määrä sekä lajit joka vierailee.
Maistuva sekoite
Pihamme pikkuvarpuset syövät tätä hyvillä mielin. Käpytikkakin on käynyt ottamassa maistiaisia. Sinitiainekin joskus piipahtaa tällä ruokintalaitteella vaikka pääasiassa syö pähkinöitä. Kiva kun kuoreton, niin ei tule kutsumattomia vieraita ruokintapisteelle, linnut noukkivat helposti maahan pudonneet ruoat. -Miia
|
Monipuolinen ja hyvin maistuva
Sekoituksessa oli hyvässä suhteessa eri siemeniä, ja tämä maistui monille eri lintulajeille. Enimmäkseen tätä syö viherpeipot, järripeipot, varpuset ja sinitiaiset. Usein näissä sekoituksissa auringonkukansiementen osuus on hyvin suuri, mutta tässä oli esim. hirssiä enemmän.
Arvostelut muista maista

|Italia
4 kg
Täydellinen
Villilintuni rakastavat näitä: varpuset, talitiaiset, punarinnat, mustarastaat, ja turturikyyhky kiittää.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Saksa
3 x 4 kg
Lintujen ilo
Lintumme ilahtuvat näistä siemenistä ja syövät ne nopeammin kuin ehdimme huomatakaan. Lisäksi puutarhassamme on nyt taas enemmän lintulajeja.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Ranska
20 kg
Täydellinen
Laadukkaat siemenet, joita puutarhan linnut todella arvostavat.
Lisäksi se, ettei jää jätettä, säästää paljon siivousta.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Kroatia
20 kg
Erittäin hyvä siemenseos
Linnut rakastavat sitä, varpuset, talitiaiset, satakielet, punarinnat, kaikki odottavat innolla annostaan.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
20 kg
Suosittelen
Ei jätettä ja pihalinnut ovat aivan hulluna tähän. On ilo katsella, miten ne herkuttelevat.
Tilaan kuukausittain 20 kg:n säkin.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Romania
20 kg
Suosittelen
Täydellinen puutarhan linnuille.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Romania
4 kg
Todella hyvät
Villilinnut, kuten kyyhkyt ja varpuset, syövät sitä mielellään ja tulevat aina ikkunalle hakemaan lisää ruokaa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Saksa
4 kg
Tuotearvio
Puutarhamme linnut ovat aivan innoissaan. Heti kun talo on taas täytetty, ne ovat paikalla.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Ranska
20 kg
Linnut rakastavat näitä!
Talven aikana ne veivät melkein kolme 20 kg:n säkkiä, täytyy sanoa että puutarhassa riittää porukkaa! Lisään sinne vielä vähän ylimääräisiä maapähkinöitä, pellettejä ja kuivattuja jauhomatoja.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Italia
20 kg
Villilinnut
Kätevää, koska nurmelle ei jää roskia ja mahdolliset pudonneet siemenet eivät itä. Ne syödään viimeistä murua myöten!!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Ruotsi
20 kg
Olemme ostaneet tätä jo monta vuotta
Ruoka sopii kaikille linnuille, joten sekä me että linnut olemme tyytyväisiä!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
4 kg
Paras linturuoka
Linnuni puutarhassa syövät tätä mielellään. Kaikki on aina hetkessä nokittu pois.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Tanska
4 kg
turvallinen villilintujen ruokinta puutarhassa
Ei jää jätteitä tai roskia lintujen ruokintatalon alle.
Vältä ei-toivottuja vieraita puutarhassa.
Turvallisuus on rahan arvoista.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Saksa
3 x 4 kg
Tuote todella hyvä
Valitettavasti yli puolet pakkauksista on aina rikki!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Puola
20 kg
Lintujen ruoka
Lintujen ruoka on hyvälaatuista, hyvin pakattu ja 20 kg paketissa kilohinta on paljon parempi kuin pienemmissä pakkauksissa. Syötin sillä lintuja koko talven, ja joka päivä piti lisätä uutta annosta, koska kaikki oli syöty. Kaikki kävivät syömässä – varpuset, talitiaiset, punatulkut, kottaraiset, harakat, korpit, tikat ja jopa fasaanit. Muitakin lintuja varmasti oli, mutta en ole asiantuntija. Ne palasivat joka päivä, joten ilmeisesti maistui :)
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen