
683 arvostelua tuotteelleHUNTER-lohiöljy
Lataa tuotekuvasiEi toiminut meillä
Tuoreen oloinen, melko väritön ja tuoksuton öljy hieman hankalassa pullossa kaataa - tippa valuu aina pullon suusta ja sotkee koko putelin.
Koirallemme tämä ei käynyt ollenkaan - heti ensimmäisenä päivänä öljyannoksen (n. 1/2 tl) jälkeen silmänympärysiho punoitti ja silmät rähmivät tummaa, pahanhajuista töhkää. Tassutkin punoittivat epäilyttävästi. Mitään kala-allergian oireita ei koiralla aiemmin ole todettu.
Talouden kissat sen sijaan syövät tätä himolla ja oireitta - hyvä, ettei hukkaan mene.
|
Loistava tuote kahdelle borderterriellemme
Kaksi borderterrieriämme (6- ja 1-vuotias) ovat selvästi hyötyneet Hunter-lohiöljyn käytöstä. Tekee hyvää turkille ja iholle.
|
Lohiöljy
Hienoa. Sitten taidan tilata myös mun havannalle tota:)
Havannalle maistuu
Havannan pennulleni maistuu kosteiden nappuloiden seassa, kuppikin nuollaan. Huono puoli on että koiran henki haisee vahvasti lohelta melko pitkään syömisen jälkeen.
Miia
