
361 arvostelua tuotteelleGreenies-hammashoitoherkut
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Saksa
170 g (Medium)
on ihan ok
En kyllä ymmärrä, miksi hammashoitoherkussa on sokeria, mutta koirani rakastaa näitä, joten annan niitä sille säännöllisesti.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen