
13 arvostelua tuotteelleDibo-täyteluut
Lataa tuotekuvasiHyvää ajanvietettä
Luusta riitti tekemistä pitkään
|
Ninjan ehdoton ykkös luu
Tätä jaksaa järsiä vielä täytteen loputtuakin. Ainoa luu mitä ahneelle bulldogilleni voin antaa. Solmuluun tapaiset lussuttaa limiseksi nauhaksi ja nielee pitkänä pötkönä. Juuri sain kynsillä kiinni ja vedettyä kurkusta, tämän jälkeen onneksi lopulta löysin nämä 😍
|
Maistuu
Meidän kultainennoutaja (7kk) rakastaa näitä luita. Hajuton, mutta ei näköjään mauton :) Ainoa haitta on vain omia korvia koskeva narskutus ;) Vaikka täyte on syöty luu kiinnostaa yhä.
