
2790 arvostelua tuotteelleTrixie Alicante -raapimispuu
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Oikein toimiva kokonaisuus
Toimii oikein hyvin ja kissakin tykkää. Ei liian massiivinen, vaikka kokoa kuitenkin löytyy riittävästi. Ja oikein tukevalta vaikuttaa, tosin, meillä vain yhden kissan käytössä. Kokoamisvaihe tuotti ongelmia, kun ohjeet olivat hieman epäselvät osien kokoamisjärjstyksen osalta ja raapimapuu tuli koottua ja purettua pariin kertaan ennenkuin kaikki osat osuivat kohdilleen.
|
Alicante-raapimispuu
Hinta- laatusuhde todella kohdillaan. Tuote oli helppo koota. Vuoden käytön jälkeen vieläkin hyvässä kunnossa, vaikka kissani raapii sitä monta kertaa päivässä ja makoilee siinä jatkuvasti. Hieman hutera isolle kissalle, mutta sängyn päädyn ja seinän väliin asetettuna ei heilu eikä huoju.
|
Hyvä peruspuu
Hyvä peruspuu, meillä ollut kolmella kissalla kovassa käytössä, ja hyvin on pystyssä pysynyt. Tosin vuodessa saatu raavittua sen verran räjähtäneeksi, että vaihtoon menossa. Suosittelen, hinta-laatusuhde hyvä, ja korkeutta löytyy kivasti, ei kuitenkaan liian massiivinen.
|
Ihan ok.
Vähän on hutera joo. Onnistuin rikkomaan ylimmän tason kiinnityksen kokoamisvaiheessa... Kasaamisessa ei kannata tosiaan käyttää liikaa voimaa.
|
Raapimapuu
Tämä raapimispuu ei kestä kahden kissan käytössä edes yhtä vuotta.Tasojen kankaat kuluvat puhki todella nopeasti ja sama koskee raapimapylväiden naruja jotka rispaantuvat ja katkeavat todella nopeasti.
|
Raapimisteline
Hinta-laatu suhde kohdallaa. Hieman hutera
kun siihen kiipeää kaksi kisua yhtäaikaa.
Arvostelut muista maista

||Puola
Antracyt
Alicante-kissan raapimapuu
Kissani rakastavat tätä raapimispuuta – tasojen asettelu, korkeus ja luola ovat TÄYDELLISIÄ. Meillä on jo viides samanlainen. Ja tässä onkin ongelma: tämä on jo viides, koska raapimispuu on todella huonosti tehty ja kuluu nopeasti. Narut irtoavat ja joudun itse liimaamaan niitä kuumaliimalla, kangas rispaantuu nopeasti, tolpat ovat tosi ohuita, alin taso kiinnittyy luolaan huonosti ja ruuvi ei pidä sitä kunnolla paikoillaan – taso irtoaa, levy menee rikki ja koko puu heiluu. Koko raapimispuu alkaa nopeasti huojuamaan ja kaikkia ruuveja pitää kiristää koko ajan. HARMILLISTA.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Espanja
Antracita
Epävakaa, ohut naru ja hajoaa helposti.
Tolpat ovat todella kevyet, mikä tekee niistä epävakaat, toisin kuin muut Tricie-raapimapuut. Harmi, sillä tässä ei ole lainkaan laatua. Minulla on pieniä paloja huopaa ympäri taloa ja kissojen leluissa. Ja naru on tosi ohutta. Kissani, joka raapii kynsiään paljon... tämä ei tule kestämään. Ostin tämän merkin laadun takia, mutta... se on muuttunut huonompaan suuntaan.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Espanja
Antracita
Epävakaa ja naru todella ohut.
Minusta oli tosi outoa, kuinka kevyt laatikko oli ollakseen niin iso, ja olen aiemmin omistanut muita tricie-raapimapuita, jotka olivat pienempiä mutta painavampia, ja mielestäni juuri paino tekee niistä tukevia ja vakaita.
Tässä mallissa tolpat ovat selvästi kuin pahvia, köysi on aika ohutta, ja kun kissani yrittää kiivetä ylimmälle tasolle, koko torni huojuu. Ei minulla eikä kissallani ole siitä luottavainen olo.
Luulen, että näin epävakaana ja ohuella köydellä tämä kestää vähemmän aikaa kuin muut.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen