
424 arvostelua tuotteellePurizon Original 24 x 200 g - viljaton
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Portugali
Pack misto
Huonompi kuin Wild Freedom
Kissani eivät innostuneet näistä. He pitävät paljon enemmän Wild Freedom -merkin pateista.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Ranska
lot mixte (4 x saumon, 4 x sanglier, 2 x saumon & agneau, 2 x dinde & saumon)
laatu heikentynyt!!!
Olen ostanut näitä purkkeja jo pitkään, samoin kuin saman merkin koiran/kissan nappuloita, mutta nyt jo kahden kuukauden ajan eläimeni eivät enää suostu syömään niitä? Ja ripulia tulee... Olen poistanut kaiken ja en aio enää ostaa!
Ja tietenkin hinta nousee koko ajan ja on ihan järkyttävä!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
Hühnerfilet mit Lachs
Evätään
Kokeilin kananfileetä lohen kanssa. Molemmat tyttöseni ovat todellisia kalan ystäviä... mutta heidän ainoa reaktionsa oli nuuhkia ja kääntyä pois. Eivät suostuneet edes maistamaan, täysin kieltäytyivät. Heidän reaktionsa perusteella tämä tuoksui heistä varmaan ihan kamalalta.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ranska
Kitten: filet de poulet, saumon
Kissani ei pidä kana + lohi -mausta
Kissani on 9 kuukauden ikäinen. Ennen kuin kokeilimme Purizonia, hänellä ei ollut mitään ongelmaa perusmakuisten ruokien, kuten kanan, lohen tai kalkkunan kanssa – hän RAKASTAA NIITÄ KAIKKIA eikä ole koskaan ollut nirso. Siksi olin yllättynyt, kun hän ei edes halunnut maistaa Purizonin märkäruokia, joissa oli kanaa ja lohta, EI AIKUISTEN EIKÄ PENTUJEN VERSIOSSA. Annoin hänelle myös makua "kana + lohi + kalkkuna" ja se kelpasi paljon paremmin. Harmi. Olikohan kyseessä huono erä vai makuyhdistelmä?
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
Mixpaket Adult (4 x Lachs, 4 x Wildschwein, 2 x Lamm&Lachs, 2 x Pute & Lachs)
Kissa ei siedä tätä
Vaihdoin kissanruokaa tähän vähitellen. Kun vaihto oli lopulta tehty, seurauksena oli ripuli ja pahoinvointi. Kissa ei enää koske ruokaan ja näyttää suorastaan irvistävän sille.
Harmillista, nyt ruoka vain seisoo ja lahjoitan sen toivoen, että joku toinen kissa sietää sitä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen