
11 arvostelua tuotteelleAumüller-sateenkaarisydän
Lataa tuotekuvasi
|
1 kpl
Kissat rakastavat
mutta kangas menee herkästi reikäiseksi kun kissat puree ja raatelee tätä.

|
1 kpl
Sydän kovilla
Toisinaan tästä tykätään hulluna ja välillä tämä lelu on kuin ilmaa vain. Riippuu päivästä intoutuuko karvanaperot näiden potkuttamiseen ja puremiseen. Silloin kun intoa on, saa sydän kyytiä ja rakkaus lelua kohtaan on käsin kosketeltavaa.
|
Kissat hullaantuivat tästä lelusta
Molemmat kissani kiemurtelivat onnessaan, purivat, potkivat ja painivat tämän rapinatyynyn kanssa hyvän tovin. Loppuillan haastoivat toisiaan jahtiin ja leikkiin.
Kissat innostuivat heti ja innosti vielä monen kk jälkeenkin
Säilytän sydäntä pussissa joten " tuoksut" on pysynyt hyvin tallessa todella pitkään. Toki se pitää olla täysin kuiva ensin joten leikkihetken jälkeen saa kuivua n päivän. Sillä ei siis leikitä koko ajan vaan silloin tällöin otan esille pussista.
Kissat riemastuivat siitä. Innolla nuollaan ja hykkyrässä potkitaan samalla. Omaan nenääni tuoksu on kuitenkin vähemmän miellyttävä. Kuin jotain vanhoja papuja jotka unohdettu likoamaan jonnekin ja muistuttavat olemassaolostaan pienillä ilmanpyörähdyksillä
Tykätty lelu
Meillä kissat tykkää tästä
|
Kesti noin 3 minuuttia
Oli mieleinen. Mutta ei meidän kissan käsittelyä kestänyt kangas. Revittiin rikki kolmessa minuutissa... Kankaan kuuluisi olla vahvempaa.
|
Kissa meni ihan sekaisin onnesta
Kissa ei malttanut paketistakaan päästää irti kun haistoi läpi. Tää on ihan todella lemppari. Mutta ei selkeesti joka kissan juttu. Kolme kissa taloudessa ja selkeästi sellaisen kissan juttu joka on herkempi juurikin kissanmintulle. Tiedän että vanhin kissa joka ei minttuun reagoi ei myöskään tästä välittänyt, mutta tämä ei ollutkaan hänelle tilattu ;)
Nuorimmainen nuoleskeli ja paini tyynyn kanssa kuin viimeistä päivää. Saa nähdä rupeaako kuljettamaan mukana.
|
Luulin,että tämä on hyvä
Ensinnäkin haju on aivan kamala. Kissa leikki ensin lelulla,potkien ja purren sitä vimmatusti,vähän ajan kuluttua lössähti sen päälle ja meinas nukahtaa siihen paikkaan. Siis aivan outo reaktio. Otin lelun pois ja laitoin sen muovipussiin ja kaappiin piiloon. Aion tuhota sen jossain vaiheessa. Tarpeeton ärsyke,enkä olis niin varmakaan sen vaarattomuudesta. Outo.
|
Hyvä lelu
Tämäkin oli ihan hyvä. Tykkää leikkiä sillä.
|
My cats loved this
This is my cats favorite toy. It is rather big, which is nice.
|
Mukavat tuoksut
Kissa ensin riehui tämän kanssa mielellään, sitten antoi olla.
