
15 arvostelua tuotteelleTIAKI Whale -keraaminen juomalähde
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

|Saksa
1,3 Liter
Pumppu aiheuttaa vain ongelmia
Tätä juoma-allasta en voi suositella. Pumppu toimii tuskin ollenkaan, vettä tulee ylhäältä todella vähän tai ei lainkaan. Lisäksi pumpun rakenne on todella outo. Pumppu ja suodatin eivät edes osu siihen aukkoon, josta veden pitäisi tulla ulos. Meidän piti improvisoida ja laittaa kiven alle, jotta se ylipäätään toimisi. Ainoa positiivinen puoli tässä juoma-altaassa on se, että se näyttää kauniilta, mutta on silti todella epäkäytännöllinen. Siitä on enemmän harmia kuin hyötyä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Tanska
1,3 liter
Ei vaivan arvoinen
Tuote ei toimi kunnolla, ja vedenpumpun liittäminen kanteen on hankalaa, jolloin vesi suihkuaa ulos valasta – ja näin käy joka kerta, kun se pitää täyttää vedellä. Minulla on kissanpentu, joka juo paljon, joten joudun säätämään tämän kanssa aika usein.
Muotoilu on todella söpö, mutta valitettavasti mielestäni vaiva ei ole sen arvoinen.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Tanska
1,3 liter
Vaikea asennus ja täyttö
Tuotetta on vähän hankala saada toimimaan. Imukuppi ja kansi eivät oikein sovi yhteen, eivätkä yllä pohjaan asti, joten on vaikeaa ja vie aikaa saada valas suihkuttamaan vettä. On aina vähän säätämistä, kun pitää lisätä uutta vettä...
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen