
15 arvostelua tuotteelleTIAKI Whale -keraaminen juomalähde
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Alankomaat
1,3 liter
Söpö, pieni ja käytännöllinen
Minulla on tämä suihkulähde tiskialtaan vieressä, jotta kissani voivat juoda helposti virtaavaa vettä. Ensimmäisenä päivänä ne eivät ihan ymmärtäneet, mikä se oli, mutta pian ne alkoivat käyttää sitä ahkerasti. Se on helppo puhdistaa – minulla on myös teräksinen suihkulähde, jota on mielestäni vaikeampi puhdistaa. Luulin, että pitäisin sitä hyvin silmiinpistävänä ja häiritsevänä, mutta se sopii hyvin sisustukseeni ja olen siihen tyytyväinen.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Tšekki
1,3 litru
Paras suihkulähde
Meidän kissamme ovat kokeilleet useampaa juoma-automaattia, mutta tämä on ainoa, josta ne oikeasti innostuvat ja rakastavat sitä täysin!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
1,3 Liter
Todella loistava tuote
Näin tämän juoma-automaatin ja ihastuin heti sen designiin. Pakettia avatessa ja tuotetta kasatessa kissani oli heti mukana auttamassa ;). Hän hyväksyi sen heti ensimmäisestä minuutista lähtien. Laite on hiljainen ja kannustaa kissaa juomaan.
Suosittelisin tätä tuotetta eteenpäin.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Saksa
1,3 Liter
Pumppu aiheuttaa vain ongelmia
Tätä juoma-allasta en voi suositella. Pumppu toimii tuskin ollenkaan, vettä tulee ylhäältä todella vähän tai ei lainkaan. Lisäksi pumpun rakenne on todella outo. Pumppu ja suodatin eivät edes osu siihen aukkoon, josta veden pitäisi tulla ulos. Meidän piti improvisoida ja laittaa kiven alle, jotta se ylipäätään toimisi. Ainoa positiivinen puoli tässä juoma-altaassa on se, että se näyttää kauniilta, mutta on silti todella epäkäytännöllinen. Siitä on enemmän harmia kuin hyötyä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
1,3 liter
Niin hauskaa!
Ostin juoma-automaatin muutama kuukausi sitten muualta, mutta olen todella tyytyväinen siihen. Nyt olen erityisen iloinen siitä, että voin tilata suodattimet ym. täältä 😊
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
1,3 Liter
Tekee mitä pitää
Lähde saapui todella hyvin pakattuna ja ehjänä perille. Ainoa miinus on todella voimakas pumppu. Liukusäädin on tosi löysä, ja vaikka sitä avaa vain vähän, suihkulähteestä tulee silti reilusti vettä. Kansi istuu niin tiiviisti, että on vaarana, että vesi valuu yli. Me leikkasimme nyt liukuesteistä pieniä paloja ja laitoimme ne reunalle, niin nyt vesi pääsee taas valumaan takaisin lähteeseen.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Alankomaat
1,3 liter
Tosi kiva
Se on kivan näköinen juomakuppi ja kaikki kissat juovat siitä hyvin. Tähän mennessä en ole juuri kuullut moottoria. Ainoa miinus on, että kannen, jossa on valas, nostaminen on vähän hankalaa, kun se on märkä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Tanska
1,3 liter
Ei vaivan arvoinen
Tuote ei toimi kunnolla, ja vedenpumpun liittäminen kanteen on hankalaa, jolloin vesi suihkuaa ulos valasta – ja näin käy joka kerta, kun se pitää täyttää vedellä. Minulla on kissanpentu, joka juo paljon, joten joudun säätämään tämän kanssa aika usein.
Muotoilu on todella söpö, mutta valitettavasti mielestäni vaiva ei ole sen arvoinen.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Tanska
1,3 liter
Vaikea asennus ja täyttö
Tuotetta on vähän hankala saada toimimaan. Imukuppi ja kansi eivät oikein sovi yhteen, eivätkä yllä pohjaan asti, joten on vaikeaa ja vie aikaa saada valas suihkuttamaan vettä. On aina vähän säätämistä, kun pitää lisätä uutta vettä...
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Tanska
1,3 liter
Suloinen design, mutta ei toimi kunnolla
Todella söpö muotoilu ja idea on myös tosi hyvä. Valitettavasti tuote ei toimi kunnolla – moottoriosa imukupilla ei ole rakennettu niin, että se yltäisi pohjasta itse valasosaan. Imukuppi ei myöskään pysy kannessa kiinni. Eli täytyy itse keksiä jotain, jotta sen saa toimimaan. Moottori ei myöskään ole tarpeeksi vahva pumppaamaan vettä pitkään; kun vedenpinta laskee noin neljänneslitran verran, se ei enää jaksa nostaa vettä ylös.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ruotsi
1,3 liter
Tosi hyvä!
Todella hieno ja kissat tykkäävät siitä!! Suosittelen lämpimästi🌟
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
1,3 Liter
Suloinen, mutta puutteita
Suloinen suihkulähde ja hygieeninen sekä helppo puhdistaa. Pumppu ei kuitenkaan jaksa pumpata vettä ulos. Laitoimme ohuen kortin pumpun alle. Siinäkin pitää löytää oikea kulma, jotta vesi tulee ulos, mutta ei liikaa.
Se on hiljainen eikä häiritse :)
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Saksa
1,3 Liter
Hyvä tuote
Suihkulähde tekee sen, mitä pitää. Se tuli todella hyvässä pakkauksessa, joka suojaa sitä vaurioilta. Ainoa miinus on, että pumppu on aika voimakas näin pieneen suihkulähteeseen, ja liukusäädin on vähän löysä, joten säätämisessä tarvitaan muutama yritys, ettei pumppu roiski vettä yli reunojen. Muuten suihkulähde tekee oikein hyvän vaikutuksen, etenkin hintaan nähden!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen