
5 arvostelua tuotteelleSanabelle Adult strutsi & mustikka
Lataa tuotekuvasiArvostelujen keskiarvo (5)
|
Herkkua
Erinomainen hintalaatu suhde ja kissat tykkäävät. Ollaan popsittu Sanabelleä jo vuosia ja kaikki makuvaihtoehdot tästä merkistä menevät kuin kuumille kiville.
|
Kissani
rakastavat tätä ruokaa..
|
Nameja nappuloita
Nämähän olikin oikein nameja. Tiku söi näitä pitkän tovin, meni sitten ulkoilemaan ja äkkiä takas syömään :) Tilaan toistekin.
