
2797 arvostelua tuotteelleRoyal Canin Sterilised 37
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut

2 kg
Kissat pitävät
Kissat pitävät. Ja sehän on tärkeintä. 2kg on pakettikokona hyvä. Silloin voi vielä kaataa ruoka-astialle tai sitten siirtää naksut kauhalla.
|
Very good
Paras laatu.
|
Kyllä maistuu!
Maistuva ruoka. Ei kyllä mitään muuta söisi kun tätä tuotettea.
Erittäin hyvä kuivaruoka kisalle
Erittäin hyvä kuivaruoka kisalle. Meidän kissa on jo 6 vuotias ja alusta asti syönyt Royal Canin strerilised kuivaruokaa. Paino pysyy hallinossa ja muutenkin maistuu hyvältä. Kissa odottaa innoilla milloin saa seuraavan annoksen!:) Meidän kissan lempiruoka!
suosittelen
Aloitimme Royal Canin Sterilized ruuan kolme vuotta sitten. Kissat alkoivat repiä säkkiä heti sen saavuttua, siitä lähtien se on ollut molempien lempiruokaa. Tämä on kevyttä ja vähäkalorista ruokaa, joka ei rasita kissan elimistöä.
|
Maistuvaa murkinaa
Oikein hyvä perusruoka ja maistuu myös meidän nirsommallekin kollille. Tätä ollaan nyt syöty useampi vuosi ja tullaan jatkossakin syömään. :)
|
kissan herkku...
Erittäin maistuva kuivaruoka meidän 7v kissalle. Tosin hoikka kissamme on ehkä aavistuksen lihonut, kun nämä raksut maistuvat vähän turhankin hyvin. Eikös näissä pitänyt olla jotain mikä estää painoa nousemasta ;) ? No ei se onneksi tuollaisella laiheliinilla haittaa :) .
Maistuvat nappulat
Meidän pyöreyteen taipuvainen Ragdol-herra napostelee kupin tyhjäksi, ellei kissakaveri ehdi apajille ajoissa. Maistuvaa, pitää kuitenkin "linjat kunnossa".
|
Hyvä pääruoka
Tämä on maistuva pääruoka meidän koratillamme. Edullinen pakkauskoko ja turkki kiiltää.
http://koratkatze.blogspot.fi/
Todella laadukas ruoka!!!
Aivan mahtava, meillä molemmat kissat tietenkin leikattuja, tällä murkinalla pysyy paino hallinnassa vaivattomasti. Vaikka välillä herkutellaan :-) Riitoisa ja edullinen. Tätä käyttämällä välttää turhat ell käynnit kun kaverit pysyvät hyvässä kunnossa!
|
Parasta meidän kissalle
Erittäin laadukas tuote meidän leikatulle kollille, joka ei suostu syömään muuta kuin kuivaruokaa.
|
Ainakin maistuu
Kissat ovat pysyneet terveinä, eli eiköhän ruoka ole oikein laadukasta. Kaikki kolme erirotuista kissaani tykkäävät ruuasta.
Kissani suosikkinappula
Näitä on aina tarjolla, eikä märkäruokaakaan muisteta niin usein pyytää. Välillä koitettiin vaihteluksi toistakin makua, mutta tähän kun palattiin, oltiin taas onnellisia.
|
melkein liiankin hyvää
Tämä syödään vaikka pussin läpi jos ei emäntä tarpeeksi nopeasti sitä kuppiin kaada..
|
Kissoille maistuva
2- kissalle Karviselle ja Tupulle erittäin maistuva tuote,kilpaa syövät samalta lautaselta.
Hyvin maistuu
Tämä maistuu hyvin 2 -vuotiaalle sekarotuiselle sisäkissalleni. Mukavan pienehkö papanakoko. Kissa söisi tätä nappulaa niin paljon kuin sille antaisi.
|
Maistuu niin krantulle kuin syöpölle
Tämä nappiruoka on yksi harvoista kuivamuonista, joka maistuu ainoana ruokana jokapäiväisesti molemmille kissoilleni. Kranttukissa nimittäin kääntyy kannoillaan helposti tai lopettaa parin päivän jälkeen nappien syömisen jos menú pysyy samana. Turkki kiiltää ja ulosteiden määrä on vähintään puolittunut. Ulosteen haju myöskin vähentynyt. Eläinlääkärimmekin mukaan Royal Caninin tuotteiden pH -arvo on yksi kissojen pitkän iän salaisuuksista :)
|
RC Sterilised 37
Maistuu erittäin hyvin avomieheni kissalle. Hyvä papanakoko. Suosittelen!
|
Meille maistuu
Meidän leikatulle kollille tämä maistuu kaikista Royal canineista parhaiten. Olemme kokeilleet kolmea eri kuivamuonaa, mutta tällä on paras menekki. Auttaa myös hyvin pitämään painoa alhaalla, suosittelen!
|
Kelpaa
Tämä on ainoa kuivanappula joka kelpaa meidän nirppanokalle. Kissan karva on kiiltävä ja vatsa toimii oikein.
Arvostelut muista maista

|Espanja
400 g
Erinomainen.
Terveellistä, laadukasta ja luotettavaa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Unkari
2 kg
Cica kuivaruoha
Kissat syövät tätä mielellään, hyvä valinta. Hyvälaatuinen.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Espanja
10 kg
Todella hyvä tuote, kissani ovat innoissaan
Laitoin kissani dieetille ja tämän ruoan avulla onnistuin siinä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Alankomaat
10 kg
Hyvät laadukkaat nappulat edulliseen hintaan
Nappulat ovat ihan hyviä. Toimitus kesti tällä kertaa todella kauan (1,5 viikkoa).
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Iso-Britannia
2kg
Loistava tuote
Kissani rakastaa tätä kuivaruokaa märkäruoan ohella.
Hyvä hinta, nopea toimitus. Erinomainen palvelu. Suosittelen lämpimästi.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Italia
4 kg
Maukasta
Kissani on hulluna näihin raksuihin.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Iso-Britannia
4kg
Herkullista
Pysyttelemme aina samassa tuotteessa jokaisella tilauksella, ja meidän kissa rakastaa sitä. Sen turkista on tullut upean samettinen ja viimeisin hammastarkastus sai arvosanaksi 10/10.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen||Portugali
Me rakastimme sitä!
Meidän kissat rakastavat tätä ruokaa! Kun paketti saapuu, ne tulevat heti nuuskimaan.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen||Bulgaria
Erinomainen valinta!
Hinta-laatusuhde on hyvä!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
2 kg
Hyvä
He ovat syöneet tätä jo pitkään ja pitävät siitä yhä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
10 kg
Huipputuote kastroiduille kotikissoille
Tämä tuote on osoittautunut toimivaksi tähän päivään asti. Kissamme syövät sitä todella mielellään, ja se auttaa steriloituja sisäkissoja pysymään hyvässä kunnossa. Olemme käyttäneet tätä ruokaa jo yli neljän vuoden ajan.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ruotsi
2 kg
Kissa tyhjentää kuivaruokakupin nopeasti
Nirso kissa ei sanonut ei kuivaruoalle, joka on samaa merkkiä kuin hänen märkäruokansa. Märkäruoan kanssa hän on paljon nirsoampi eikä halua vaihtaa, voi jopa kieltäytyä kokonaan. Mutta kalliin ja hyvän kuivaruoan kanssa vaihto näyttää sujuvan helposti...
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Romania
10 kg
Erittäin hyvä tuote
Raksut ovat kissojen suuressa suosiossa!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Unkari
2 kg
Paras valinta
Kissani jäi aina nälkäiseksi edellisestä ruoasta ja lihoi, vaikka mittasimme annokset tarkasti. Vaihdoimme tähän ruokaan, emmekä ole katuneet. Kissalle maistui heti, eikä vaihdossa ollut mitään ongelmaa. Hän pitää siitä todella paljon, eikä ahmi enää kuten ennen, eikä myöskään vaadi ruokaa etuajassa. Painoakin on saatu pudotettua.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen