
2797 arvostelua tuotteelleRoyal Canin Sterilised 37
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut

2 kg
Kissat pitävät
Kissat pitävät. Ja sehän on tärkeintä. 2kg on pakettikokona hyvä. Silloin voi vielä kaataa ruoka-astialle tai sitten siirtää naksut kauhalla.
|
Very good
Paras laatu.
|
Okseralli
Erittäin huonolaatuinen, olisko valmistuksessa mennyt jotain pileen?
Kaikki 7.kissa oksensivat useita kertoja päivässä tästä kuivamuonasta.
|
Kyllä maistuu!
Maistuva ruoka. Ei kyllä mitään muuta söisi kun tätä tuotettea.
Erittäin hyvä kuivaruoka kisalle
Erittäin hyvä kuivaruoka kisalle. Meidän kissa on jo 6 vuotias ja alusta asti syönyt Royal Canin strerilised kuivaruokaa. Paino pysyy hallinossa ja muutenkin maistuu hyvältä. Kissa odottaa innoilla milloin saa seuraavan annoksen!:) Meidän kissan lempiruoka!
suosittelen
Aloitimme Royal Canin Sterilized ruuan kolme vuotta sitten. Kissat alkoivat repiä säkkiä heti sen saavuttua, siitä lähtien se on ollut molempien lempiruokaa. Tämä on kevyttä ja vähäkalorista ruokaa, joka ei rasita kissan elimistöä.
|
Maistuvaa murkinaa
Oikein hyvä perusruoka ja maistuu myös meidän nirsommallekin kollille. Tätä ollaan nyt syöty useampi vuosi ja tullaan jatkossakin syömään. :)
|
kissan herkku...
Erittäin maistuva kuivaruoka meidän 7v kissalle. Tosin hoikka kissamme on ehkä aavistuksen lihonut, kun nämä raksut maistuvat vähän turhankin hyvin. Eikös näissä pitänyt olla jotain mikä estää painoa nousemasta ;) ? No ei se onneksi tuollaisella laiheliinilla haittaa :) .
Maistuvat nappulat
Meidän pyöreyteen taipuvainen Ragdol-herra napostelee kupin tyhjäksi, ellei kissakaveri ehdi apajille ajoissa. Maistuvaa, pitää kuitenkin "linjat kunnossa".
|
Hyvä pääruoka
Tämä on maistuva pääruoka meidän koratillamme. Edullinen pakkauskoko ja turkki kiiltää.
http://koratkatze.blogspot.fi/
|
Menettelee
Olen pitkälti samaa mieltä toisen arvostelijan kanssa siitä, että turhaakin on. Hyvää on toki, kuten kalsium, fosfori ja magnesium, tarkoitan niiden välistä suhdetta! Kaikki tuli syötyä. MUTTA, miksi esim. L-karnitiinia lisätään ruokaan jossa jo on matala rasvapitoisuus? Kissan elimistö käsittelee kyllä rasvan hyvin, ei niinkään hiilihydraateja ja tärkkelystä (maissi, riisi...). Jos katsoo lopullista energiamäärää niin ei se nyt hirveän matala ole. Miksi sitten ostin? Tarjouksesta kerran! Sitäpaitsi kuivaruoka meillä on sekoitus muutamasta eri vaihtoedosta jota vaihtelen, joten määrä/per tuote sekoituksessa on versio jossa asiat on mahdollisimman kohdallaan!
Todella laadukas ruoka!!!
Aivan mahtava, meillä molemmat kissat tietenkin leikattuja, tällä murkinalla pysyy paino hallinnassa vaivattomasti. Vaikka välillä herkutellaan :-) Riitoisa ja edullinen. Tätä käyttämällä välttää turhat ell käynnit kun kaverit pysyvät hyvässä kunnossa!
|
Parasta meidän kissalle
Erittäin laadukas tuote meidän leikatulle kollille, joka ei suostu syömään muuta kuin kuivaruokaa.
|
Ainakin maistuu
Kissat ovat pysyneet terveinä, eli eiköhän ruoka ole oikein laadukasta. Kaikki kolme erirotuista kissaani tykkäävät ruuasta.
Kissani suosikkinappula
Näitä on aina tarjolla, eikä märkäruokaakaan muisteta niin usein pyytää. Välillä koitettiin vaihteluksi toistakin makua, mutta tähän kun palattiin, oltiin taas onnellisia.
|
Ruoka jossa vain merkki maksaa
Todella hinnakas merkki verrattuna laatuun, sisältää paljon kissalle täysin turhia aineita esim. maissia ja muita kasvisperäisiä aineita. Varmaan ihan laadukkaita aineita, muttei laadukkaaseen kissanruokaan soveltuvia. Plussaa kuitenkin maistuvuudesta, uusien kissojeni mukana tuli tätä ja syötin sitten pois ja ihan hyvinhän se upposi.
|
melkein liiankin hyvää
Tämä syödään vaikka pussin läpi jos ei emäntä tarpeeksi nopeasti sitä kuppiin kaada..
|
Kissoille maistuva
2- kissalle Karviselle ja Tupulle erittäin maistuva tuote,kilpaa syövät samalta lautaselta.
Hyvin maistuu
Tämä maistuu hyvin 2 -vuotiaalle sekarotuiselle sisäkissalleni. Mukavan pienehkö papanakoko. Kissa söisi tätä nappulaa niin paljon kuin sille antaisi.
|
Maistuu niin krantulle kuin syöpölle
Tämä nappiruoka on yksi harvoista kuivamuonista, joka maistuu ainoana ruokana jokapäiväisesti molemmille kissoilleni. Kranttukissa nimittäin kääntyy kannoillaan helposti tai lopettaa parin päivän jälkeen nappien syömisen jos menú pysyy samana. Turkki kiiltää ja ulosteiden määrä on vähintään puolittunut. Ulosteen haju myöskin vähentynyt. Eläinlääkärimmekin mukaan Royal Caninin tuotteiden pH -arvo on yksi kissojen pitkän iän salaisuuksista :)
Arvostelut muista maista

|Espanja
400 g
Erinomainen.
Terveellistä, laadukasta ja luotettavaa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Italia
400 g
on parempiakin, mutta tämä on ihan ok ja maistuva
Klassinen tuote, mutta nykyisellä hinnalla löytyy parempia vaihtoehtoja. Ainesosana: kuivattua siipikarjan proteiinia (ok, mutta aika yleistä). Paljon viljaa ja kasvipohjaisia ainesosia. Kissoilleni maistuu ja kelpaa, mutta etsin silti parempaa vaihtoehtoa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Unkari
2 kg
Cica kuivaruoha
Kissat syövät tätä mielellään, hyvä valinta. Hyvälaatuinen.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Espanja
10 kg
Todella hyvä tuote, kissani ovat innoissaan
Laitoin kissani dieetille ja tämän ruoan avulla onnistuin siinä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Alankomaat
10 kg
Hyvät laadukkaat nappulat edulliseen hintaan
Nappulat ovat ihan hyviä. Toimitus kesti tällä kertaa todella kauan (1,5 viikkoa).
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Iso-Britannia
2kg
Loistava tuote
Kissani rakastaa tätä kuivaruokaa märkäruoan ohella.
Hyvä hinta, nopea toimitus. Erinomainen palvelu. Suosittelen lämpimästi.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Italia
4 kg
Maukasta
Kissani on hulluna näihin raksuihin.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Iso-Britannia
4kg
Herkullista
Pysyttelemme aina samassa tuotteessa jokaisella tilauksella, ja meidän kissa rakastaa sitä. Sen turkista on tullut upean samettinen ja viimeisin hammastarkastus sai arvosanaksi 10/10.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen||Norja
Ei sulkumekanismia pussissa
Siinä ei ole sellaista kätevää sulkumahdollisuutta kuin 4 kg:ssa, joten iso pussi jää auki, mikä on tosi epäkäytännöllistä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen||Portugali
Me rakastimme sitä!
Meidän kissat rakastavat tätä ruokaa! Kun paketti saapuu, ne tulevat heti nuuskimaan.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen||Bulgaria
Erinomainen valinta!
Hinta-laatusuhde on hyvä!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Slovakia
4 kg
Ruoka steriloiduille kissoille
Meidän kissoille tämä ei oikein maistu, mutta terveys on ykkösasia. Sekoitan ruoan joukkoon, joten heidän on pakko syödä tätäkin.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
2 kg
Allerginen reaktio kissallani
Valitettavasti kissani ei sietänyt tätä ruokaa. Heti syömisen jälkeen hän sai allergisen reaktion – silmät alkoivat oireilla ja hän pystyi syömään vain hyvin pienen annoksen. Olin todella huolissani ja jouduin lopettamaan ruoan antamisen heti. En suosittele tätä tuotetta kissoille, joilla on herkkä vatsa tai allergioita.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
2 kg
Hyvä
He ovat syöneet tätä jo pitkään ja pitävät siitä yhä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen