
389 arvostelua tuotteelleRoyal Canin Sterilised Ageing 11+
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Ei mennyt meillä
Meidän 13-vuotiaat kaksi ei suostuneet syömään tätä. Pitää olla 7+ sterilzed. En tiedä onko maku vai raksun koko/suutuntuma. Meni löhes 8 kg kiertoon
Yksi tähti siitä, tuote voi olla viiden tähden
Arvostelut muista maista

|Italia
400 g
He pilasivat tuotteen
He ovat pienentäneet ja pilanneet täydellisen tuotteen, joka oli aigeing +12!!!!! 12-vuotias kissani, jolla on hammashuolia, ei pysty syömään niitä, koska ne ovat liian pieniä ja vähemmän rapeita.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
400 g
Huono ruoka, kissa oksentaa ja ripuloi
Valitettavasti todella huono korvaaja aiemmalle 12+ -versiolle. Kissani söi tätä vuosia, mutta nyt se on valitettavasti korvattu tällä 11+ -variantilla. Kissa oksensi kaksi päivää putkeen. Lopetin heti ja oksentelu loppui.
Zooplussassa näkyy vain positiivisia kommentteja, mutta sattumalta kaikki ovat ihmisiltä, jotka ovat saaneet tuotteen ilmaiseksi. Aika epäilyttävää. Arvostelut muilla sivuilla antavat ihan erilaisen kuvan.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Romania
4 kg
Todella heikko tämä uusi koostumus
Kissa on 11-vuotias, vaihdoin Sterilised-ruoasta tähän uuteen reseptiin, koska ajattelin sen olevan parempi, mutta kissa kieltäytyy syömästä sitä. Kissa syö yleensä mitä tahansa kuin sika, ahmii ruoan pureskelematta, mutta tätä ruokaa se ei suostu syömään. Joskus se vain katsoo kuppia ja tassulla tönäisee sitä protestiksi. Palaan takaisin Sterilised-ruokaan. Rahat menivät hukkaan heidän "vallankumoukselliseen" reseptiinsä...
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen