
862 arvostelua tuotteelleHill's Prescription Diet z/d Food Sensitivities
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Herkkävatsainen
Ihanaa että löytyi meidän herkkävatsaiselle kissalle ainoa sopiva ruoka. Oksentelu ja karvanlähtö loppui.
|
Maistuvaa
Maistuu IBD-kissalleni oikein hyvin.
|
Herkän kissan herkkua
Kissan herkälle vatsalle sopiva ruoka ja kyllä meidän neidille maistui!
|
Maistuu
Tämäkin saman sarjan raksuversio maistuu kisulle oikein hyvin. Alkoi nyt tökkimään sama märkäruoka niin onneksi oli tätä samaa raksuissa kotona.
|
Toimii
Sopii herkkävatsaiselle kissalle täydellisesti. Tämä kuivaruoka on ollut meillä käytössä jo pari vuotta.
Paras
Todella hyvä kissan ruoka joka käy allergisoituneelle kissalleni tällä hetkellä ainoana ruokana. Harmi että on aika kallis ja pienet paukkaus koot. Kahdelle kissalle saa olla jatkuvasti tilaamassa. Muutos raksun koostumuksessa teki sen ettei enää maistu niin hyvin.
Hyvä allergiaruoka
Tästä ruuasta yliherkkä kissani ei kutise.
|
Kalaton kerrankin
Hei! Olen tosi tyytyväinen näihin raksuihin. Nyt kissani 8v ekaa kertaa elämässään sai raksuja joissa ei ole lainkaan kalaa, kalaöljyä ym omegaa. Kissani iho on aivan vereslihalla jos ruuassa on jotain kalaperäistä, (jopa ns kalasta puhdistetut öljyt) Nämä raksut maistuvat kissalleni, eikä allergisoi lainkaan. Kissani on myös selvästi energisempi taas! Kiitos, suosittelen :)
Maistuva kuivaraksu
Kissamme, joka ei pitkään aikaan ollut suostunut syömään kuivaraksuja, tykästyi näihin raksuihin. Hyvä, pieni koko. Pussissa kätevä pussin sulkija, pitää nappulat tuoreena.
|
allerginen ja herkkämahainen kissani tykkää
Siamilainen kissani on hyvin herkkävatsainen ja reagoi ihollaankin, mikäli ruoka ei ole sopivaa. Z/d ei sekoita vatsaa eikä iho kutia, ja maistuukin kissalleni erinomaisesti.
|
:)
Allergiselle kissallemme ainoa sopiva kuivaruoka, joka maistuu hyvin. Kuppi on nopeasti tyhjennetty. :)
Arvostelut muista maista

||Espanja
3 kg
Erittäin hyvä ruoka
Kissani sietää sitä hyvin, ja annosteluohjeista oli apua.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Espanja
8 kg
Kissani tykkää siitä
Pehmeä ruoka, joka on sopinut koiralleni todella hyvin, ja nappuloiden koko on täydellinen.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ranska
3 kg
Tyytyväinen tuotteeseen
Kissani kärsi suolistovaivoista, ja eläinlääkäri määräsi nämä nappulat. Sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia, kissani sietää niitä todella hyvin, turkki on kiiltävä ja hän on erinomaisessa kunnossa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Unkari
3 kg
Kissa tykkää mausta ja se tekee sille hyvää
Käytämme tätä ruokaa eläinlääkärin suosituksesta, kissamme pitää siitä ja se tekee hänelle hyvää.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Ranska
3 kg
3 vuotta eikä enää munuaisongelmia
Erittäin hyvä
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
1,5 kg
Super
Tämä oli todellinen löytö meidän brittiläiselle pitkäkarvalle, jolla oli usein ripulia! Hänen vatsansa toimi taas normaalisti, paitsi jos annoimme välillä jotain muuta ruokaa, silloin meni taas pieleen. Mutta kun tämä oli perusruokana, ero oli todella suuri – niin helpotus myös kissalle!! Hän piti myös mausta! Suosittelen lämpimästi, jos kissasi on herkkävatsainen!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Puola
3 kg
Hill’s Prescription Diet Feline z/d - ruoka herkille kissoille
Kissa syö tätä hyvällä ruokahalulla :)
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
8 kg
Erittäin hyvä
Kissani reagoi hyvin tähän ruokaan, muuta ruokaa hän ei sietänyt, vatsavaivoja ja oksentelua. Näillä nappuloilla hän voi todella hyvin!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Puola
3 kg
Erittäin hyvä
Täyttää kaikki allergisen kissan ruoan vaatimukset
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
1,5 kg
Kaikki hyvin!
Tämä on hyvää kissanruokaa. Kissani syö sitä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Iso-Britannia
8kg
Ihoallergiat
Täydellinen ja meidän kissamme rakastaa tätä, iho-ongelmatkin alkavat jo helpottaa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Puola
1,5 kg
Erittäin hyvä ruoka, suosittelen
Minulla on viisi Devon Rex -kissaa, joista kaksi on allergisia. Nuorin kävi läpi ison sienitulehduksen ja vaikka sitä hoidettiin, aina oli jotain ongelmaa. Siitä lähtien kun vaihdoimme tähän ruokaan, Peperin iho, korvat ja nenä ovat näyttäneet paljon paremmilta. Ei tämä ruoka halpaa ole, mutta mieluummin ostan parempaa ruokaa kuin käytän rahaa eläinlääkäriin.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Espanja
8 kg
Suosittelen lämpimästi.
Eläinlääkärini suositteli tätä ja lemmikkini piti siitä heti ensimmäisestä hetkestä lähtien.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Espanja
1,5 kg
Todella hyvä
Mun Timo on melkein parantunut tämän ruokavalion ansiosta.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Kroatia
3 kg
Erinomaista ruokaa herkille kissoille
Vuosi sitten kissani oli lähellä kuolla yllättävien, runsaan veristen ripulien takia. Sitä ennen huomasimme voimakasta kutinaa ja aknea leuan alueella.
Kissa laihtui paljon. Kaikki ruoka, jota sille tarjosin, ei kelvannut ja sen tila vain huononi. Eivät edes eläinlääkärit tienneet mitä suositella, kunnes ravitsemusterapeutti ehdotti juuri tätä ruokaa! Kissalla on autoimmuunisairaus suolistossa. Tila parani nopeasti ja myös ulosteet normalisoituivat. Kissa voi nyt hyvin, mutta saa syödä vain tätä ruokaa!
Suosittelen lämpimästi!!!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Saksa
3 kg
Hyvä allergiaruoka kissoille
Olen antanut tätä kissalleni jo vuosia. Maistuu hyvin ja sopii vatsalle.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Romania
8 kg
Ratkaisi vatsan liiallinen nuoleminen
Eläinlääkärin suosituksesta olemme käyttäneet tätä tuotetta jo yli vuoden, koska kissamme nuoli turkkiaan liikaa ja kaljuuntui vatsan alueelta sekä hieman tassuista/reisistä. Epäilimme ruokaperäistä allergiaa, ja nyt tämä on pääasiallinen ruoka, lisäksi käytämme Katovit Sensitive -annospusseja.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen