
15 arvostelua tuotteelleHill's Science Plan Oral Care Adult 1+ kana
Lataa tuotekuvasiArvostelujen keskiarvo (15)
|
Ei maistunut
4:stä kissasta kukaan ei syönyt. Kiertoon lähti taksit.
Huti
Kissani peitti ruuan sitä edes maistamatta, syömättä jäi. 😂
Pojat tykkää
Todella hyvä tuote. On auttanut poikien haisevaan hengitykseen. Hyvän kokoset nappulat. :)
|
Kissamme ei suuremmin arvostanut
Meidän the Cat pitää erityisesti isoista raksuista, pienemmät menevät jos ovat erityisen hyviä joko maultaan tai suutuntumaltaan. Olin suunnattoman yllättynyt kun tilasin ko. tuotteen, sitä jää aina viimeiseksi kuppiin. Olen jo oppinut ratkaisemaan että lisään sitä märkäruokaankin, mutta se ei siinä paljon hampaita puhdista. En tiedä mikä mättää, koska herra ei kerro. Ihmeellisiä ovat kissojen tiet...
Ihan hyvää kuivaruokaa
Meidän kissaherra kelpuuttaa vain suuret raksut, tämä ruoka kelpaa. Tarjolla kuivaruoasta on aina noin kolmen raksulaadun sekoitus, monestakin syystä. Tämä merkki menee tasaisesti samaan tahtiin muiden kanssa. Ei erikoisherkkua, mutta hyvää!
|
Suursuosikki
Meidän seniorikissa rakastaa tätä ruokaa eikä saa siitä tarpeekseen. Raukalta on jo neljä hammasta jouduttu iän myötä poistamaan mutta silti innoissaan näistä vähän isommistakin naksuista. Toivottavasti pitää hamaat terveinä vielä pitkään kun pitäisi hammaskiveä vähentää.
|
Seniorikissankin herkku
Meidän 13 vuotias kissa tykkää näistä aivan älyttömästi. Hammaskiveä ja pahanhajuista hengitystä kun herralla säännöllisistä puhdistuksista huolimatta aina ruukaa olemaan niin tama ruoka pitää sen joten kuten kurissa. Nyt on alkanut tekemään vielä ruoan jälkeen niin, että jättää yhden naksun kuppiin ja tulee sen vähän ajan päästä syömään :) ilmeisesti niin hyvää että haluaa vielä uudelleen maistaa.
|
Maistuu!
Eläinlääkäri suositteli kokeilemaan ja kissa tykkää, kun saa aina silloin tällöin "jättinaksuja". Meinaan naksut ovat kooltaan normaaleja isompia, mutta syöminen onnistuu ongelmitta.
|
Oral Care
Isoja raksuja joita kissa joutuu jopa pureskelemaan. Raksu koko voisi jopa olla isompikin. Kelpaa kissalleni niin kuin lähes kaikki muutkin raksut :D
|
Herkullista!
Molemmat kissani (nuorempi reilu neljä vuotta ja vanhempi kohta 9) yksinkertaisesti rakastavat näitä. Tapanani on tehdä ns. cocktaileja, eli samaan kuppiin sekoitettuna paria eli kuivaruokaa, ja nämä häviävät aina ensimmäisenä joukosta. Maun lisäksi myös koko on kohdallaan, sillä isompi koko "pakottaa" kissat pureksimaan ruokansa kunnolla - ehkä tästäkin syystä kovin mieluisa ruoka? Saa oikeasti pureskella, eikä mene vain nielemiseksi ja ahmimiseksi. Lisäksi Hill's Science Planin ruuat yleensäkin näyttäisivät selvästi vähentävän ulostamisen tarvetta, ja joissain tapauksessa myös hajuja. Ei voi muuta kuin kehua :)
|
Hampaille hyvä, kissalle maistuva
Sopivan isot raksut, jolloin kissa pureksii näitä eikä vaan hotki kokonaisina kuten pienemmät raksut. Maistuvat hyvin kissalle.
Erinomainen
Sekoitan tätä aina kuivaruuan sekaan, niin kissojen hampaat hoituvat samalla vaivalla..
|
Maittava
Meitin kuudesta katista viisi tykkää tästä. Riittävän isokokoinen rae, joka pitää hampaat puhtaina.
Isoja nappuloita
Kuten pussissa luvataan, kunnon kokoisia nappuloita. Pussin avattuani suorastaan epäilytti, onnistuuko pieni kissamme noita syömään, mutta ihan hyvin maistuu :) Mukavampi myös leikkiessä heittää vähän isompaa nappulaa.
5 erinomainen
meillä 3 kissaa , ja kaikillemaistuu Oral Care
