
357 arvostelua tuotteelleFerplast Prima -kissanvessa
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
|
Ihan ok
Harmittaa kun ei ole vessoja joissa olisi tarpeeksi korkea alaosa, tämä on vähän liian lyhyt ilman kattoa (Viiru vihaa kattoa ja luulee että se on kantokoppa). En pidä kattoa mutta harmittaa että tämä ei ollutkaan niin syvä kuin kuvissa näkyy. Kissani on tottunut isoihin laatikoihin vaikka onkin hyvin pieni kokoinen.
|
Ovea vierastetaan
Muutoin on hyvä ja käytössä oleva vessa, mutta ovi piti poistaa jotta kaikki kissat viitsivät käyttää.
Arvostelut muista maista

||Kroatia
Universal filter aktivnog ugljena 3 komada
Tuntuu siltä, että suodattaa, mutta...
Toisin kuin tavalliset suodattimet, jotka ostat paketissa, nämä ovat todella pehmeitä ja niiden asettaminen uriin on yhtä painajaista. Ne on helppo leikata ja uskon, että ne toimivat, mutta wc:hen asentaminen on hankalaa, joten siksi vain 3 tähteä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen