
33 arvostelua tuotteelleFeringa Vitality Creamy Snacks -säästöpakkaus
Lataa tuotekuvasiArvostelujen keskiarvo (33)
Parhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Ranska
– thon, poulet (96 x 10 g)
Erinomainen
Olen antanut kissalleni yhden tikun päivässä jo vuoden ajan, ja hän on ihan hulluna näihin! Hän pitää kaikista näiden vitality-snackien mauista. Luonnollinen, viljaton koostumus on minulle tosi tärkeä. Hinta on todella kohtuullinen verrattuna muihin merkkeihin!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Puola
Łosoś z kurczakiem, 48 x 10 g
Yksi parhaista vaihtoehdoista
Sosikit ovat hyvä lisä päivittäiseen ruokavalioon, ja kissa rakastaa niitä. Plussaa kivasta koostumuksesta.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen||Romania
Aivan nerokas
Kaikki kolme kissaani ovat ihan hulluna näihin herkkuihin. Todella hyvä hinta ja laatu, ja myös ainesosat ovat loistavat! Suosittelen koko sydämestäni.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen||Romania
Todella todella hyvät
Kissani on ihan hulluna niihin, ja hinta-laatusuhde on myös hyvä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen||Espanja
He rakastavat näitä. Aina kaapissa
Täysi kymppi. Todella suositeltavia, oikeasti superkermaisia (muut merkit ovat enemmän kuin hyytelöä).
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen||Tšekki
Paras
Näitä herkkuja rakastaa ihan jokainen kissa, jolle olen niitä antanut. Hinta on aivan lyömätön siihen määrään nähden!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen||Romania
täydellinen
Kissani rakastavat tätä herkkua, ne melkein repivät sen kädestäni! Ainesosat ovat todella hyviä ja hinta-laatusuhde on loistava. Suosittelen lämpimästi.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen||Espanja
Hän rakastaa niitä!!
Hyvä hinta, ja hän rakastaa niitä! Ei muutoksia, täydellisiä lahjuksia kynsien leikkaamiseen... levitän vatsalle ja hommiin vaan.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Romania
Ton cu pui (48 x 10 g)
lemppariherkku
Kissani syö näitä snackseja todella hyvin, on ihan hulluna niihin, melkein repii ne kädestäni :)) etiketti on tosi hyvä, suosittelen!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen