
4 arvostelua tuotteelleJyrsijänruoho
Lataa tuotekuvasiArvostelujen keskiarvo (4)
|
Hyvää mutta haisevaa
Kasvoi luvatussa ajassa, tosin osa astiasta jäi kasvamatta, siemenet eivät varmaan olleet tarpeeksi hyvin sekaisin. Kasvoivat pari-kolme kertaa uudelleen. Loppuvaiheessa alkoi haista todella pahalle, sitten heitin pois.
