zooplus palkkio-ohjelman osallistumisehdot 2019-07-04

zooplussan palkkio-ohjelma palkitsee uskollisuudesta zooplus-asiakkaana. Seuraavat ehdot koskevat zooPisteiden keräämistä, palkkioiden lunastamista ja zooplussan palkkio-ohjelman yleisiä periaatteita:

1. Osallistuminen

Osallistua voivat kaikki zooplussan asiakkaaksi rekisteröityneet henkilöt, joilla on asiakastili. Osallistuminen on maksutonta ja osa omaa zooplus-käyttäjätiliä

2. zooPisteet

2.1 Yleinen

zooplussan palkkio-ohjelma perustuu zooPisteisiin, joiden määrä on laskettu asiakkaiden zooplus-palkkiotileille. zooPisteitä voidaan käyttää ainoastaan näissä toimitusehdoissa mainittuihin tarkoituksiin. Bonuspisteitä muista palkkio-ohjelmista ei voida yhdistää zooPisteisiin. zooplus palkkiotiliä ja zooPisteitä ei voi muuttaa rahaksi tai siirtää muiden asiakkaiden käyttöön. Asiakkaan zooPisteiden tämänhetkinen saldo on nähtävissä zooplussan nettisivuilla Oma zooplus -palvelussa, kohdasta zooPisteet-tili.

2.2 Pisteiden kertyminen

zooPisteet kertyvät automaattisesti jokaisesta tilauksesta 1.1.2003 alkaen heti, kun maksu on saapunut zooplussalle. Jokaisesta zooplussalle maksamastasi tilauksesta kertyy zooPisteitä käyttäjätilillesi. Pisteiden määrä riippuu maksetun tilauksen arvosta, sillä jokaisesta eurosta saa yhden zooPisteen. Tietyissä erikoistarjouksissa voidaan kuitenkin hyvittää erikseen ilmoitettu määrä zooPisteitä.

2.3 Tuotteet, joista ei saa zooPisteitä

zooPisteitä ei saa tuotteista, joiden myyntihinta on 0 € (esim. ilmaislahjat, zooplus-palkkiot), lunastetuista lahjakorteista ja alennuskupongeista sekä muista alennuksista, eikä myöskään palautetuista tuotteista tai uudelleen toimituksista. Myös muissa erikoistapauksissa zooPisteiden saaminen saattaa olla poissuljettua. Hyvitämme kalenterivuodessa maksimissaan 10.000 zooPistettä asiakasta kohden. Tämän rajan ylittäviä pisteitä ei hyvitetä, vaan asiakas voi kerätä zooPisteitä uudelleen seuraavana kalenterivuotena.

2.4 zooPisteiden hyvitysmenetelmät

zooPisteet hyvitetään automaattisesti asiakkaan zooplus-palkkiotilille, kun asiakaan tilaus on kokonaan maksettu ja maksutapahtuma on kirjattu zooplussan järjestelmään. Pisteet merkitään tilauksen tehneen asiakkaan tilille. Jos asiakas tilaa useiden asiakastilien kautta, zooPisteet hyvitetään ainoastaan näille yksittäisille tileille kunkin tilauksen mukaan. zooPisteiden siirtäminen yhdeltä asiakastililtä toiselle ei ole mahdollista.

2.5 zooPisteiden vanheneminen

Jos zooPisteitä ei lunasteta palkkioiksi 12 kuukauden kuluessa, ne vanhenevat voimassaoloajan viimeisen vuosineljänneksen lopussa. Voimassaolon päättymispäivämäärä ja pistemäärä ilmoitetaan selvästi zooplus-palkkiotilillä. zooPisteet vanhenevat myös siinä tapauksessa, jos joudumme sulkemaan asiakkaan asiakastilin perustellusta syystä.

3. zooPisteiden lunastaminen palkkioiksi

3.1 Yleinen

Jokainen osallistuja voi lunastaa omat zooPisteensä palkkiotuotteiksi välittömästi, kun hän on ansainnut riittävän määrän pisteitä. Palkkiotuotteet ja niihin tarvittavat zooPisteet ovat esillä zooplussan Palkkiokaupasssa.

3.2 Ehdot zooPisteiden lunastamiseen

Palkkioesineet voidaan lunastaa ainoastaan asiakkaan henkilökohtaiselta palkkiotililtä Oma zooplus -palvelusta. Palkkiotuotteiden saatavuus saattaa vaihdella eri aikoina. Kaikkia palkintotuotteita ei välttämättä ole aina saatavilla. Tietyt palkkiot saattavat olla saatavilla vain määrätyille asiakasryhmille. Tässä tapauksessa asiasta on maininta tuotteen kohdalla Palkkiokaupassamme.

3.3 Palkkiotuotteiden lähettäminen

Palkkiotuotteiden lähetyskulut perustuvat zooplussan nykyisiin toimituskuluihin. Klikkaa tästä saadaksesi lisätietoja zooplussan toimituskuluista. zooplus-palkkiotuote voidaan lisätä ostoskoriin klikkaamalla ostoskärry-kuvaketta. Asiakas voi lisätä tilaukseen myös muita tuotteita tavallisin hinnoin.

Jos asiakkaan zooplussan palkkiotuote on rikkoutunut tai muuten puutteellinen, asiakas voi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiin yhteydenottolomakkeella

4. Muuta

4.1 Ohjelman päättyminen

zooplus pidättää oikeuden lopettaa palkkio-ohjelmansa milloin tahansa tai korvata sen toisella ohjelmalla.

4.2 Muutokset

zooplus pidättää oikeuden muuttaa tai korjata ehtoja, palkkiotuotteita tai muita ohjelman kirjoitettuja sääntöjä milloin tahansa. Näiden ehtojen muutokset tai korjaukset ilmoitetaan tämän nettisivun kautta.

Tietosuoja

zooplus palkkio-ohjelman tietosuojakäytäntö.

Kuka on vastuussa tietojeni käsittelystä ja kenen puoleen voin kääntyä tietosuojakysymyksissä?

Tietosuojasta on vastuussa yritys zooplus AG, joka toimii osoitteessa Sonnenstraße 15, 80331 München, Saksa, ja jota edustaa hallitus, johon kuuluvat henkilöt Dr. Cornelius Patt, Andreas Grandinger, Dr. Mischa Ritter ja Florian Welz. Kysymyksissä voit ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen service@zooplus.de tai zooplussan tietosuojavastaavaan (HWData GmbH, Leonrodstr. 54, 80636 München, Saksa, ph@hwdata.de).

Mitä tietoja käsitellään zooplus palkkio-ohjelmassa?

Käsittelemme asiakkaan sähköpostiosoitetta, sukunimeä sekä palkkio-tilin tilannetta (mukaan lukien tilaushistoria). 

Mihin tietojani käytetään (käsittelyn tarkoitus) ja millä perusteella (oikeusperusta)?

Tietoja käsitellään ainoastaan zooplus palkkio-ohjelman sekä säännöllisten käyttäjätilin tilannetietojen tarjoamiseen. Tämän enempää emme käsittele tietoja. Käsittely perustuu Saksan lain artiklaan (Art. 6 Abs. 1 lit. b) DS-GVO), sillä näemme palkkio-ohjelman maksuttomana osana sopimussuhdetta zooplussan kanssa.

Välitetäänkö tietojani eteenpäin?

Ei. Emme välitä tietoja kolmansille osapuolille.

Välitetäänkö tietojani kolmanteen maahan tai kansainväliselle organisaatiolle?

Ei. Emme välitä tietoja myöskään kolmanteen maahan.

Käytetäänkö automatisoitua päätöksentekoa tai profilointia?

Ei, emme turvaudu automatisointiin. Emme myöskään luo profiileja emmekä liitä tietoja muihin tietoihin.

Kuinka pitkäksi ajaksi tietoni tallennetaan?

Tallennamme tietosi enintään käyttäjätilisi olemassaolon ajaksi. Jos haluat tietosi poistettavan zooplussan palkkio-ohjelmasta, voit vaatia sitä milloin tahansa lähettämällä sähköpostia edellä mainittuihin yhteystietoihin.

Mitkä ovat oikeuteni zooplus AG:tä kohtaan?

Sinulla on oikeus vaatia milloin tahansa vahvistus siitä, käytämmekö henkilökohtaisia tietojasi ja oikeus saada nähdä henkilökohtaiset tietosi. Sinulla on oikeus korjata, poistaa ja rajoittaa tiedonkäsittelyä, samoin kuin oikeus vastustaa henkilötietojen käsittelyä milloin tahansa eli peruuttaa suostumuksesi tietojesi käsittelyyn tai tietojesi siirtoon. Lähetä kaikki tietojen käsittelyyn liittyvät lisäkysymykset, tietopyynnöt, peruutukset tai vastustukset sähköpostitse zooplussan tietosuojavastaavalle tai yllä mainittuihin yhteystietoihin. Lisäksi sinulla on oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle, mikäli tietosuojaasi rikotaan. 

Päivätty 02.01.2020