
228 arvostelua tuotteelleBozita Chunks in Jelly 24 x 370 g
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Ranska
Poulet, riz
Täydellistä!
Herkällä vatsalla varustettu ja nirso koirani syö "kana-riisi" -makua ilman ongelmia, hän pitää siitä kovasti ja se sulaa häneltä todella hyvin!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Unkari
Lazac
Todella hyvä kokemus
Se ei nostanut päätäänsä niin kauan kuin kupissa oli jotain, joten uskon, että koirani piti siitä todella paljon.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Romania
Ren
Jo 8 vuotta
Jo kahdeksan vuoden ajan koiramme on syönyt vain Bozitaa.
Ensimmäiset kaksi vuotta yritimme löytää sille jotain, mikä ei ärsyttäisi sen vatsaa, mutta perinteiset merkit eivät toimineet.
Nyt se on 10-vuotias, ja kaikki kysyvät meiltä, onko se pentu.
Suosittelen koko sydämestäni.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
Rendier
Meidän Doodle rakastaa tätä
Meidän koira on tosi nirso, mutta tätä se rakastaa!
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Puola
Łosoś
Pakkaus johtaa harhaan
Lohesta on vain 15 %, 61 % on kanaa. Pakkaus johtaa harhaan.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Puola
Renifer
Kissakokeilija
Koira syö tätä hyvällä ruokahalulla, ruoka sulaa hyvin, yleisesti ottaen ok... Mutta... Meillä kotona on kissatestaaja, joka on niin nirso, että syö vain puolikosteita kissanraksuja, raakaa kanaa (ainoastaan lihakaupasta, ei missään nimessä marketista) ja Gourmet Perle -kanaruokaa – kirjaimellisesti EI mitään muuta. Mutta nyt? Se käy napsimassa Bozitaa koiran kupista 🤯 Nyt raukka koira joutuu odottamaan, että kissaprinsessa käy syömässä hänen kupistaan ennen kuin saa oman annoksensa.
Kissa Lucy, meidän suurin nirsoilija, ihastui koiranruokaan 😊 ja koira myös.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen