
692 arvostelua tuotteelleGranatapet DeliCatessen 6 x 200 g
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Tonnikala-ankka
Kissat syövät antaumuksella! Herkkävatsaisen kissan omistajana arvostan selkeää sisällysluetteloa. Lisäksi on kilohinnaltaan edullista kissan tonnikalaksi.
|
Ei maistu kissoille :(
Meidän kaksi aikuista burmapoikaa eivät yleensä ole kovin kranttuja ruoan suhteen. Aina on muutenkin suosittu lihaisia ja viljattomia ruokia. Jostain syystä nämä ruoat makuvaihtoehdoista huolimatta jäävät kuppiin joko kokonaan tai pienen puraisun jälkeen.
Ei uponnut meillä
Tuoteseloste vaikutti lupaavalta ja ruoka laadukkaalta. Kissani ei valitettavasti kuitenkaan innostunut oikein yhdestäkään mausta, vaan söi ainoastaan pieniä määriä vastentahtoisesti.
|
Kissanpennun herkkua
Tilasin tätä ruokaa meidän pennulle ja on todella maistuvaa ja laadukasta. Ollaan kokeiltu muitakin ruokia, mutta tätä on aina oltava jemmassa.
|
Kaniversio kokeilussa
Tuoteseloste vaikuttaa hyvältä, koostumus tiiviihkö patee. Kissoille maistui oikein hyvin vaikka pateemaiset ruoat eivät aina kelpaakaan!
|
Paras kokeilu aikoihin :)
Korkea lihapitoisuus niin kuin kissanruuassa kuuluukin, terveellisen näköinen valmistusainelista ja hinta-laatusuhde on kohdallaan. Parasta tässä on, että supernirso kissaneitikin syö tätä innoissaan, vaikka yleensä ei oikein mikään märkäruoka kelpaa. Suosittelen siis kovasti muillekin! :)
Arvostelut muista maista

|Alankomaat
Mix I
Kissa ei pidä tästä
Kissani haistaa tätä ja kävelee loukkaantuneena pois. Yksikään maku ei kelpaa hänelle. Joten luovutan tämän kanssa. Minustakaan tämä ei tuoksu hyvältä. Leonardo Finest Selection -ruoasta hän kyllä pitää tosi paljon, ja se koskee kaikkia makuja. Jatkan siis sillä. Pussit ovat mielestäni myös kätevämpiä kuin purkit, vaikka ne ovatkin paljon kalliimpia, mutta tärkeintä minulle on, että hän tykkää siitä ja että se on myös todella hyvää ruokaa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Saksa
Kitten Geflügel
Erittäin hyvä
Pelastettu kissani rakastaa tätä todella paljon. Laadukas tuote ja hänelle erittäin maistuvaa. Harmi, että pentuversiosta ei ole muita lihavaihtoehtoja – kissani on luultavasti allerginen kanalle, joten minun täytyy lopettaa tämän käyttö.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Puola
Pakiet mieszany I
Ei maistu
Valitettavasti kaikki meni hukkaan kulhossa, eikä sitä koskettu 24 tuntiin.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen