
2081 arvostelua tuotteelleBozita Tetra Chunks -säästöpakkaus 24 x 370 g
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
|
Bozita poro
Maistuu kaikille viidelle kissalle, vaikka yksi näistä on hyvinkin kranttu syömisistään. Kätevä pakkaus ja helppo kierrättää. Kastikeruoka myös helppo vain hulauttaa pois pakkauksestaan. Näitä ostetaan jatkossakin!
Lemppari
Kahden 14 viikkoisen kissanpennun lempiruoka
|
Kelpaa hetken aikaa
Vaikutti laadukkaalta ja edulliselta vaihtoehdolta, mutta kissat kyllästyivät ruokaan melko nopeasti, toisin kuin muihin merkkeihin. Tilasin paljon, nyt varmaan joutuu suurimman osan antamaan pois.
|
Tilattu useasti
Meillä maistuu nämä todella hyvin! Henkilökunnallekin hyvä vaihtoehto - ekologisempi pakkaus ja edullinen!
|
Ennen maistui, nyt ei
Mietityttää onko raaka-aineiden laatu yhtäkkiä huonontunut. Kissamme on pennusta saakka viimeiset 4 vuotta syönyt hyvällä halulla Bozitan ruokia, niin Jelly- kuin Gravy-versioitakin (sekä ilmeisesti myynnistä poistuneita kokonsa puolesta kätevämpiä 190g-ruokia), mutta viime syksystä lähtien Bozitan syöminen on selvästi ollut kissalle pakkopullaa. Harmittaa, jos joudumme vaihtamaan kissanruokamerkkiä, koska Bozitan sisällön pitäisi olla korkealaatuista ja hintataso on hyvä.
|
Ei maistu
Meidän maatiaiskissa ja scottish fold eivät syöneet ollenkaan. Haisee aika pahalta.
|
Ei maistu
Venäjänsiniselle ei kelpaa. :(
|
Maistuu!
Kissat tykkää, haisee tosin omaan nenään melko pahalta.
Pelkkää kastiketta
Iso pettymys aiempaan; nesteen määrää lisätty, ruokaisia "paloja" vähennetty, olo tuntui huijatulta. En aio ostaa enää.
|
ei maistu
ei omat eikä kaverin kissat syö. täytynee lahjoittaa 24 pakettia vaikka eläinsuojeluun. hukkaan meni rahat
|
Hinta tuplaantunut
Ruoka ollut lemppari tähän asti, mutta nyt jää kyllä ostamatta. Ruuan hinta on tuplaantunut vuoden takaiseen. Järkyttävä hinnannousu.
|
Halpa ja laadukas!
Rotupoikien=bengalin ja abessinin yksi herkkuruoista, ostan aina!
|
Paras
Meillä syödään tätä erittäin hyvällä ruokahalulla. Hirvi on lemppari. Parhaiten uppoaa kun saa uudesta pakkauksesta mutta myös eilen avattu kelpaa. Sekä hyytelönä että kastikkeessa. Vaikka budjettini venyisi kalliimpaan, tarjoaisin silti myös tätä.
|
Kissalle maistuu
Plussaa edullisesta hinnasta, kivasta paketista (sujahtaa paljon kätevämmin vaatehuoneeseen ja jääkaappiin säilöön verrattuna pyöreeseen purkkiin) ja sisällöstä. Kissalle maistuu etenkin lohi, mutta yli 2 pv sitten avatusta paketista ei enää syö.
|
Kissalle maistuu
Plussaa edullisesta hinnasta, kivasta paketista (sujahtaa paljon kätevämmin vaatehuoneeseen ja jääkaappiin säilöön verrattuna pyöreeseen purkkiin) ja sisällöstä. Kissalle maistuu etenkin lohi, mutta yli 2 pv sitten avatusta paketista ei enää syö.
|
Hyvin uppoaa
Tätä syödään meillä säännöllisesti. Todella laadukas ainesosaluettelo, paljon lihaa eikä yhtään viljaa. Yksi tetra kestää kahdella kissalla pari kolme päivää kun syövät raa'an kanssa. Ei ole hinnallakaan pilattu.
|
Edullinen, maistuva ja laadukas kissanruoka
Meidän kissa on pitänyt tästä kissanruuasta, makuna ollut kana-kalkkuna. Plussaa viljattomuudesta ja muutenkin tasokkaasta raaka-aineluettelosta. Hintaansa nähden erinomaisen hyvä kissan märkäruoka! Lisäksi pahvinen tetra on käytössä näppärä: tetran saa taitettua yläosasta tiiviisti kiinni eikä kantta tai muovikelmua tarvita. Tätä meillä aiotaan syöttää kisulle jatkossakin
Hinta-Laatu- suhde on kohdallaan!
Juuri sopivan hintaista meidän tuloillamme, isolle kissaporukalle. Silti voimme sanoa ruokkivamme laadukkaasti! Hyytelöruoista meillä ei välitetä, mutta onneksi näitä on myös kastikkeessa!
Edullinen ja laadukas
Tilasin Bozitaa ensimmäisen kerran siksi, koska halusin laadukkaan mutta opiskelijabudjettiin sopivan kissanruuan. Tuote osoittautui maistuvaksi, jota on kaiken lisäksi helppo säilyttää ja pakkaus helppo litistää pieneen tilaan roskikseen. Meidän maukumme pitää Bozitasta, tätä tilaamme jatkossakin.
|
Edullinen, hyvä ruoka
Aluksi oli pientä kapiointia tätä ruokaa kohtaan, mutta nykyisin menee kupista samalla tavalla kuin muutkin ruuat. Liemi taitaa kumminkin olla ruuan paras kohta kissan mielestä. Näyttää aika teolliselle kuten joku jo mainitsi, mutta sisältö ja maistuvuus kyllä korvaa sen!
Arvostelut muista maista

||Puola
Kurczak z indykiem
Hyvä
Kissa syö tätä mielellään ja turkin kunto on parantunut. Se on nyt paljon sileämpi ja pehmeämpi koskettaa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Kreikka
Σάλτσα Sterilised με Κοτόπουλο
Haisee kamalalta
Surkea
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Ruotsi
Sterilised Kyckling
Äidit
Tämä menee nopeasti parempiin suihin
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Tanska
Kanin
Valitettavasti...
Valitettavasti tämä kissanruoka ei maistunut kummallekaan kissalleni. Toinen vain nuuhkii sitä, toinen nuolee vähän ja lähtee sitten pois. Olin toivonut, että tämä olisi heille sopivaa, koska merkki on saanut hyviä arvosteluja.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
|Puola
Łosoś
Kissoille ei enää maistu
Kissat söivät tätä ennen niin, että korvat vain heilui, mutta viime aikoina ne nuolevat vain kastikkeen tai hyytelön ja eivät halua enempää. Jopa kissa, joka söi kaikkea, kieltäytyy nyt. Yritin sekoittaa makuja vaihtelun vuoksi, mutta ilmeisesti jokin on muuttunut, koska mikään ei enää kelpaa :/
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Espanja
Pollo y pavo
Ei edes nälänhätään
Ostin useita brikettejä eri makuja, eikä mikään niistä kelpaa. Haisee pilaantuneelta jo parin tunnin jälkeen kupissa, yksi niistä jopa kävi käymään. Ajattelimme ensin, ettei syö niitä koska palat ovat liian isoja, mutta murskattuna haarukalla ja kastikkeeseen sekoitettuna nuolee vain vähän. Otimme kuivaruoan pois, jotta söisi edes tätä, mutta ei... Ei suostu syömään. Lopulta kaikki meni roskiin. Kissamme ei ole nirso, syö yleensä mitä vain, mutta tätä ei.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Alankomaat
met Eend
Koko kissaperheelle
Suosittelen tätä tuotetta ihmisille, joilla on useita kissoja, kissatalo tai jotka kasvattavat kissoja. Pakkaus on iso ja helppo avata saksilla. Kaikki Bozita-maut maistuvat kissalleni. Minusta tämä on helppo saada ulos pakkauksesta. Tyhjänä laatikon voi litistää roskiin, mikä säästää paljon tilaa verrattuna säilykepurkkeihin.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Italia
Gamberetti
Ei tykätty
Valitettavasti kissani eivät pidä siitä, ei maistu mikään maku.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Italia
Gamberetti
Ei kelpaa minun kissoilleni
Tuote ei maistu,
hyödytön tuote
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Italia
Gamberetti
Eivät edes kokeile
Kissani eivät edes kokeile sitä, nuuhkaisevat ja lähtevät pois. Taas yksi rahanhukkaa.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen
||Unkari
Nyúl
Erinomainen märkäruoka
Ystäväni toi meille tätä viime vuonna lahjaksi, jokainen neljästä kissastani sai oman laatikon. Se oli todella suosittu. Kaikki kissani rakastavat tätä ruokaa – olen itsekin todella tyytyväinen siihen. Ei ole halpaa, mutta laatu on todella hyvä.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen