
18 arvostelua tuotteelleBeaphar Kidney Diet -kokeilupakkaus, monta makua
Lataa tuotekuvasi|
Kissan maha meni viikoksi sekaisin
Pian ensimmäisen rasiallisen syötyään kissa alkoi oksentaa ja ripuloida. Ripulointia jatkui viikon. Eläinlääkärissä käytiin eikä mitään vikaa löytynyt. En toki voi sanoa varmaksi, että vaiva johtui tästä ruuasta. Mutta koskaan aiemmin tai sen jälkeenkään (aikaa mennyt 2kk) ei tällaista ole tapahtunut. Kissa on sisäkissa, joten ei myöskään ole voinut syödä ulkona mitään epäsopivaa tms. Loput paketista jäi käyttämättä, en ole uskaltanut kokeilla uudestaan.
Kissani rakastivat tätä!
Pelkäsin, ettei munuaisvaivaiselle suunnattuun ruokaan siirtyminen tule onnistumaan, koska toinen kissoistani on tosi nirso. Mutta molemmat kissat rakastivatkin tätä! Tilaan heti lisää.
Kannatti kokeilla!
Meidän 15v seniori söi jokaisen maun samantein huiviinsa :)
Hyvin maistuu
18 v. munuaisvaivoista kärsivä kissa syö näitä mielellään. Kerralla menee 1/3 rasista. Lisäksi saa kuivaruokaa.
|
Ei kelvannut
20 v nirso kissatyttö ei kelputtaanut tätä, syömättä jäi kaikki.
|
Ei maistu ei
12 ja 13 vuotiaat kissat eivät tätä ole syöneet yhtään!
Naapurin "kulkukissalle" on mennyt hiukan kun nälissä on.
Vieläkin tätä on pari lootaa tallella. En viitsisi roskiinkaan heittää...
|
Hyvin maistuu!
Meillä nirso 13v munuaisten vajaatoimintaa sairastava kissa. Tästä kelpaa kaikki maut! On melko riittoisaa, näyttää riittävän 1/4 kerralla. Saa aamuin illoin napujen lisäksi.
|
Vain yksi käy
Näistä mauista vain tauriini menee, välillä lammas - yleensä jäävät syömättä. Haju näissä on myös aivan kauhea, ja jos tunnin pari seissyt, ei kissa enää koskekaan.
|
Maistuu!
Todella hyvä ruoka. Molemman kissat syö joka päivä. Vielä lisää makuvaihtoehtoja olisi kiva.
Kelpasi
Tilasin joukon munuaisvaivaisen kissan ruokia koemaisteluun ja tämä kelpasi parhaiten. Koostumus ja tuoksu on hyvä. Kastikeruoista kissa nuolee vain kastikkeet mutta tästä kun paloittelee isohkoja paloja niin ne syö.
Mainiota että saa kokeilupakkauksena eri makuja
Tauriini ja kala menivät makeisiin suihin 18-vuotiaille kissasisaruksille - muut maut eivät saaneet suosiota. On hyvä, että ei tarvitse heittää hukkaan montaa pakkausta samaa ruokaa, kun ei maistu.
Osa kelpasi
Osa mauista kelpasi hyvin, osa ei lainkaan.
|
Ensin kelpasi, sitten ei...
Ostin kissallemme melkein kaikkia Zooplussassa myynnissä olevia munuaissairaille tarkoitettuja ruokia "koepakkaukset". Suurin osa märkäruoista ei kelvannut lainkaan, tämän sarjan ankka ja kananrinta tuntuivat maistuvan. Paitsi sitten kun tilasin niitä lisää, nyt ei enää sitten menekään alas... Noh, ehkä tämä kissa nyt on vaan poikkeuksellisen nirso?
|
Maistuva
Munuaisten vajaatoiminnasta kärsivä kisumme 19v. syö huonosti munuaisruokia, mutta tämä ruoka maistui hyvin!
Ihanaa vaihtelua
Munuaisvaivaiset kissani kiittävät näistä runsaan kehräyksen kera. On aika yksipuolisesti saatavilla erilaisia ruokia.
|
Hyvä ruoka
Munuaisvikaisemme syö huonosti munuaisruokia mutta tämä maistuu ihan hyvin. Vuoan koko sopiva.
|
Hyvä ruoka, reilu koko
Munuaisvikainen kissanme syö tätä oikein mielellään. Ainoa pikumiinus on se, ettei tätä saa helppokäyttöisessä pussissa.
|
Hyvä ruoka
Erinomainen ruoka munuaissairaalle kissalle, jolle ei oikein muu ruoka maistu.
