
493 arvostelua tuotteelleSanabelle No Grain
Lataa tuotekuvasiParhaat paikalliset arvostelut
Arvosteluita ei löytynyt.
Arvostelut muista maista

||Saksa
2 kg
Yliherkkyys
Olen ollut todella tyytyväinen Dental-ruokaan ja halusin kokeilla toista makua. Valitettavasti sekä kissani että kollini oksensivat tätä useaan otteeseen. Vaikuttaa siltä, että Huhn No Grain -reseptissä on jotain vialla.
Tämä arvostelu on käännetty.
Näytä alkuperäinen