Ostoskorisi

Ostokorisi on tyhjä

zooplus käyttää evästeitä taatakseen, että sivusto toimii oikein, voidakseen tarjota sinulle suunnattua sisältöä ja mainontaa, sekä analysoida dataliikennettä. Ilmoitamme myös mainostajillemme ja anaalyysikumppaneillemme verkkosivujemme käytöstäsi. Käyttämällä tätä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Hyväksy evästeet

Palkkio-ohjelman sopimusehdot

zooplussan palkkio-ohjelman käyttöehdot (päivitetty 16.1.2020) 

zooplussan palkkio-ohjelma on tapamme kiittää uskollisia asiakkaitamme. Seuraavia ehtoja sovelletaan palkkio-ohjelmaamme mukaan lukien zooPisteiden keräys ja niiden lunastus zooplus-palkinnoiksi.

1. Osanotto

Kaikki zooplus.fi-kaupan asiakkaat ovat oikeutettuja osallistumaan.

2. zooPisteet

2.1 Yleinen

zooplussan palkkio-ohjelma perustuu zooPisteisiin, joiden määrä on laskettu asiakkaiden zooplus-palkkiotileille. zooPisteitä voidaan käyttää ainoastaan näissä toimitusehdoissa mainittuihin tarkoituksiin. Bonuspisteitä muista palkkio-ohjelmista ei voida yhdistää zooPisteisiin. zooplus palkkiotiliä ja zooPisteitä ei voi muuttaa rahaksi tai siirtää muiden asiakkaiden käyttöön. Asiakkaan zooPisteiden tämänhetkinen saldo on nähtävissä zooplussan nettisivuilla Oma zooplus -palvelussa, kohdasta zooPisteet-tili. Voit kerätä vuodessa enintään 10000 zooPistettä. Jos tämä raja ylittyy, et voi enää kerätä zooPisteitä kuluvan vuoden aikana.

2.2 Pisteiden ansaitseminen

zooPisteiden hankinta tapahtuu automaattisesti ja niitä saa jokaisesta 1. heinäkuuta 2007 jälkeen tehdyistä tilauksesta. Pisteet tulevat näkyviin asiakkaan zooPistetilillä heti kun tilauksen maksutapahtuma on kirjattu zooplus-järjestelmään.Asiakkaan zooplus palkkiotilille hyvitetään zooPisteitä jokaisesta kokonaan maksetusta tilauksesta zooplussalta. Asiakas saa tilauksensa loppusumman jokaisesta eurosta yhden 1 zooPisteen. Tietyistä erikoistarjouksista asiakkaat voivat ansaita enemmän zooPisteitä, näiden määrä on mainittu erikseen ko. tarjousten yhteydessä. Voit kerätä vuodessa enintään 10000 zooPistettä. Jos tämä raja ylittyy, et voi enää kerätä zooPisteitä kuluvan vuoden aikana.

2.3 Tuotteet, joista ei saa zooPisteitä

zooPisteitä ei saa tuotteista, joiden myyntihinta on 0 € (esim. ilmaislahjat, zooplus-palkkiot), lunastetuista lahjakorteista ja alennuskupongeista sekä muista alennuksista, eikä myöskään palautetuista tuotteista tai uudelleen toimituksista. Myös muissa erikoistapauksissa zooPisteiden saaminen saattaa olla poissuljettua. Hyvitämme kalenterivuodessa maksimissaan 10000 zooPlusPistettä asiakasta kohden. Tämän rajan ylittäviä pisteitä ei hyvitetä, vaan asiakas voi kerätä zooPisteitä uudelleen seuraavana kalenterivuotena.

2.4 zooPisteiden hyvitysmenetelmät

zooPisteet hyvitetään automaattisesti asiakkaan zooplus-palkkiotilille, kun asiakaan tilaus on kokonaan maksettu ja maksutapahtuma on kirjattu zooplussan järjestelmään. Pisteet merkitään tilauksen tehneen asiakkaan tilille. Jos asiakas tilaa useiden asiakastilien kautta, zooPisteet hyvitetään ainoastaan näille yksittäisille tileille kunkin tilauksen mukaan. zooPisteiden siirtäminen yhdeltä asiakastililtä toiselle ei ole mahdollista.

2.5 zooPisteiden vanheneminen

Jos zooPisteitä ei lunasteta palkkioiksi 12 kuukauden kuluessa, ne vanhenevat voimassaoloajan viimeisen vuosineljänneksen lopussa. Voimassaolon päättymispäivämäärä ja pistemäärä ilmoitetaan selvästi zooplus-palkkiotilillä. zooPisteet vanhenevat myös siinä tapauksessa, jos joudumme sulkemaan asiakkaan asiakastilin perustellusta syystä. Erityisillä kampanjapisteillä saattaa olla lyhyempi voimassaoloaika.

3. zooPisteiden lunastaminen palkkioiksi

3.1 Yleinen

Jokainen osallistuja voi lunastaa omat zooPisteensä palkkiotuotteiksi välittömästi, kun hän on ansainnut riittävän määrän pisteitä. Palkkiotuotteet ja niihin tarvittavat zooPisteet ovat esillä zooplussan Palkkiokaupasssa.

3.2 Ehdot zooPisteiden lunastamiseen

Palkkioesineet voidaan lunastaa ainoastaan asiakkaan henkilökohtaiselta palkkiotililtä Oma zooplus -palvelusta. Palkkiotuotteiden saatavuus saattaa vaihdella eri aikoina. Kaikkia palkintotuotteita ei välttämättä ole aina saatavilla. Tietyt palkkiot saattavat olla saatavilla vain määrätyille asiakasryhmille. Tässä tapauksessa asiasta on maininta tuotteen kohdalla Palkkiokaupassamme.

3.3 Palkkiotuotteiden lähettäminen

Palkkiotuotteiden lähetyskulut perustuvat zooplussan nykyisiin toimituskuluihin. Klikkaa tästä saadaksesi lisätietoja zooplussan toimituskuluista. zooplus-palkkiotuote voidaan lisätä ostoskoriin klikkaamalla ostoskärry-kuvaketta. Asiakas voi lisätä tilaukseen myös muita tuotteita tavallisin hinnoin.

Jos asiakkaan zooplussan palkkiotuote on rikkoutunut tai muuten puutteellinen, asiakas voi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiin yhteydenottolomakkeella.

4. Muuta

4.1 Ohjelman päättyminen

zooplus pidättää oikeuden lopettaa palkkio-ohjelmansa milloin tahansa tai korvata sen toisella ohjelmalla.

4.2 Muutokset

zooplus pidättää oikeuden muuttaa tai korjata ehtoja, palkkiotuotteita tai muita ohjelman kirjoitettuja sääntöjä milloin tahansa. Näiden ehtojen muutokset tai korjaukset ilmoitetaan tämän nettisivun kautta.


Yksityisyyden suoja

zooplus suhtautuu asiakastietojensa suojaamiseen vakavasti. zooplussan tietosuojailmoitus on saatavana täältä.