Ostoskorisi

Ostokorisi on tyhjä

zooplus käyttää evästeitä taatakseen, että sivusto toimii oikein, voidakseen tarjota sinulle suunnattua sisältöä ja mainontaa, sekä analysoida dataliikennettä. Ilmoitamme myös mainostajillemme ja anaalyysikumppaneillemme verkkosivujemme käytöstäsi. Käyttämällä tätä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Hyväksy evästeet

zooplus–sovellus

Lataa Lataa
Ilmainen kotiintoimitus yli 49€ tilauksiin.**

Usein kysyttyä

Tekniset ongelmat


Ostoskorin kohteet ovat poistettu (evästeet)

Saan virheilmoituksen, kun yritän siirtyä kassalla. Mitä voin tehdä?
Ostoskori hyväksyy ainoastaan yhden tuotteen tai tyhjenee itsestään. Mitä teen väärin?
Mitä ovat evästeet?
Miksi tarvitsen evästeet käyttöön zooplussalla?
Miten määritän selaimeni hyväksymään evästeet?

Palomuurit ja suojausvarmenteet

Tilausta lähettäessä saan virheilmoituksen: ostokorisi on poistettu. Mitä teen väärin?
Selaimeni näyttää, että suojausvarmenne on päättynyt. Miksi?
Tilausta tehdessä tapahtui virhe. Saitteko tilaukseni?

Yleistietoa koskien verkkoselaimia

PC:n välimuistiasetukset eri selaimilla

 

JavaScript

Miksi tarvitsen JavaScriptin?

 

Muut

Uloimman kuvan reunat eivät näy verkkosivuilla. Miksi?

Tilauksesi


Onko tilauksen arvolla vähimmäis- tai enimmäisarvoa?
Voinko yhdistää useita tilauksia?
Voinko muuttaa tilaustani sen lähettämisen jälkeen?
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Voinko tilata myös puhelimitse?
Saanko tilausvahvistuksen?
Saanko ilmoituksen, kun tilaukseni on lähetetty?
Voinko katsoa tilaustani nettisivuillanne?
Kuinka tilaan?

Toimituksesi

Voinko tarkistaa nettisivuiltanne, missä vaiheessa tilaukseni käsittely on?
Kuinka monta pakettia vastaanotan?
Kuinka voin seurata tilaustani?
Vastaanotin puutteellisen toimituksen. Mitä minun pitäisi tehdä?
Vastaanotin viallisen tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?
Tilasin yli kuusi työpäivää sitten enkä ole vieläkään vastaanottanut tuotteitani. Mitä tulisi tehdä?
Vastaanotin virheellisen tuotteen. Mitä tulisi tehdä?
Pakkauksessani ei ollut laskua. Mitä tapahtui?
Sain virheellisen laskun. Mitä teen?

Toimitus: Yleistietoa

Kuinka paljon toimitus maksaa?
Kuinka kauan toimitus kestää?
Mitä jakelupalveluita käytätte?
Mitä tapahtuu, jos en ole kotona, kun tavarani toimitetaan?
Voiko toimitusosoite olla eri kuin laskutusosoite?
Voitteko lähettää tilaukseni itse toivomanani päivänä?
Mitä toimituspäivämäärä kuvake tarkoittaa?
Mihin maihin toimitatte tilauksia?

Maksutapahtuma ja turvallisuus

Mitä maksutapoja teillä on tarjottavana?
Toimitatteko tilauksia postiennakolla?
Mitkä ovat pankkiyhteystietonne?
Maksoin luottokortilla. Milloin veloitus tapahtuu?
Sain maksumuistutuksen, vaikka olen jo maksanut tuotteeni. Mitä voin tehdä?
Sain maksumuistutuksen, vaikka kyseessä olevat tuotteet on täysin tai osittain palautettu. Mitä voin tehdä?

Palautukset ja korvaukset

Mikä on palautusosoitteenne?
Onko palautuksille aikarajaa?
Pitääkö minun maksaa palautusten postimaksut?
Milloin ja kuinka palautatte postikulut?
Tilaamani tuote ei ole sopiva. Voinko palauttaa sen?
Miksi saan laskun vaihdetusta tuotteesta, vaikka olen jo maksanut alkuperäisen tuotteen?

Kupongit ja alennukset

Mitä kuponkeja ja alennuksia tarjoatte?
Kuinka voin aktivoida kupongin?
Voinko käyttää useita kuponkeja tilauksessa?
Voinko lunastaa kupongit rahaksi?
Voinko ostaa lahjakortteja zooplussalta?

Yleisiä kysymyksiä


Keneen voin ottaa yhteyttä, jos minulla on kysyttävää tietystä tuotteesta?
Haluamani tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla, voinko silti tilata sen?
Miten voin saada tietoa erikoistarjouksistanne?
Kuinka kauan erikoistarjoukset ovat voimassa?
Tarjoatteko ilmaisia näytteitä?
Onko zooplus-kauppa lähellä kotiani?

Henkilökohtaiset tietoni ja Oma zooplus -palvelu

Miten voin muuttaa henkilökohtaisia tietojani?
Miten voin muuttaa sisäänkirjautumistunnuksiani (sähköpostiosoite ja salasana)?
Unohdin salasanani. Mitä voin tehdä?
Ovatko henkilötietoni turvassa?
Mikä on Oma zooplus -palvelu?

 

Uutiskirje

Mikä on zooplus-uutiskirje?
Miten voin tilata uutiskirjeen?
Kuinka voin peruuttaa uutiskirjeen?

Etuohjelmat

Kuinka zooplussan palkkio-ohjelma toimii?
Pitääkö minun rekisteröityä zooplussan palkkio-ohjelmaan?
Kuinka ansaitsen zooPlusPisteitä?
Mitä voin tehdä zooPlusPisteillä?
Voinko muuttaa zooPlusPisteeni rahaksi?
Voinko yhdistää useiden asiakastilien zooPlusPisteet?
Miten tiedän, kuinka monta zooPlusPistettä olen ansainnut?

 

 

Miten ystäväsuositusohjelmanne toimii?

 

Yhteystiedot

Asiakaspalveluun voit ottaa yhteyttä käyttäen yhteydenottolomakettamme tai maanantaista perjantaihin klo 08:00-18:00 puhelimitse: +358 974 790 057

Puhelu maksaa paikallispuhelumaksun hinnan, hinta riippuu operaattoristasi.
 

Saan virheilmoituksen, kun yritän siirtyä kassalla. Mitä voin tehdä?

Varmista, että selaimesi hyväksyy evästeet. Jos selaimesi ei hyväksy evästeitä, järjestelmä ei voi tallentaa tuotteita ostoskoriin. Lue alla olevasta tekstistä, kuinka voit asettaa selaimesi hyväksymään evästeet.

Ostoskori hyväksyy ainoastaan yhden tuotteen tai tyhjenee itsestään. Mitä teen väärin?

Muuta selaimesi turvallisuusasetukset sallimaan evästeet. Lue alla olevasta tekstistä, kuinka voit asettaa selaimesi hyväksymään evästeet.

Mitä ovat evästeet?

Evästeet ovat alfanumeerisia tunnistetietoja, jotka siirtyvät selaimesi kautta tietokoneesi kovalevylle. Evästeiden käyttö on hyvin yleinen tekniikka, jota käytetään useimmissa johtavissa verkkokaupoissa. Esimerkiksi virtuaalista ostoskoria ei voi tavallisesti tallentaa ilman evästeiden käyttöä.

Miksi tarvitsen evästeet käyttöön zooplussalla?

Lähetämme ostoksia tehdessäsi kovalevyllesi pysyvän evästeen, joka tallentaa ostoskorin sisällön järjestelmäämme ostosistuntosi ajaksi. Pysyvä eväste tallentuu tietokoneellesi ja pysyy siellä myös selaimen suljettuasi. Sivustomme ottaa tämän evästeen käyttöön taas, kun seuraavan kerran vierailet sivustollamme. Ilman tätä pysyvää evästettä, tuotteita ei voi laittaa ostoskoriin eikä ostaminen zooplussalta ole siten mahdollista. zooplussan lähettämällä evästeellä on vaikutusta ainoastaan ostoskorisi tallentumiseen. Takaamme, ettemme talleta informaatiota ostoskäyttäytymisestäsi tai mitään muutakaan ylimääräistä järjestelmiimme.

Miten määritän selaimeni hyväksymään evästeet?

PC

Microsoft Internet Explorer, 8.0 PC:lle , Win 32

Selaimen yläreunasta tehtäväpalkista:

  1. Klikkaa Tools, ja tämän jälkeen klikkaa Internet Options.
  2. Klikkaa Privacy-välilehti.
  3. Oletusasetus on Medium, joka sallii evästeet. Tämän asetuksen vaihtamiseksi, liikuta liukusäädintä määrittääksesi haluamasi asetuksen. Jos asetuksesi on asetettu Custom, klikkaa Advanced-painiketta ja valitse Accept Cookies.
  4. Yksittäiseen asennukseen: liukusäätimen käyttämisen sijasta, klikkaa Edit kategoriassa Websites. Uudessa ikkunassa syötä www.zooplus.fi Kohdassa Website Address ja klikkaa Accept. Sulje ikkuna klikkaamalla Ok.
  5. Klikkaa Ok.

Mozilla 7.0 PC:lle, Win 32

Selaimen yläreunasta tehtäväpalkista:

  1. Klikkaa Edit, ja valitse sitten Options.
  2. Klikkaa Privacy-välilehti ja lisää ruksi kohtaan Accept cookies from sites
  3. Klikkaa Ok.

Google Chrome PC:lle, Win 32

Selaimen yläreunasta tehtäväpalkista:

  1. Klikkaa työkalupalkin jakoavainkuvaketta.
  2. Klikkaa Options. Klikkaa Content settings.
  3. Valitse Cookies-kohdasta: Allow local data to be set.

Palomuurit ja suojausvarmenteet

Tilausta lähettäessä saan virheilmoituksen: ostokorisi on poistettu. Mitä teen väärin?

Jos käytät palomuuria, varmista että portti 443 SSL-yhteyksiin on avoinna. zooplus ei pysty tarjoamaan yksityiskohtaisia ohjeita palomuurien asetuksiin, koska on olemassa useita erilaisia palomuureja. Lue palomuurisi ohjeet. Jos käytät yrityksen verkkoa, ota yhteys järjestelmäasiantuntijaan lisätietoja varten.

Sinun tulisi myös tarkistaa, että palomuurisovelluksestasi on viimeisin versio asennettuna koneellesi.

Selaimeni näyttää, että suojausvarmenne on päättynyt. Miksi?

Johtuen suojausvarmenteiden vanhentumispäivämääristä, virheellinen päivämäärä tietokoneellasi voi aiheuttaa sen, etteivät SSL-sivut näy. Varmista siis, että päivämäärä ja kellonaika on asetettu oikein.

Tilausta tehdessä tapahtui virhe. Saitteko tilaukseni?

Älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi tai tilausprosessista.

Yleistietoa verkkoselaimista

Sivustomme on luotettava kaikilla yleisimmillä ja ajantasaisilla selaimilla. Selainten aikaisempien versioiden käyttäminen saattaa joskus vaikuttaa voimakkaasti ulkoasuun ja toimintoihin. Tästä syystä suosittelemme käyttämäsi selaimen viimeisimmän version lataamista ja asentamista.

Huomaa: Selaimen muuttaminen tai päivittäminen tapahtuu omalla vastuullasi. zooplus ei ole vastuussa mistään vahingoista tai velvollinen vahingonkorvauksiin, jos tietokoneen selaimen asennus tai päivitys aiheuttaa ongelmia.

PC:n välimuistiasetukset eri selaimilla

Koska verkkosivuamme ja erityisesti online-kauppaamme päivitetään usein, suosittelemme, että asetat selaimesi välimuistiasetukset siten, että välimuisti tyhjenee käyttökertojen välissä ja näet sivun aina päivitettynä. Näin voit varmistaa, että näet aina uusimmat tarjouksemme. Suosittelemme seuraavia selainasetuksia.

PC

Internet Explorer 8.0 PC:lle

  1. Siirry Tools ja valitse Internet Options
  2. Vastaava välilehti General tulisi olla valittuna automaattisesti - Temporary Internet Files alapuolella, klikkaa Settings.
  3. Alapuolelle Check for Newer Versions of Stored Pages, valitse Every Visit to the Page
  4. Klikkaa Ok kahdesti

Mozilla versio 1.7 PC:lle

  1. Siirry Edit ja valitse Preferences
  2. Valitse Cache kategorian Advanced alapuolelta
  3. Compare the Page in the Cache to the Page on the Network, alapuolelta, aktivoi Always
  4. Klikkaa Ok

Opera 11.51 PC:lle

  1. Klikkaa työkalupalkista Settings ja sen alta Preferences.
  2. Klikkaa History, sitten Check documents ja valitse Always.
  3. Klikkaa Ok.

Internet-selainten omista ohjeista löydät ohjeet välimuistiasetusten muuttamiseen.

JavaScript

Miksi tarvitsen JavaScriptin?

Voit surffata zooplussan verkkosivuilla ilman Javaa tai JavaScriptia. Suosittelemme kuitenkin, että aktivoit JavaScriptin, jotta voit hyödyntää kaikki verkkosivumme edut. Alapuolelta löydät ohjeet JavaScriptin aktivoimisesta tietokoneen selaimeen.

PC

Microsoft Internet Explorer 8.0 PC:lle

  1. Tools valikossa, klikkaa Internet Options
  2. Klikkaa Security-välilehti
  3. Varmista, että Internet on valittuna ja klikkaa sitten Custom Level
  4. Settings lokerossa, klikkaa Enable Active Scripting
  5. Klikkaa Ok kahdesti

Mozilla Firefox 7.0 PC:lle

  1. Tools-valikossa, klikkaa Options
  2. Klikkaa Content-välilehti ja valitse Enable Java Script, ellei se ole jo aktivoituna.
  3. Klikkaa Ok.

Google Chrome PC:lle

  1. Klikkaa työkalupalkin jakoavainkuvaketta
  2. Klikkaa Options. Klikkaa Under the hood.
  3. Klikkaa Content settings.
  4. Valitse: Allow all sites to run JavaScript.

Opera 11.51 PC:lle

  1. Klikkaa työkalupalkista Settings ja sen alta Preferences.
  2. Klikkaa Advanced ja sitten Content
  3. Lisää ruksi kohtaan Enable JavaScript, ellei se jo siellä ole.

Internet selainten omista ohjeista löydät ohjeet Java Scriptin muuttamiseen.

Muut

Ulomman kuvan reunat eivät näy verkkosivuilla. Miksi?

zooplussan verkkosivu on optimoitu Internet Explorerille versiosta 6.0 lähtien ja Operalle versiosta 6.0 lähtien. Verkkosivu on optimoitu 1024 x 768 -näyttöresoluutiolle (katso käyttöjärjestelmän ohjeista, kuinka voit tarkistaa nykyiset näyttöasetuksesi).

Tilauksesi

Onko tilauksella vähimmäis- tai enimmäissummaa?

Minimitilausarvomme on 29,00 € (+ toimituskulut). Maksimitilausarvo on 1900 EUR.

Tarjoamme ilmaiset toimitus- ja käsittelykulut Suomeen yli 49 €:n arvoisille tilauksille, kun valitset Postin toimitusvaihtoehdon. DPD:n toimituspalvelusta veloitamme 0,99 €:n lisämaksun. Tilauksesi kokonaisarvon jäädessä alle 49 €, veloitamme 4,99 €:n postimaksun riippumatta. Tilaukset, joiden kokonaispaino ylittää 31 kg, lähetetään kahdessa tai useamassa paketissa. Toimituslisämaksu jokaisesta lisäpaketista on 3,99 € per paketti. Lisätietoa toimituskuluista ja lähetyksistä muihin maihin saat klikkaamalla täältä.

Voinko yhdistää useita eri tilauksia?

Koska aloitamme tilauksesi käsittelyn varastollamme erittäin nopeasti, ei ole mahdollista yhdistää tilauksia enää, kun ne on lähetetty käsittelyyn. Kiitämme sinua ymmärryksestäsi.

Voinko muuttaa tilaustani sen lähettämisen jälkeen?

Tilaukseesi on mahdollista tehdä muutoksia ainoastaan hyvin poikkeuksellisissa tapauksissa. Pyrimme käsittelemään ja toimittamaan jokaisen tilauksen niin pian kuin mahdollista, joten tilauksia ei yleensä voi enää muuttaa. Kiitämme sinua ymmärryksestäsi.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Arvokkaana asiakkaanamme sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi 14:n päivän sisällä toimituksesta ilman selvitysvelvollisuutta. Tämän aikarajan puitteissa voit joko ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja tehdä palautusilmoituksen tai palauttaa ostamasi tuotteet. Asiakaspalvelumme vastaa myös mielellään mahdollisiin kysymyksiisi peruutusta, palautusta tai hyvitystä koskien.

Voinko tilata myös puhelimitse?

Valitettavasti emme tällä hetkellä ota vastaan tilauksia puhelimitse.

Saanko tilausvahvistuksen?

Kyllä. Tilauksesi vastaanottamisen ja käsittelyn jälkeen saat sähköpostitse tilausvahvistuksen.

Saanko ilmoituksen, kun tilaukseni on lähetetty?

Kyllä. Välittömästi, kun tuotteet ovat lähteneet varastoltamme, saat lähetysvahvistuksen sähköpostitse. Tässä sähköpostissa ilmoitamme sinulle myös lähetettyjen pakettien lukumäärän.

Voinko katsoa tilaustani nettisivuillanne?

Kirjautumalla sisään Oma zooplus -palveluun voit katsoa tilauksiasi nettisivuillamme.

Kuinka tilaan?

Selitämme ostoneuvonnassa kuinka tehdä tilaus zooplussalta.

Voinko tarkistaa missä vaiheessa tilaukseni käsittely on nettisivuiltanne?

Kirjautumalla sisään nettisivujemme Oma zooplus -palveluun, voit nähdä missä vaiheessa tilauksesi käsittely on.

Kuinka monta pakettia vastaanotan?

Tämä tieto sisältyy sähköpostiin, joka lähetään sinulle, kun tavarat ovat lähteneet varastoltamme.

Kuinka voin seurata tilaustani?

Lähetämme sähköpostitse lähetysvahvistuksen, josta löydät lähetysnumerosi. Kansainvälisellä osuudella pakkauksen seuranta on mahdollista DHL:n, DPD:n ja GLS:n kotisivuilla. Suomen alueella DHL:n lähetykset toimittaa yhteistyökumppani Posti Group Oyj, ja DPD:n lähetykset toimittaa yrityksen yhteistyökumppani PostNord Oy. Lähetysseurannat löytyvät täältä:

DPD

PostNord

DHL

Posti

GLS
 

Vastaanotin puuttellisen toimituksen. Mitä minun pitäisi tehdä?

On mahdollista, että tilaukseesi kuuluvat paketit toimitetaan eri päivinä. Varmista, että olet saanut kaikki lähetysvahvistuksessa luetellut paketit. Jos toimitus on kuitenkin puutteellinen, ota yhteys asiakaspalvelutiimiimme.

Vastaanotin viallisen tuotteen. Mitä minun pitäisi tehdä?

Jos tuotteet saapuvat vahingoittuneina, ota yhteyttä zooplussaan. Vialliset tavarat, sekä niiden toimitus- ja palautuskulut, ovat hyvitettävissä. Pyydämme sinua ilmoittamaan asiakaspalveluumme viallisista tuotteista tai kuljetusvaurioista välittömästi paketin saavuttua.

Tilasin yli kuusi työpäivää sitten enkä ole vieläkään vastaanottanut tuotteitani. Mitä tulisi tehdä?

Seuraamme pakettia toimituskumppaneidemme avulla ja ilmoitamme sinulle pakettisi olinpaikan. Ota tätä varten yhteys asiakaspalveluumme.

Vastaanotin virheellisen tuotteen. Mitä tulisi tehdä?

Ota yhteys asiakaspalveluumme, jos olet vastaanottanut virheellisen tuotteen.

Paketin mukana ei ollut laskua. Kuinka toimia?

Lähetämme laskusi sinulle niin nopeasti, kuin mahdollista. Ota yhteys asiakaspalveluumme, josta voit pyytää kopion laskustasi.

Sain virheellisen laskun. Mitä teen?

Ota yhteys asiakaspalveluumme jos laskussasi on virhe.

Toimitus: Yleistietoa

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Tarjoamme ilmaisen toimituksen Suomeen kaikkiin yli 49,00 €:n arvoisiin tilauksiin, kun valitset toimitustavaksi Postin toimituksen. DPD:n toimituksesta perimme 0,99 €:n suuruisen lisämaksun. Arvoltaan tätä pienempiin tilauksiin sisältyy toimitus- ja käsittelymaksu 4,99 €. Tilaukset, joiden kokonaispaino ylittää 31 kg, lähetetään kahdessa tai useamassa paketissa. Toimituslisämaksu jokaisesta lisäpaketista on 3,99 € per paketti.

Kuinka kauan toimitus kestää?

Tavallisesti paketti on lähtövalmiina varastollamme 24h kuluessa maksun vastaanottamisesta. Tuotteiden toimitusajan näet alla olevasta taulukosta. Huomioithan, että toimitusaika voi vaihdella valitun maksutavan ja toimituskumppanin, sekä mahdollisten juhlapyhien vuoksi. Nopeiten saat toimituksen perille käyttämällä maksutapana luottokorttia tai PayPal-maksua.

Tilauspäivä 80 % paketeista
toimitetaan
Perillä aikaisintaan
Maanantai 4 - 7 päivässä Saman viikon perjantaina
Tiistai 5 - 7 päivässä Seuraavan viikon maanantaina
Keskiviikko 5 - 7 päivässä Seuraavan viikon maanantaina
Torstai 5 - 7 päivässä Seuraavan viikon tiistaina
Perjantai 6 - 7 päivässä Seuraavan viikon torstaina
Lauantai 6 - 7 päivässä Seuraavan viikon perjantaina
Sunnuntai 5 - 7 päivässä Seuraavan viikon perjantaina

 

Mitä jakelupalveluita käytätte?

Lähetyksemme toimitetaan pääsääntöisesti DHL:n tai DPD:n palveluilla sekä erityistoimituskohteet GLS:n ja sen yhteistyökumppaneiden avulla. Suomen alueella DHL:n lähetykset toimittaa yhteistyökumppani Posti Group Oyj, sekä DPD:n yhteistyökumppani PostNord. Huom! Pidätämme oikeuden poikkeustilanteessa muuttaa valitsemaasi toimituskumppania.

Mitä tapahtuu, jos en ole kotona tilauksen saapuessa?

Posti

Tilauksesi toimitetaan suoraan toimitusosoitteeseesi DHL:n yhteistyökumppani Posti Group Oyj:n toimesta, mutta jos et ole paikalla toimituksen saapuessa, jättää jakelija sinulle paketin saapumisilmoituksen. Pakettisi on noudettavissa saapumisilmoitukseen merkitystä postin toimipaikasta.

DPD / PostNord

DPD:n yhteistyökumppani PostNord toimittaa tilauksesi suoraan toimitusosoitteeseesi ja mikäli ketään ei ole paikalla toimituksen saapuessa, jättää kuljettaja sinulle käynnistään viestin. Voit sopia uuden kotiintoimitusajankohdan kätevästi suoraan PostNordin asiakaspalvelun kanssa ottamalla yhteyttä viestissä annettujen ohjeiden mukaan tai ottamalla yhteyttä suoraan PostNordin asiakaspalveluun.

DPD- paketti on myös mahdollista jätättää ilman vastaanottajan kuittausta ennalta määritettyyn paikkaan valtakirjan avulla.

Voiko toimitusosoite olla eri kuin laskutusosoite?

Kyllä. Maksuprosessin aikana sinulla on mahdollisuus syöttää eri laskustusosoite ja toimitusosoite; lasku voidaan kuitenkin lähettää ainostaan paketin mukana tai sähköpostitse.

Voitteko lähettää tilaukseni itse toivomanani päivänä?

Emme voi tällä hetkellä antaa tilauksille tarkkaa lähetys- ja toimitusaikaa tai lähettää tilauksia asiakkaan toivomana päivänä. Tilauksesi käsitellään ja lähetetään normaalisti 24 tunnin kuluessa maksusuorituksen saamisesta. Kun pakettisi on lähetetty, kuluu yleensä 4-6 työpäivää ennen sen saapumista Suomeen.

Mitä toimituspäivämääräkuvake tarkoittaa?

Valitettavasti haluamasi tuote on on tilapäisesti loppunut. Klikkaa kuvaketta ”toimituspäivämäärä”, syötä sähköpostiosoitteesi ja vahvista ilmoituksen ehdot. Niin pian kun tuote on jälleen saatavilla, ilmoitamme sinulle siitä automaattisesti sähköpostilla.

Maksutapahtuma ja turvallisuus

Mitä maksutapoja teillä on tarjottavana?

zooplussan Suomen-kaupasta tehdyt tilaukset voi maksaa seuraavilla maksuvaihtoehdoilla: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Diners Club, PayPal tai pankkisiirrolla verkkopankkisi kautta. Kahden onnistuneen tilauksen jälkeen asiakkaillamme avautuu mahdollisuus myös laskulla maksamiseen. Ostoprosessin maksuvaiheessa voit valita haluamasi maksuvaihtoehdon.

Toimitatteko tilauksia postiennakolla?

Valitettavasti emme tällä hetkellä pysty toimittamaan tilauksia Suomeen postiennakolla.

Mitkä ovat pankkiyhteystietonne?

Pankkisiirtomaksu ja lasku:

Suorita maksu verkkopankkisi kautta seuraavasti:

Saajan IBAN: FI3118203000032003
Saajan pankin BIC (SWIFT): NDEAFIHH
Saajan nimi: zooplus AG
Saajan pankki: Nordea Pankki Suomi Oyj

Viesti saajalle:
Tilaus- tai asiakasnumerosi sekä tilaajan nimi.

Lähetämme tilauksesi heti, kun maksusi on kirjautunut asiakasjärjestelmäämme. Huomioithan, että EU:n sisäisten pankkimaksujen siirtymisessä kestää tavallisesti muutama pankkipäivä. Valitsemasi tuotteet säilyvät varattuina vain 7 työpäivän ajan. Pyydämme suorittamaan maksusi niin pian kuin mahdollista, sillä pankkisiirtojen näkyminen järjestelmissämme voi kestää 2-4 työpäivää.

PayPal on online-tiliin perustuva maksujärjestelmä, jonka kautta voit sähköpostiosoitteen avulla maksaa ja vastaanottaa online-maksuja. PayPalia käyttäen voit maksaa turvallisesti, helposti ja nopeasti zooplussalla. Voit myös avata uuden PayPal-tilin tilausprosessin aikana. Huom: PayPal-maksusta peritään erillinen 0,50 euron suuruinen lisämaksu.

Maksun viivästyessä pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta asianmukaiset muistutus- ja perintäkulut.

Tarjoamamme maksutavat ovat täysin turvallisia johtuen korkeista turvallisuusstandardeistamme. Tilaus-, henkilö- ja luottokorttitiedot suojataan palvelimillamme teknisellä salauksella ja varmennusprosessilla sekä lähetys- että tallennusvaiheessa.

Maksoin luottokortilla. Milloin veloitus tapahtuu?

Luottokorttia ei veloiteta ennen kuin tuotteet on lähetetty varastoltamme. Tuotteiden lähettämisen jälkeen välitämme laskutietosi kahden päivän aikana asiaankuuluvalle luottokorttiyhtiölle. Sinua laskutetaan henkilökohtaisen tilikautesi mukaan.

Olen saanut maksumuistutuksen, mutta olen jo maksanut tuotteeni. Mitä voin tehdä?

Tarkistamme mielellämme tietosi. Ilmoitathan meille tarkan päivämäärän, jolloin luottokorttiasi on veloitettu ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Sain maksumuistutuksen, vaikka kyseessä olevat tuotteet on täysin tai osittain palautettu. Mitä voin tehdä?

Tiliäsi ei voida hyvittää ennen kuin vastaanotamme palautetut tavarat, joten tämä voi kestää useita päiviä. Jos olet epävarma palautettujen tuotteiden tilasta tai tilistäsi, otathan yhteyden asiakaspalveluumme. Pidä postin palautuskuitti tuotteista esillä, jos sinulla vain on se vielä saatavilla.

Palautukset ja korvaukset

Mikä on palautusosoitteenne?

Palautusosoitteemme on:

zooplus AG
Versandzentrum
Marktal 3
99880 Hoerselgau
Saksa

Asiakaspalvelumme vastaa mielellään mahdollisiin kysymyksiisi peruutusta, palautusta tai hyvitystä koskien.

Onko palautuksille aikarajaa?

Arvokkaana asiakkaanamme sinulla on oikeus peruuttaa sopimuksesi 14 päivän sisällä toimituksesta ilman selvitysvelvollisuutta. Tämän aikarajan puitteissa voit joko ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja tehdä palautusilmoituksen tai palauttaa ostamasi tuotteet. Asiakaspalvelumme vastaa mielellään mahdollisiin kysymyksiisi peruutusta, palautusta tai hyvitystä koskien.
Palautettuasi ostamasi tuotteet, ostosopimus peruutetaan ja maksu tuotteista korkoineen hyvitetään 14 päivän kuluessa. Peruutus on toteutunut, kun maksut ja/tai tuotteet on palautettu kummallekin osapuolelle. Jos tuotteissa näkyy merkkejä käytöstä tai vahingoista, pidätämme oikeuden asianmukaiseen korvaukseen.

Pitääkö minun maksaa palautusten postimaksut?

Ei tarvitse. Hyvitämme palauttamisesta aiheutuneet kulut kaikista tilauksista. Toimituspakkauksesta löydät toimitusilmoituksen sekä kaikki palautusta varten tarvitsemasi asiakirjatOta aina yhteyttä asiakaspalveluumme järjestääksesi paketille noudon tai saadaksesi palautustarran, jonka avulla voit palauttaa paketin ilmaiseksi. Ethän palauta pakettia niin, että maksat sen palautuskulut itse etukäteen. Palautusosoitteen ja yksityiskohtien varmistamiseksi voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Milloin ja kuinka palautatte palautusten postikulut?

Ilmoitathan meille postikuluista käyttämällä yhteyhdenottolomaketta, jolloin voimme hyvittää ne sinulle asianmukaisesti.

Tilaamani tuote ei ole sopiva. Voinko palauttaa sen?

Kyllä. zooplus AG takaa asiakkailleen ehdottoman oikeuden peruuttaa tilauksen 14 päivän sisällä toimituksesta ilman selvitysvelvollisuutta. Noudattamalla tätä aikarajaa, sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin palauttaa tuotteet tai ottaa 14 päivän sisällä meihin yhteyttä sähköpostitse.

Miksi saan laskun vaihdetusta tuotteesta, vaikka olen jo maksanut alkuperäisen tuotteen?

Kun palautat tuotteen, asiakastiliäsi hyvitetään vastaavasti. Hyvitys tapahtuu kuitenkin vasta vastaanotettuamme palautuksesi. Jos taas olet maksanut alkuperäisen tilauksen luottokortilla, sitä ei veloiteta uudelleen. Tässä tapauksessa sinun ei tarvitse maksaa vaihtotoimituksen mukana tulevaa uutta laskua.

Jos saamasi tuotteen hinta on pienempi kuin alkuperäisen tilaamasi tuotteen, erotus hyvitetään asiakastilillesi. Voit käyttää sen tuleviin tilauksiisi. Lisätietoja saadaksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Kupongit ja alennukset

Mitä kuponkeja ja alennuksia tarjoatte?

Suurtilausalennus: hyödyntämällä suurtilausalennustamme, saat 2 %:n alennuksen jokaisesta yli 119 €:n tilauksesta. Lisätietoja löydät täältä.

Kuinka voin aktivoida kupongin?

Syötä ostoskorisivulla koodi “Kuponkikoodi"-kenttään, ja klikkaa “Aktivoi”-painiketta. Näet kupongin arvon vähennettynä automaattisesti tilauksesi loppusummasta. Välttääksesi sekaannuksia varmista, että käytät koodin tarkkaa oikeinkirjoitusta ja muotoa (esim. käytä väliviivoja vain, jos ne ovat alkuperäisessä kuponkikoodissa). Jos et näe paikkaa, jonne syöttää kupongin koodin, saattaa ostoskorissasi olla jo kuponki. Klikkaamalla linkkiä ”Muokkaa”-painiketta, voit muokata kuponkia ja syöttää eri kuponkikoodin.

Voinko käyttää useita kuponkeja tilauksessa?

Ainoastaan yksi kuponki, etuseteli tai erityinen alennus voidaan hyväksyä yhtä tilausta kohden.

Voinko lunastaa kupongit rahana?

Kuponkeja ei ole mahdollista lunastaa rahana. Kuponkeja tai lahjakortteja ei voi myöskään soveltaa jo tehtyihin tilauksiin.

Voinko ostaa lahjakortteja zooplussalta?

Olet tervetullut ostamaan zooplussalta myös lahjakortteja. Lahjakorttimme löydät täältä.

Yleisiä kysymyksiä

Keneen voin ottaa yhteyttä, jos minulla on kysyttävää tietystä tuotteesta?

Olet tervetullut kääntymään asiakaspalvelumme puoleen. Käytä sivuiltamme löytyvää yhteydenottolomaketta. Tuoteasiantuntijamme vastaavat kysymyksiisi mahdollisimman nopeasti.

Haluamani tuote ei ole tällä hetkellä saatavilla, voinko silti tilata sen?

Jos haluamasi tuote ei ole saatavilla, ilmoitamme sinulle heti, kun se on mahdollista tilata. Klikkaa painiketta "toimitusaika" tuotteen oikealla puolella, syötä sähköpostisi ja vahvista tietoehtomme. Niin pian kun olemme saaneet tuotteen varastoon, ilmoitamme sinulle sähköpostitse.

Miten voin saada tietoa erikoistarjouksistanne?

Voit saada informaatiota tilaamalla zooplussan uutiskirjeen. Lähetämme sinulle säännöllisesti sähköpostitse zooplussan tarjouskirjeen, josta löydät valikoidut erikoistarjoukset, etukupongit ja uutuustuotteet. Lisätietoa uutiskirjeestä löydät klikkaamalla tästä.

Jos olet uusi asiakas zooplussalla, voit tilata uutiskirjeen rekisteröityessäsi ja tehdessäsi ensimmäistä tilaustasi.

Kuinka kauan erikoistarjoukset ovat voimassa?

Ilmoitamme uutiskirjeissä erikoistarjouksien voimassaoloajan. Yleisesti tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin tuotteita riittää, kuitenkin korkeintaan vain kuukauden ajan. Kaikki tuotteet (mukaan lukien erikoistarjoukset) ovat saatavilla vain normaaleissa kotitalousmäärissä. Joissakin tapauksissa tilattava tuotemäärä on rajallinen (esimerkiksi tuotetta sallitaan tilattavan vain 1 tai 2 kpl), jotta kaikilla asiakkaillamme olisi mahdollisuus tuotteen ostamiseen.

Tarjoatteko ilmaisnäytteitä?

Emme tarjoa ilmaisnäytteitä. Pyydämme sinua tutustumaan edullisiin erikoistarjouksiin, joista tiedotamme uutiskirjeessämme.

Onko zooplus-kauppa lähellä kotiani?

zooplus on täysin internetissä toimiva yritys eikä siten sijaitse missään liiketiloissa. Olemme kuitenkin avoinna 7 päivää viikossa, 24 tuntia vuorokaudessa osoitteessa www.zooplus.fi

Henkilökohtaiset tietoni ja Oma zooplus -palvelu

Miten voin muuttaa henkilökohtaisia tietojani?

Kirjautumalla sisään Oma zooplus -palveluun voit muuttaa henkilökohtaisia tietojasi, kuten laskutus- ja toimitusosoitteitasi, maksutapaasi, luottokorttisi numeroa jne.

Miten voin muuttaa sisäänkirjautumistunnuksiani (sähköpostiosoite ja salasana)?

Kirjautumalla sisään Oma zooplus -palveluun voit muuttaa sisäänkirjautumiseen käyttämääsi sähköpostiosoitetta ja salasanaa.

Unohdin salasanani. Mitä voin tehdä?

Syötä salasanan muistuttajaan sähköpostiosoite, jonka ilmoitit rekisteröityessäsi. Salasanasi lähetetään sähköpostiisi muutaman minuutin kuluessa.

Huomioithan: tämänhetkinen salasanasi on tallennettu tietoihimme salattuna koodina, eikä sitä siksi voida ilmoittaa puhelimitse.

Ovatko henkilötietoni turvassa?

Henkilötietojesi turvallisuus ja yksityisyytesi suojaaminen on meille ensisijaisen tärkeää. Noudatamme kaikkia turvatoimia, jotta tuntisit olosi täysin turvatuksi sivuillamme. Tämä koskee maksutapahtumaa ja kaikkia muita tietoja, jotka jaat kanssamme. Asiakaspalvelumme antaa mielellään halutessasi lisätietoa yksityisyys- ja turvallisuusstandardeistamme.

Mikä on Oma zooplus -palvelu?

Oma zooplus -palvelu on rekisteröityneiden asiakkaiden henkilökohtainen zooplus-sivu, jonka kautta voit kätevästi ja turvallisesti hoitaa monia asioita:

1. Voit katsoa ja muuttaa henkilö- ja maksutietojasi.
2. Näet vanhat tilauksesi sekä listan suosikkituotteistasi.
3. Saat tietoa erikoistarjouksistamme sekä muista kampanjoistamme.
4. Voit seurata tilauksesi kulkua kotiovellesi saakka.
5. Voit tarkistaa zooPlusPisteittesi määrän ja lunastaa tuotteita ”Palkkiokaupastamme”.
Oma zooplus -palvelun tietojen siirrossa käytetään SSL-salauksella suojattua yhteyttä, joten palvelun käyttäminen on täysin turvallista, ja siihen tallennetut tiedot ovat hyvin turvassa.

Uutiskirje

Mikä on zooplus-uutiskirje?

zooplussan uutiskirje on paras keino saada tietoa ajankohtaisista tuotteista, erikoistarjouksista ja uutuustuotteista. Uutiskirje lähetetään säännöllisesti ja on tällä hetkellä saatavilla kissoille, koirille ja pieneläimille.

Kuinka voin tilata uutiskirjeen?

Voit rekisteröityä zooplus-uutiskirjeiden jakelulistalle kirjautumalla Oma zooplus -palveluun ja klikkaamalla otsikkoa “Uutiskirje”. Jos sinulla ei ole asiakastiliä, voit rekisteröityä täältä. Syötä sähköpostiosoitteesi ja valitse haluamasi uutiskirjetyyppi. Tämän jälkeen klikkaa "Lähetä".

Rekisteröitymisesi jälkeen saat vahvistusviestin.

Kuinka voin peruuttaa uutiskirjeen?

Jokaisen vastaanottamasi uutiskirjeen alaosassa on linkki, jota klikkaamalla voit automaattisesti peruuttaa uutiskirjeiden tilaamisen.

Voit myös peruuttaa tilauksen vaihtamalla asetuksiasi Oma zooplus -palvelussa:

  1. Kirjaudu Oma zooplus-palveluun.
  2. Klikkaa kohtaa Uutiskirjeet Osta viisaammin -osiossa.
  3. Valitse ei tilattu uutiskirjeestä, jota et enää tahdo vastaanottaa.
  4. Klikkaa Päivitä-painiketta vahvistaaksesi valintasi.

Etuohjelmat

Kuinka zooplussan palkkio-ohjelma toimii?

zooplussan palkkio-ohjelma on tapamme kiittää uskollisesta zooplus-asiakkuudesta. Voit hyötyä ostoksistasi kahdesti: säästä laadukkailla lemmikkitarvikkeilla ja ruoalla ja käytä ansaitsemiasi zooPlusPisteitä loistaviin palkkiotuotteisiin! Klikkaa täältä saadaksesi lisäinformaatiota.

Pitääkö minun rekisteröityä zooplussan palkkio-ohjelmaan?

Ei. Heti ensimmäisen tilauksen maksettuasi alat automaattisesti kerätä zooPlusPisteitä. Rekisteröityminen palkkio-ohjelmaan ei ole välttämätöntä. Klikkaa täältä lisäinformaatiota.

Kuinka ansaitsen zooPlusPisteitä?

Saat jokaisesta käyttämästäsi eurosta yhden zooPlusPisteen. Kun maksusi on täysin käsitelty, lisätään zooPlusPisteet automaattisesti zooplus-tilillesi. Lisätietoa saat täältä.

Mitä voin tehdä zooPlusPisteilläni?

Voit lunastaa zooPlusPisteilläsi loistavia palkkiotuotteita – vilkaise tämänhetkistä valikoimaamme täältä.

Et. zooPlusPisteillä voit lunastaa ainoastaan tuotteita zooplussan palkkiokaupasta, eikä rahaksi vaihtaminen ole mahdollista. Lisää informaatiota zooPlusPisteistä saat lukemalla zooplussan palkkio-ohjelman sopimusehdot.

Voinko yhdistää useiden asiakastilien zooPlusPisteet?

Et. Voit ainoastaan lunastaa pisteet yhdeltä palkkiotililtä kerrallaan. Siksi onkin tärkeää, että teet tilaukset aina samalta asiakastililtä. Pisteitä ei voida siirtää yhdeltä tililtä toiselle.

Miten tiedän, kuinka monta zooPlusPistettä olen ansainnut?

Voit tarkistaa zooplussan palkkiotilisi saldon milloin vain haluat kirjautumalla Oma zooplus -palveluun ja klikkaamalla zooplus palkkiotiliäsi.

Kuinka ystäväsuositusohjelmanne toimii?

zooplussan asiakkaana olet paras henkilö arvioimaan palveluamme. Toivomme sinun olevan tyytyväinen tuotteisiimme ja toimitukseen, sekä kertomaan kokemuksesi zooplussasta ystävillesi ja perheenjäsenillesi. Tahdomme palkita sinut suosituksistasi! Tarkemmat ohjeet ystäväsuosituksien tekemiseen löydät täältä.