Ostoskorisi

Ostokorisi on tyhjä

Jotta voisimme palvella sinua mahdollisimman hyvin, käytämme sivuillamme evästeitä. Jatkamalla selaamista sivuillamme hyväksyt evästeiden käyttämisen.

zooplus–sovellus

Lataa

Palautukset ja tuotteen vaihtaminen

Muutitko mielesi?

Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille tärkeää. Ellet ole jostain syystä tyytyväinen ostoksiisi, voit palauttaa, käyttämättömän tuotteen, jossa ei ole jälkiä käytöstä meille 14 päivän kuluessa (paketin vastaanottamisesta), niin saat täyden hyvityksen tilauksestasi. Huomaathan, että emme hyväksy avattuja ruoka- tai herkkupaketteja eikä osittaisia säästöpakkauksia.

Paitsi että hyvitämme tuotteen toimituskulut mukaan lukien, korvaamme myös palautuksesta aiheutuneet kulut*. Alta voit lukea lisätietoa ja ohjeita tuotteen palauttamisesta. Olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme, kun haluat palauttaa tuotteen.

Vialliset tuotteet

Mikäli tilaamasi tuote sattuu olemaan viallinen tai tilauksessa on joku muu ongelma, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia tuotteen vaihtamisesta tai hyvityksestä.

Tuotteet, joita hyvitys ei koske

Valikoimassamme on pieni määrä tuotteita, joita emme voi valitettavasti hyvittää. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi henkilökohtaisten toiveiden mukaan muokatut tai tietyt pilaantuvat tuotteet.Täältä näet lisätietoa.

Yleiset toimitusehdot näet täältä.

 

Tuotteen palauttaminen

 

Vaihe 1:

Ota yhteyttä asikaspalveluumme 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.

Voit ottaa yhteyttä seuraavilla tavoilla:

Internetsivusto: käytä yhteydenottolomakettamme

Puhelin: +358 974790057 (ma-pe klo 8-18)
E-mail: service@zooplus.fi

 

Voit käyttää peruuttamislomakettamme, mutta se ei ole pakollista.

Asiakaspalvelu tarvitsee tuotenumeron tuotteesta, jonka haluat palauttaa. Saat sen jälkeen ainutkertaisen palautusnumeron, jonka avulla tunnistamme tuotteen, kun se palautuu varastolle.

Jos haluat palauttaa tuotteen postitse ilman toimituskuluja, pyydä asiakaspalvelustamme myös palautustarra. Jos haluat, että noudamme pakettisi kotoa tai työpaikalta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme noudon sopimiseksi.

Vaihe 2:

Kirjoita ainutlertainen palautusnumerosi palautuslomakkeeseen, jonka sait tilauksesi mukana (laskun yhteydessä). Pakkaa lomake ja palautettavat tuotteet samaan pakettiin.

Mikäli mahdollista, palauta tuotteet alkuperäisessä pahvilaatikossa. Ellet voi käyttää alkuperäistä laatikkoa, pakkaa tuotteet muuhun vastaavaan pakettiin.

Vaihe 3:

Vaihtoehto 1: Palauta tuote postitse ilman toimituskuluja käyttämällä asiakaspalvelustamme pyytämääsi palautustarraa.

Vaihtoehto 2: Yhteistyökumppanimme noutaa tuotteet kuluitta asiakaspalvelumme kanssa sopimanasi päivänä. Tuotteiden nouto tapahtuu ma-pe aikavälillä 9am ja 4pm, mutta tarkkaa noutoaikaa ei voida antaa.

Vaihtoehto 3: Voit myös lähettää paketin riittävillä toimituskuluilla varustettuna osoitteeseen:

zooplus AG 
Vertriebszentrum
Marktal 3
D-99880 Hörselgau

Germany

Mikäli valitset jälkimmäisen vaihtoehdon, joudut maksamaan palautuksen itse. Hvyitämme toimituskulut tuotteet vastaanotettuamme, mikäli olet ilmoittanut palautuksesta 14 päivän kuluessa tuotteet saatuasi.

Hyvitys tuotteesta saapuu viimeistään 14 päivän kuluessa vastaanotettuamme myyntikelpoisen tuotteen.

*Hyvitämme palautuskulut yhteistyökumppaniemme standardihintojen mukaan. Emme hyvitä kustannuksia, jotka aiheutuvat esimerkiksi pikatoimituksesta tai liian suuresta paketista. Mikäli sinulla on vaikeuksia pakettien kuljettamisessa, voimme järjestää noudon. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos tarvitset lisätietoa.